Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 juli 2016 om 11:26
Ik reageer nooit zoveel op het forum, en dus ook niet op napraat, maar ben wel een redelijk actieve meelezer.
Is het geen idee om "gewoon" deze forummer compleet te negeren? Niet (openlijk) reageren op haar berichten, niet over haar praten, niet reageren op haar fans, gewoon niks.
Als ze zich meld, prive of in een topic, een mail naar de mods, en klaar.
Ik heb het idee dat haar gedrag gevoed word door al deze aandacht.
Niet meer voeden is dan toch de oplossing?
Of denk ik nu te makkelijk?
Is het geen idee om "gewoon" deze forummer compleet te negeren? Niet (openlijk) reageren op haar berichten, niet over haar praten, niet reageren op haar fans, gewoon niks.
zondag 17 juli 2016 om 11:26
quote:ZombieQueen schreef op 17 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Waar zeg ik dat? Ik vind alleen dat de CM best opgetrommelt kan worden om die accounts te sluiten en om ervoor te zorgen dat daardoor er hier weer een beetje rust komt. Maar volgens mij kan een mod dat ook, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren.
Over dat IP adres, nou dat kunnen ze best doen. Maar dat gaat écht niet gebeuren. Maar het enige wat Sap nodig heeft is een opname in ee psychiatrische kliniek.
De GGZ gaat echt niets doen met een IP adres hoor. Die gaan niet eens kijken.
En een opname in de een psychiatrische kliniek vind ik ook nogal wat om te zeggen.
De hysterie hier voedt natuurlijk ook vooral de drang van Sap om zich te moeten verdedigen.
Zou gewoon compleet negeren niet veel meer helpend zijn, zodat ze uiteindelijk wegblijft?
[...]
Waar zeg ik dat? Ik vind alleen dat de CM best opgetrommelt kan worden om die accounts te sluiten en om ervoor te zorgen dat daardoor er hier weer een beetje rust komt. Maar volgens mij kan een mod dat ook, dus ik snap niet waarom het zo lang moet duren.
Over dat IP adres, nou dat kunnen ze best doen. Maar dat gaat écht niet gebeuren. Maar het enige wat Sap nodig heeft is een opname in ee psychiatrische kliniek.
En een opname in de een psychiatrische kliniek vind ik ook nogal wat om te zeggen.
De hysterie hier voedt natuurlijk ook vooral de drang van Sap om zich te moeten verdedigen.
Zou gewoon compleet negeren niet veel meer helpend zijn, zodat ze uiteindelijk wegblijft?
zondag 17 juli 2016 om 11:27
quote:sjansje schreef op 17 juli 2016 @ 11:26:
Ik reageer nooit zoveel op het forum, en dus ook niet op napraat, maar ben wel een redelijk actieve meelezer.
Ben ik met je eens. Is mij niet gelukt vannacht.
En dan heb je het halve probleem opgelost, namelijk onrust op het forum. Onrust achter de schermen gaat ze mee door.
Edit: voor dat laatste lijkt vooralsnog geen oplossing.
Ben ik met je eens. Is mij niet gelukt vannacht.
En dan heb je het halve probleem opgelost, namelijk onrust op het forum. Onrust achter de schermen gaat ze mee door.
Edit: voor dat laatste lijkt vooralsnog geen oplossing.
•
zondag 17 juli 2016 om 11:29
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:26:
Ehm ik ben er wel klaar mee.
Dat ik dit voor aandacht doe etc.
Ik geef de mods toegang tot alles en dan mogen zij een oordeel vellen.
Ik ga me er niet meer mee bezig houden.Nou nog ff dan: hoe lang ga je dit volhouden? Niet lang denk ik.
Ik ga me er niet meer mee bezig houden.Nou nog ff dan: hoe lang ga je dit volhouden? Niet lang denk ik.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 17 juli 2016 om 11:29
zondag 17 juli 2016 om 11:30
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:26:
Ik ga me er niet meer mee bezig houden.Welk oordeel? Er is toch een perma- en IP-ban? Wel oordeel is er dan nog meer te vellen?
Ik ga me er niet meer mee bezig houden.Welk oordeel? Er is toch een perma- en IP-ban? Wel oordeel is er dan nog meer te vellen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 17 juli 2016 om 11:30
quote:juliaaana schreef op 17 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Zou gewoon compleet negeren niet veel meer helpend zijn, zodat ze uiteindelijk wegblijft?Er was hysterie nadat Sap gisternacht een topic heeft geopend. Verder eens hoor, geen aandacht meer aan besteden.
[...]
Zou gewoon compleet negeren niet veel meer helpend zijn, zodat ze uiteindelijk wegblijft?Er was hysterie nadat Sap gisternacht een topic heeft geopend. Verder eens hoor, geen aandacht meer aan besteden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 17 juli 2016 om 11:34
quote:simbalabimba schreef op 17 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Welk oordeel? Er is toch een perma- en IP-ban? Wel oordeel is er dan nog meer te vellen?
Ik heb een mail van de mods gehad net.
En dit is echt het allerlaatste wat ik hierover schrijf. Ben de reacties spuugzat.
En hats, jij mag ook nodig een stapje terug doen. Als je de berichten leest zou je wellicht begrijpen dat ik (steeds) terugkom.
[...]
Welk oordeel? Er is toch een perma- en IP-ban? Wel oordeel is er dan nog meer te vellen?
En dit is echt het allerlaatste wat ik hierover schrijf. Ben de reacties spuugzat.
En hats, jij mag ook nodig een stapje terug doen. Als je de berichten leest zou je wellicht begrijpen dat ik (steeds) terugkom.
zondag 17 juli 2016 om 11:34
zondag 17 juli 2016 om 11:35
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:34:
[...]
[...]
zondag 17 juli 2016 om 11:37
quote:valtmay schreef op 17 juli 2016 @ 11:34:
[...]
Ik vind de reacties op jou ook te heftig.
Maar ze hebben ook wel gelijk. Probeer 't los te laten en blokkeer haar gewoon overal. Neem een forumpauze en daarnannieuwe nick die niet herkenbaar is.
Maar ik begrijp ook heel goed dat je zo gefrustreerd bent dat je 't ook wil uiten en daar is napraat inderdaad de plek voor.
[...]
Ik vind de reacties op jou ook te heftig.
Maar ze hebben ook wel gelijk. Probeer 't los te laten en blokkeer haar gewoon overal. Neem een forumpauze en daarnannieuwe nick die niet herkenbaar is.
Maar ik begrijp ook heel goed dat je zo gefrustreerd bent dat je 't ook wil uiten en daar is napraat inderdaad de plek voor.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar