Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Tas29 schreef op 05 augustus 2016 @ 00:44:

En wat betreft Kia, laat me met rust meid ik weet niet wat je van mij wil of zoekt, bij deze vertel ik je zoals je wel gemerkt hebt, ik ga je niet voeden. Ik heb geen zin om kat en muis spel te spelen of om elk dingetje die ik zeg dat je daar zout op legt. Iam a grown ass woman. Ik ben op het forum voor mij plezier en er zijn leuke mensen hier en focus me op het positieve. Ik ga geen jij dit jij dat spelen. Daar ben ik allang over heen. Het begint oud te worden.

Och ja, een heel volwassen reactie dit.

Ik was even vergeten dat ik je geen vragen mocht stellen die niet in je straatje passen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Alixane schreef op 05 augustus 2016 @ 00:13:

[...]

Die is wel vaker langer afwezig geloof ik. Misschien heeft ze het nu voorgoed gezien. Zou ik niet verkeerd vinden want dit forum deed haar geloof ik niet veel goeds.En zij deed dit forum niets goeds.
quote:-Kia-Ora- schreef op 05 augustus 2016 @ 01:36:

[...]

Och ja, een heel volwassen reactie dit.

Ik was even vergeten dat ik je geen vragen mocht stellen die niet in je straatje passen. Maar vanwaar jouw reactie op Tass' haar vraag waar DP is? Mag zij dat dan niet vragen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 05 augustus 2016 @ 07:34:

[...]

Maar vanwaar jouw reactie op Tass' haar vraag waar DP is? Mag zij dat dan niet vragen?

Vroeg mij het ook af en ook sinds wanneer wij hier op Viva elkaar achtervolgen om in topics dingen aan te halen uit andere topics?

Vond het ook een beetje kinderachtige reactie en deed mij erg aan het schoolplein op de basisschool denken.
quote:AllieBrosh schreef op 03 augustus 2016 @ 23:36:

[...]

Maar wel met her en der knoeperds van spelfouten

Ik mag dat soort mensen wel. Lekker moeilijk doen om slim over te komen en het tegenovergestelde bereiken. Al denk ik dat deze forummer precies weet wat 'ie (ze?) doet.Iemand die zich zo probeert te profileren als een intellectueel, doet dat met een reden. Ik vermoed gewoon om lekker veel felle reacties van de vivadames te krijgen........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 08:40:

[...]

Iemand die zich zo probeert te profileren als een intellectueel, doet dat met een reden. Ik vermoed gewoon om lekker veel felle reacties van de vivadames te krijgen........Ik vermoed eerder uit zelfoverschatting en domheid.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:Brnzv schreef op 05 augustus 2016 @ 11:15:

[...]

Ik vermoed eerder uit zelfoverschatting en domheid.Dat is de andere optie. Waarbij overigens doorgaans onzekerheid de onderliggende factor is. Maar ik vermoed toch echt dat het hier iets anders is..........
Ja een domme trol.
quote:-Kia-Ora- schreef op 05 augustus 2016 @ 01:33:

[...]

Omdat ze een tijdje terug niets van Dot moest hebben en haar geregeld verzocht heeft uit haar topics te vertrekken en te blijven.

Dus ik vind het best een vreemde vraag. En zet er zo mijn vraagtekens bij.Ms Parker he? Dot was alleen voor vrienden.
quote:Goede-Fee schreef op 05 augustus 2016 @ 11:23:

[...]

Ms Parker he? Dot was alleen voor vrienden.
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 11:21:

[...]

Dat is de andere optie. Waarbij overigens doorgaans onzekerheid de onderliggende factor is. Maar ik vermoed toch echt dat het hier iets anders is..........een ingewikkelde manier om te hengelen en de inbox vol te krijgen met berichtjes van soppende viva-dames met een voorkeur voor semilectuelen?
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:Brnzv schreef op 05 augustus 2016 @ 11:26:

[...]

een ingewikkelde manier om te hengelen en de inbox vol te krijgen met berichtjes van soppende viva-dames met een voorkeur voor semilectuelen?Semi? Pseudo.......
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 11:34:

[...]

Semi? Pseudo.......Pseudo, je hebt gelijk, semi is te optimistisch.
Lijkt mij best ingewikkeld om een narcistische mannelijke prostituee te zijn zonder werkplek of klanten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij heeft natuurlijk wel z'n knappe uiterlijk en gespierde fysiek mee.

Alleen hopen dat hij die niet volgens de zelfde criteria inschat als zijn intellect.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2016 @ 12:02:

Lijkt mij best ingewikkeld om een narcistische mannelijke prostituee te zijn zonder werkplek of klanten.
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 08:40:

[...]

Iemand die zich zo probeert te profileren als een intellectueel, doet dat met een reden. Ik vermoed gewoon om lekker veel felle reacties van de vivadames te krijgen........Ja, uiteraard. Lekker een 'controversiële' mening neerplempen stelling poneren en dan hopen op een hysterisch kippenhok.

Subtiel. Totaal niet doorzichtig, ook.

Als iemand dat een beetje leuk en speels weet te brengen, vind ik dat best leuk, vooral als de persoon in kwestie wordt vastgeluld Helaas heeft dit sujet zich binnen een paar dagen al van een minder leuke kant laten zien. Constant hetzelfde niveau aanhouden bleek toch iets te hoog gegrepen.
Slik die kikker!
quote:-Kia-Ora- schreef op 05 augustus 2016 @ 01:33:

[...]

Omdat ze een tijdje terug niets van Dot moest hebben en haar geregeld verzocht heeft uit haar topics te vertrekken en te blijven.

Dus ik vind het best een vreemde vraag. En zet er zo mijn vraagtekens bij.Ik blijf niet hangen in dat gedoe ik ken haar niet in rl waarom zou ik niet mogen vragen uit interesse waar ze is? Je hoeft daar niets achter te zoeken hoor. En hou je vraag tekens maar bij je is niet aan de orde nu.
quote:fashionvictim schreef op 05 augustus 2016 @ 01:24:

[...]

Was die ook weer terug? Nou en of Gister zat ik hier te lezen en toen dacht ik ineens: WTF doe ik toch al jaren tussen deze gekkies?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 augustus 2016 @ 23:04:

[...]

herkenbaar?
quote:S-Meds schreef op 05 augustus 2016 @ 23:11:

[...]

herkenbaar?Ja. Enorm.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ja.
Och jesus christus, look what the cat dragged in. Ik heb 100 keer liever de vakantievierende pubers, dan sommige forumemrs die van vakantie terugkomen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2016 @ 09:19:

Och jesus christus, look what the cat dragged in. Ik heb 100 keer liever de vakantievierende pubers, dan sommige forumemrs die van vakantie terugkomen.Namen en rugnummers.
Sommige forummers moeten juist eens heel lang op vakantie gaan, heerlijk rustig lijkt me dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven