Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 16:48:

Niemand meer iets na te praten? Ook niet over de verwarde verloofde ?

Ik snap wel dat die verloofde in de war is.

In een ander topic schreef ze dat ze hem nadat ze hem op zijn ziel had getrapt met een pan eten die ze had gekookt de deur uitgegooid heeft..
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 16:48:

Niemand meer iets na te praten? Ook niet over de verwarde verloofde ?Nee, die sporen beiden niet, is verder niks meer over te zeggen.
verwarde verloofde

en vooral even loepen in dit geval
Star, misschien heb jij die pijler geblokt ?
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 17:12:

Star, misschien heb jij die pijler geblokt ?Nee niet eens
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 17:11:

verwarde verloofde

en vooral even loepen in dit gevalAfgehaakt na wat die man zei als ie klaarkwam. Bestaan dit soort mensen? Dit is typisch een TO waarvan ik hoop dat het een trol is.
Ik ben ook afgehaakt na exact die zin.
Ik ook
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 00:51:

[...]

Daar kun je ook de politie voor bellen hoor. Want je kunt door de muur niet zien of er geslagen wordt. Dan kunnen zij even kijken of alles "goed" gaat daar.

Je kunt ook de Mods verzoeken je topic dan te verwijderen ivm privacy. Die OP hoeft niet leeg..

Ik weet uit eigen ervaring dat het niets helpt als de politie komt. Als je alles glashard ontkent kijken ze door een blauw oog heen. En als je na jaren zover bent om het open te breken dan is het 'oud letsel' en doen ze verder niets tegen de dader.

Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.
quote:Deadpool schreef op 31 juli 2016 @ 17:32:

[...]

Afgehaakt na wat die man zei als ie klaarkwam. Bestaan dit soort mensen? Dit is typisch een TO waarvan ik hoop dat het een trol is.Met zoveel (wel bijzondere) topics in ruim 2 jaar tijd een trol? Nee, dat geloof ik niet.
Ik ben al afgehaakt na de OP van dat topic. Heeft het nog een leuke wending gekregen en is het de moeite waard om te lezen of niet?
quote:PoasAaier schreef op 31 juli 2016 @ 18:02:

[...]

Ik weet uit eigen ervaring dat het niets helpt als de politie komt. Als je alles glashard ontkent kijken ze door een blauw oog heen. En als je na jaren zover bent om het open te breken dan is het 'oud letsel' en doen ze verder niets tegen de dader.

Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.Ik zou ook niet weten wat de politie daaraan moet doen. Een tik op de vinger en "foei, niet meer doen hoor" zal weinig uithalen. En als er wordt beweerd dat er niemand geslagen is al helemaal niet. Wat je zegt, zij moet de keuze maken weg te gaan.
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 18:04:

[...]

Met zoveel (wel bijzondere) topics in ruim 2 jaar tijd een trol? Nee, dat geloof ik niet.Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Daarom zei ik ook dat ik bij dit soort aparte verhalen altijd de hoop heb dat het nep is. Voor het betrokken kind in dit geval.
Dat geroep van Jan en alleman hier tegenwoordig dat alle kerels die iets verkeerd doen maar het kanaal in moeten..

Dat er één zo-één is lijkt me erg genoeg. Nu ook velen die dat napapegaaien.

Leuk joh.
Wtf is die ene die roept over het kanaal?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 juli 2016 @ 23:31:

Leuk joh.rete-irritant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is dat die ene die eens een ban aan dr broek had?
quote:helssing schreef op 01 augustus 2016 @ 00:04:

Is dat die ene die eens een ban aan dr broek had?Yep. En ze heeft een fanclub.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 augustus 2016 @ 00:13:

[...]

Yep. En ze heeft een fanclub.
quote:Deadpool schreef op 31 juli 2016 @ 17:32:

[...]

Afgehaakt na wat die man zei als ie klaarkwam. Bestaan dit soort mensen? Dit is typisch een TO waarvan ik hoop dat het een trol is.

Bij dit? "We gaan een kindje maken, schatje"

Ja, toen keek ik ook wel even zoals Prince hier

anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 01-08-2016 00:30
Reden: Kleinere Prince
% gewijzigd
Het onderwerp is niet grappig maar het staat wel komisch in de topiclijst. "Mirena en onrustige baarmoederhalsannennas"

De titel is wat lang icm de nick.
Rondkomen van 2100 euro: ook grappig dat er een daar bezig is en alles vergelijkt met vroeger in haar tijd en een antikind.

Waarom blijven die twee toch aangetrokken worden door dit soort topics?
plista staat vol met copulerende barbies!!!!!!
en ze hebben niet eens geslachsdelen!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven