Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 juli 2016 om 17:01
zondag 31 juli 2016 om 18:02
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 00:51:
[...]
Daar kun je ook de politie voor bellen hoor. Want je kunt door de muur niet zien of er geslagen wordt. Dan kunnen zij even kijken of alles "goed" gaat daar.
Je kunt ook de Mods verzoeken je topic dan te verwijderen ivm privacy. Die OP hoeft niet leeg..
Ik weet uit eigen ervaring dat het niets helpt als de politie komt. Als je alles glashard ontkent kijken ze door een blauw oog heen. En als je na jaren zover bent om het open te breken dan is het 'oud letsel' en doen ze verder niets tegen de dader.
Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.
[...]
Daar kun je ook de politie voor bellen hoor. Want je kunt door de muur niet zien of er geslagen wordt. Dan kunnen zij even kijken of alles "goed" gaat daar.
Je kunt ook de Mods verzoeken je topic dan te verwijderen ivm privacy. Die OP hoeft niet leeg..
Ik weet uit eigen ervaring dat het niets helpt als de politie komt. Als je alles glashard ontkent kijken ze door een blauw oog heen. En als je na jaren zover bent om het open te breken dan is het 'oud letsel' en doen ze verder niets tegen de dader.
Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.
zondag 31 juli 2016 om 18:04
zondag 31 juli 2016 om 18:56
quote:PoasAaier schreef op 31 juli 2016 @ 18:02:
[...]
Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.Ik zou ook niet weten wat de politie daaraan moet doen. Een tik op de vinger en "foei, niet meer doen hoor" zal weinig uithalen. En als er wordt beweerd dat er niemand geslagen is al helemaal niet. Wat je zegt, zij moet de keuze maken weg te gaan.
[...]
Zij moet zelf zover zijn om hem te verlaten. Daar kan je als buitenstaander niets aan doen.Ik zou ook niet weten wat de politie daaraan moet doen. Een tik op de vinger en "foei, niet meer doen hoor" zal weinig uithalen. En als er wordt beweerd dat er niemand geslagen is al helemaal niet. Wat je zegt, zij moet de keuze maken weg te gaan.
zondag 31 juli 2016 om 19:08
quote:thee schreef op 31 juli 2016 @ 18:04:
[...]
Met zoveel (wel bijzondere) topics in ruim 2 jaar tijd een trol? Nee, dat geloof ik niet.Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Daarom zei ik ook dat ik bij dit soort aparte verhalen altijd de hoop heb dat het nep is. Voor het betrokken kind in dit geval.
[...]
Met zoveel (wel bijzondere) topics in ruim 2 jaar tijd een trol? Nee, dat geloof ik niet.Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Daarom zei ik ook dat ik bij dit soort aparte verhalen altijd de hoop heb dat het nep is. Voor het betrokken kind in dit geval.
maandag 1 augustus 2016 om 00:29
quote:Deadpool schreef op 31 juli 2016 @ 17:32:
[...]
Afgehaakt na wat die man zei als ie klaarkwam. Bestaan dit soort mensen? Dit is typisch een TO waarvan ik hoop dat het een trol is.
Bij dit? "We gaan een kindje maken, schatje"
Ja, toen keek ik ook wel even zoals Prince hier
[...]
Afgehaakt na wat die man zei als ie klaarkwam. Bestaan dit soort mensen? Dit is typisch een TO waarvan ik hoop dat het een trol is.
Bij dit? "We gaan een kindje maken, schatje"
Ja, toen keek ik ook wel even zoals Prince hier
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 01-08-2016 00:30
Reden: Kleinere Prince
Reden: Kleinere Prince
% gewijzigd