Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 22 juli 2016 @ 19:01:

[...]

Is zelfs slimmer. Ik loep anders vaak snel nog even Ik ook, in het kader van het ramptoerisme
quote:nienke_g schreef op 22 juli 2016 @ 19:26:

[...]

Ik ben gewoon altijd heel gevoelig voor gezag. Als iets niet mag, dan doe ik het niet Beter. Ik krijg kriebels van gezag en doe soms expres iets wat niet mag (maar dat is afhankelijk van mijn humeur)
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 19:31:

[...]

Beter. Ik krijg kriebels van gezag en doe soms expres iets wat niet mag (maar dat is afhankelijk van mijn humeur) Totaal geen last van.
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 19:31:

[...]

Beter. Ik krijg kriebels van gezag en doe soms expres iets wat niet mag (maar dat is afhankelijk van mijn humeur) Ik ook, ik zet de kliko's wel eens eerder aan de weg dan officieel mag.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 22 juli 2016 @ 19:38:

[...]

Ik ook, ik zet de kliko's wel eens eerder aan de weg dan officieel mag.

Ja ik ook

En ik check soms iets eerder uit in de bus dan mag
quote:Rusticaa schreef op 22 juli 2016 @ 19:42:

[...]

Ja ik ook

En ik check soms iets eerder uit in de bus dan mag Ja, zie. Ik durf dat soort dingen dus niet. Ik weet nog goed dat ik me op de middelbare school een keer expres de les uit had laten sturen. En dan na afloop gewoon excuses aanbieden aan de docent, hè
Nieuw-Begin heeft dan toch een ban gekregen voor het herhaaldelijk weghalen van OP's.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:nienke_g schreef op 22 juli 2016 @ 19:47:

[...]

Ja, zie. Ik durf dat soort dingen dus niet. Ik weet nog goed dat ik me op de middelbare school een keer expres de les uit had laten sturen. En dan na afloop gewoon excuses aanbieden aan de docent, hè

Ik was echt een mietje toen. Was er op de middelbare nooit uitgestuurd en daar was ik ook als de dood voor.

Nu ben ik ouder en brutaler (maar heb nog steeds hetzelfde grote hart)
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 19:48:

Nieuw-Begin heeft dan toch een ban gekregen voor het herhaaldelijk weghalen van OP's.Ja klopt
Ik neem gewoon een dagkaart voor het OV. Kan ik een hele dag blijven toeren en in de bus blijven zitten.

.
Dat kon ik jaren geleden ook met mijn studenten ov

Nu heb ik een ov kaart van de baas tot 30 juli en daarna heb ik die toch niet meer nodig, omdat je aan een Nederlandse ov chip niets hebt in het buitenland
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 19:48:

Nieuw-Begin heeft dan toch een ban gekregen voor het herhaaldelijk weghalen van OP's.Ah! Daar was ik even nieuwsgierig naar .
Sollicitatiebegeleiding topic. Onderzoek voor het oprstarten van eigen zaak. Lijkt mij een TO die zelf nooit uitgenodigd wordt voor een gesprek. Die vragen!
En weg is het topic.
quote:Oudblond schreef op 22 juli 2016 @ 21:08:

Sollicitatiebegeleiding topic. Onderzoek voor het oprstarten van eigen zaak. Lijkt mij een TO die zelf nooit uitgenodigd wordt voor een gesprek. Die vragen! Die mannelijke forummert weer?
Tjezus, wat vals
Groot nieuws! Ik ben het eens met pjk! Zie topic over weggelopen kind
quote:feow schreef op 22 juli 2016 @ 19:01:

[...]

Is zelfs slimmer. Ik loep anders vaak snel nog even Hahahaha!!
quote:MevrouwJack schreef op 22 juli 2016 @ 21:44:

[...]

Die mannelijke forummert weer?Huh?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Het-groepje schreef op 22 juli 2016 @ 22:07:

Groot nieuws! Ik ben het eens met pjk! Zie topic over weggelopen kind Ik durf bijna niet te gaan kijken. Misschien geldt dat voor mij straks ook...
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 18:58:

En dat gezeik op dat CM-topic ook altijd. Alles is toch altijd offtopic, als het ze toevallig uitkomt. En als ze de riedel krijgen kost een lullige post op dat rare topic je nog een ban ook. Doe dat hele topic dan weg, scheelt weer een heleboel antwoorden van het type 'voor vragen over het beleid moet je mailen' en op je mail krijg je toch geen antwoord dus waar gaat het nou allemaal eigenlijk over.Inderdaad, doe dan dat hele modtopic weg want het schiet zijn doel sowieso voorbij. Het is alleen nog een soort van "wil je geband worden klets dan mee" topic geworden. Ik heb zelfs begrepen dat moderatie alleen nog maar op stafjes gebeurt (lekker makkelijk je loon verdienen toch?) Het modtopic is eigenlijk een SM topic geworden voor de banfetisjisten.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 22 juli 2016 @ 23:22:

"wil je geband worden klets dan mee" topic
Wordt er altijd gemeld dat een topic wordt weggehaald?
quote:Giliath schreef op 22 juli 2016 @ 23:33:

Wordt er altijd gemeld dat een topic wordt weggehaald?Normaal gesproken wel, maar er zal vast een mod zijn die het weleens vergeet.
quote:Giliath schreef op 22 juli 2016 @ 23:33:

Wordt er altijd gemeld dat een topic wordt weggehaald?Je petitie was ineens weg inderdaad. Gewoon vragen in het modtopic waar het is gebleven.
Ach ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven