Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:YellowDiamond schreef op 30 juli 2016 @ 20:08:

[...]

Wat een beleefdheid hier ineens. Waarschuwinkie gehad dames ?
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:21:

[...]

Nee die heb ik gemist, mevrouw woll_stone

Misschien een beetje off topic, maar heb jij een nieuwe nick?

U mag wel je zeggen hoor.

Ja, andere versie van mijn eerdere nick.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 juli 2016 @ 20:21:

[...]

quote:Woll_Stone schreef op 30 juli 2016 @ 20:23:

[...]

U mag wel je zeggen hoor.

Ja, andere versie van mijn eerdere nick.Oeps sorry. Uw nieuwe nick viel mij inderdaad op door dezelfde ava maar een iets andere naam. Of is die ava ook nieuw
quote:YellowDiamond schreef op 30 juli 2016 @ 20:24:

[...]

quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2016 @ 19:53:

[...]

'Koning' ook al.

Hij gaat er iig snel doorheen. Ik verwacht dat mijn suggestie over een dag of 5 wel komt bovendrijven. Misschien komt Tsaar ook nog voorbij naast Keizer en Admiraal.
Had je schandknaap niet gezien. Die is wel het mooist
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Oeps sorry. U nieuwe nick viel mij inderdaad op door dezelfde ava maar een iets andere naam. Of is die ava ook nieuw

Nee, dat is dezelfde. Af en toe een nieuwe nick ivm herkenbaarheid / herleidbaarheid van info. Maar ik blijf bij Wollstonecraft, is toch mijn favoriete nick, of een versie daarvan.

Ik moest zo lachen in dat topic waar jij opeens met u werd aangesproken, heerlijk zo'n beleefd jong mens. NOT.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 juli 2016 @ 20:26:

[...]

quote:Woll_Stone schreef op 30 juli 2016 @ 20:28:

[...]

Nee, dat is dezelfde. Af en toe een nieuwe nick ivm herkenbaarheid / herleidbaarheid van info. Maar ik blijf bij Wollstonecraft, is toch mijn favoriete nick, of een versie daarvan.

Ik moest zo lachen in dat topic waar jij opeens met u werd aangesproken, heerlijk zo'n beleefd jong mens. NOT.

Ja toen in die u zag, voelde ik mij ineens behoorlijk oud

Natuurlijk wel netjes bedoeld, maar waarschijnlijk ben ik maar een paar jaartjes ouder dan de TO.
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:32:

[...]

Ja toen in die u zag, voelde ik mij ineens behoorlijk oud

Natuurlijk wel netjes bedoeld, maar waarschijnlijk ben ik maar een paar jaartjes ouder dan de TO.Dan doen ze expres, de jeugd, om mensen zich oud te laten voelen
quote:Woll_Stone schreef op 30 juli 2016 @ 20:33:

[...]

Dan doen ze expres, de jeugd, om mensen zich oud te laten voelen

Ja dat denk ik ook. Ik word zelfs door sommige studenten u genoemd, terwijl die studenten ouder zijn dan ik

Maar dat is waarschijnlijk vanwege het "gezag" dat ik uitstraal
Haha, veel van mijn studenten zeggen ook u, maar dan ben ik ook oud genoeg om hun moeder te zijn. En dat doen ze uit zichzelf, van mij hoeft het niet.
Nee van mij hoeft het ook niet, maar ze blijven het zeggen. En dat terwijl ik toch echt een paar jaar jonger ben. Ik ben blij dat ze mij niet mevrouw rusticaa noemen, maar gewoon mijn voornaam gebruiken. Dan zou ik mij pas oud voelen
Schuldsanering, hond, baby, blabla geen geld voor dierenarts/gedragstherapeut, blabla, hond krijgt tik: Ik geloof er geen hol van.

Stress door hond
quote:Star schreef op 30 juli 2016 @ 21:34:

Schuldsanering, hond, baby, blabla geen geld voor dierenarts/gedragstherapeut, blabla, hond krijgt tik: Ik geloof er geen hol van.

Stress door hondWat jij zegt. Straks komt er waarschijnlijk ook nog een gedragsgestoord paard om de hoek kijken, en noodlijdende familie in de Joenaited Steets.
quote:Woll_Stone schreef op 30 juli 2016 @ 20:33:

[...]

Dan doen ze expres, de jeugd, om mensen zich oud te laten voelen Ik had twee buurjongens die dat deden. Op een goeie zaterdagavond was het lekker weer en toen heb ik ze hier op het terras finaal onder de tafel gezopen. Sindsdien zeggen ze gewoon jij, en K**** .
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa schreef op 30 juli 2016 @ 20:34:

[...]

Ja dat denk ik ook. Ik word zelfs door sommige studenten u genoemd, terwijl die studenten ouder zijn dan mij

Maar dat is waarschijnlijk vanwege het "gezag" dat ik uitstraal Respect voor je vak, wees er trots op zou ik zeggen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 30 juli 2016 @ 21:42:

[...]

Respect voor je vak, wees er trots op zou ik zeggen Ja dat denk ik ook. Ik zal er voortaan trots op zijn als ik u word genoemd
quote:Star schreef op 30 juli 2016 @ 21:34:

Stress door hondIk begin er ook steeds minder van te geloven
En die andere, die schoonzus met de factuur voor het etentje is ook nep. TO is nog aan het broeden op een vervolg..
Ja, vakantietopics bij de vleet.
Star pas op alsjeblieft straks heb je een ban check de topic schoongedoe
quote:Ttass28 schreef op 30 juli 2016 @ 21:54:

Star pas op alsjeblieft straks heb je een ban check de topic schoongedoe

HUh whut? Hinten?

Ik heb het aangepast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven