Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 22 juni 2016 om 21:01
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 20:50:
[...]
Het lijk wel volgens jouw dat ze de hele forum pb-t wat is daar erg aan? Ik heb ook wel pbtjes van haar gehad. Ze zegt niets verkeerd. Ik vind het erg overdreven dat je dan zegt dat iedereen z'n pb functie uit moet doen.
Ik neem aan dat jij geen PB's krijgt waar ze gaat schelden, dreigen en beledigen?
Precies.
[...]
Het lijk wel volgens jouw dat ze de hele forum pb-t wat is daar erg aan? Ik heb ook wel pbtjes van haar gehad. Ze zegt niets verkeerd. Ik vind het erg overdreven dat je dan zegt dat iedereen z'n pb functie uit moet doen.
Ik neem aan dat jij geen PB's krijgt waar ze gaat schelden, dreigen en beledigen?
Precies.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 22 juni 2016 om 21:02
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 juni 2016 @ 20:58:
[...]
Dat je jou niks verkeerd heeft gePBt zegt niks over hoe ze anderen benaderd heeft natuurlijk.
Daar heb je gelijk in.
@Ttass,: Wie goed doet, goed ontmoet, of zoiets.
[...]
Dat je jou niks verkeerd heeft gePBt zegt niks over hoe ze anderen benaderd heeft natuurlijk.
Daar heb je gelijk in.
@Ttass,: Wie goed doet, goed ontmoet, of zoiets.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 22 juni 2016 om 21:07
woensdag 22 juni 2016 om 21:12
quote:Mikadoos schreef op 22 juni 2016 @ 20:58:
[...]
Haha, het is (nu nog) mooi weer Ik kijk EK én lees forum. Lekker hoor
Hup Ierland! Heb buiten waardeloze internetverbinding, is net Russische roulette.
[...]
Haha, het is (nu nog) mooi weer Ik kijk EK én lees forum. Lekker hoor
Hup Ierland! Heb buiten waardeloze internetverbinding, is net Russische roulette.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 22 juni 2016 om 21:13
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 21:06:
Ik zit er met een dubbele moraal bij. Ik hou er helemaal niet van om mee te lullen als het over een ander gaat. Mij valt ze ook anders op. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel. Ik heb zo vaak op saps positie gestaan.Dan heb ik even een heel ander onderwerp voor je: ik zet as we speak een verlaat moederdag/vaderdag etentje te plannen. Hoofdgerecht is roti, dankzij een eerder 'wat eet jij vanavond-momentje' op Napraat . Welk Surinaams dessert past daarbij?
Ik zit er met een dubbele moraal bij. Ik hou er helemaal niet van om mee te lullen als het over een ander gaat. Mij valt ze ook anders op. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel. Ik heb zo vaak op saps positie gestaan.Dan heb ik even een heel ander onderwerp voor je: ik zet as we speak een verlaat moederdag/vaderdag etentje te plannen. Hoofdgerecht is roti, dankzij een eerder 'wat eet jij vanavond-momentje' op Napraat . Welk Surinaams dessert past daarbij?
Tjezus, wat vals
woensdag 22 juni 2016 om 21:16
quote:MevrouwJack schreef op 22 juni 2016 @ 21:13:
[...]
Dan heb ik even een heel ander onderwerp voor je: ik zet as we speak een verlaat moederdag/vaderdag etentje te plannen. Hoofdgerecht is roti, dankzij een eerder 'wat eet jij vanavond-momentje' op Napraat . Welk Surinaams dessert past daarbij?
Mango dessert
http://www.surinaamseten. ... l.html?id=174&q=43&cid=68
[...]
Dan heb ik even een heel ander onderwerp voor je: ik zet as we speak een verlaat moederdag/vaderdag etentje te plannen. Hoofdgerecht is roti, dankzij een eerder 'wat eet jij vanavond-momentje' op Napraat . Welk Surinaams dessert past daarbij?
Mango dessert
http://www.surinaamseten. ... l.html?id=174&q=43&cid=68
woensdag 22 juni 2016 om 21:17
quote:Ttass28 schreef op 22 juni 2016 @ 21:16:
[...]
Mango dessert
http://www.surinaamseten. ... l.html?id=174&q=43&cid=68Haha grappig, die had ik net opgeslagen!
[...]
Mango dessert
http://www.surinaamseten. ... l.html?id=174&q=43&cid=68Haha grappig, die had ik net opgeslagen!
Tjezus, wat vals