Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 augustus 2016 om 14:48
quote:Star schreef op 30 augustus 2016 @ 14:46:
O stond deze ook weer op de agenda?
Kattige reaguurders
Was best al weer een poosje geleden.
Wat ik wel raar vind: als je dan al zo lang meeleest, dan weet je toch dat dit soort topics vaker wordt geopend? En dan ga je dat toch niet zelf ook nog een keer doen?
O stond deze ook weer op de agenda?
Kattige reaguurders
Was best al weer een poosje geleden.
Wat ik wel raar vind: als je dan al zo lang meeleest, dan weet je toch dat dit soort topics vaker wordt geopend? En dan ga je dat toch niet zelf ook nog een keer doen?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 30 augustus 2016 @ 14:44:
biobitch1984 in "Autisme, Wie ook? Deel 2"
Seks is goed voor je humeur. Heb ik gisteren geleerd.
Moet het wel goede seks zijn, me dunkt.
Overigens las ik laatst op één of ander topic dat men gewoon over seks praat bij een kopje koffie of zo, de vunzigheid! Dat doe ik eigenlijk ook meestal, al zegt dat eerder iets over de hoeveelheid koffie die ik weggiet dan over mijn vunzige aard. Denk ik.
biobitch1984 in "Autisme, Wie ook? Deel 2"
Seks is goed voor je humeur. Heb ik gisteren geleerd.
Moet het wel goede seks zijn, me dunkt.
Overigens las ik laatst op één of ander topic dat men gewoon over seks praat bij een kopje koffie of zo, de vunzigheid! Dat doe ik eigenlijk ook meestal, al zegt dat eerder iets over de hoeveelheid koffie die ik weggiet dan over mijn vunzige aard. Denk ik.
dinsdag 30 augustus 2016 om 14:58
dinsdag 30 augustus 2016 om 14:59
quote:yasmijn schreef op 30 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Die 2 deden dat niet, die zaten kennelijk te gniffelen in het vuistje. Ik heb ze onder negeer dus dat kwam viavia bij mij.
Dus moet je dan aan hun vragen, niet aan mij.
Die twee niet nee, en ik dus gewoon wel.
Maar je hebt gelijk, ik zal vragen (als het er al niet staat inmiddels) of dat het bewuste bericht was.
@YellowDiamond (en @Eindeloos kan ff niet ivm ban) bedoelde je het betreffende bericht van @Yasmijn waarvan ik de link heb gepost?
[...]
Die 2 deden dat niet, die zaten kennelijk te gniffelen in het vuistje. Ik heb ze onder negeer dus dat kwam viavia bij mij.
Dus moet je dan aan hun vragen, niet aan mij.
Maar je hebt gelijk, ik zal vragen (als het er al niet staat inmiddels) of dat het bewuste bericht was.
@YellowDiamond (en @Eindeloos kan ff niet ivm ban) bedoelde je het betreffende bericht van @Yasmijn waarvan ik de link heb gepost?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:02
quote:simbalabimba schreef op 30 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Dat is inmiddels wel duidelijk, zuigert.
Ze doelden op mijn bericht ja. Ik heb het toch gezegd?
Relzoeker.
[...]
Dat is inmiddels wel duidelijk, zuigert.
Ze doelden op mijn bericht ja. Ik heb het toch gezegd?
Relzoeker.
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:02
quote:hatsetats schreef op 30 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Nou berg je dan maar, want bij de Labielo's hebben ze de Actueelpijler verwijdert vanwege rellen. Dus of al die wijven zitten hier al of het wordt hier ook alleen maar erger
Oh, nu gaat me een lichtje op, over waarom hier zoveel gedoe is. Mijn moeder leest de Libelle, maar gaf onlangs aan dat ze over ging stappen naar een ander "tijdschrift"
[...]
Nou berg je dan maar, want bij de Labielo's hebben ze de Actueelpijler verwijdert vanwege rellen. Dus of al die wijven zitten hier al of het wordt hier ook alleen maar erger
Oh, nu gaat me een lichtje op, over waarom hier zoveel gedoe is. Mijn moeder leest de Libelle, maar gaf onlangs aan dat ze over ging stappen naar een ander "tijdschrift"
dinsdag 30 augustus 2016 om 15:04