Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2016 @ 09:22:

[...]

Namen en rugnummers.Loep me maar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Goede-Fee schreef op 06 augustus 2016 @ 09:25:

Sommige forummers moeten juist eens heel lang op vakantie gaan, heerlijk rustig lijkt me dat. Tegenwoordig is overal wifi.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2016 @ 09:27:

[...]

Loep me maar

Als ik je loep komt er heel veel

Topic over beoordelen dikke mensen?
quote:Solomio schreef op 06 augustus 2016 @ 09:50:

[...]

Tegenwoordig is overal wifi.Ja kut... is waar ook.
Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 20:08:

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Nee.

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Ja.
Mocrotopic al weer weg. We kunnen ook nergens lol maken

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Kan het topic niet vinden, maar ik ben het vast met je eens :P

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Ik geloof hem wel.

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Hij heeft hier toch eerder gepost? Ik las ergens in dat topic een verwijzing naar z'n overleden vrouw, en dat hij er dus alleen voor staat, en ik meende me dat te herinneren uit een eerder topic. Ik snap z'n paniek dan wel.
quote:nienke_g schreef op 06 augustus 2016 @ 20:57:

[...]

Hij heeft hier toch eerder gepost? Ik las ergens in dat topic een verwijzing naar z'n overleden vrouw, en dat hij er dus alleen voor staat, en ik meende me dat te herinneren uit een eerder topic. Ik snap z'n paniek dan wel.Ja die had eerder gepost ergens anders dat zijn vrouw er niet meer is. Ik snap die paniek wel.
Ik snap zijn paniek niet. Je verdiept je toch in de ontwikkeling van je kind?

Ik voed een jongen op, ik ben de enige die hem voorlicht en ga toch ook niet hysterisch doen over een natte plek in het bed?
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 21:00:

Ik voed een jongen op, ik ben de enige die hem voorlicht en ga toch ook niet hysterisch doen over een natte plek in het bed?Het halve forum viel zowat in katzwijm door die man z'n onzekerheid. Ik was echt in shock over voornamelijk die reacties.

Ik voed een jongen op, ik ben de enige die hem voorlicht en ga toch ook niet hysterisch doen over een natte plek in het bed?Jij bent al heel lang alleen, hij niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 06 augustus 2016 @ 21:01:

[...]

Het halve forum viel zowat in katzwijm door die man z'n onzekerheid. Ik was echt in shock over voornamelijk die reacties.Ik ook.

Ik voed een jongen op, ik ben de enige die hem voorlicht en ga toch ook niet hysterisch doen over een natte plek in het bed?Dat ligt er misschien ook aan hoe lang je er al alleen voorstaat. Jij bent al heel lang erop ingesteld dat je je zoon alleen opvoedt. Deze man is misschien pas net gewend aan het alleen-zijn, en het is nog niet in hem opgekomen om zich hierop voor te bereiden.

Ik ben zeker de enige die dat topic van die hysterische vader over zijn ongestelde dochter niet gelooft?Als ik ie hoe achterlijk 1 van mn zwagers reageerde op menstruatie, pubergedrag en vriendjes dan geloof ik het wel. Wat een lamzak die to.

Ik voed een jongen op, ik ben de enige die hem voorlicht en ga toch ook niet hysterisch doen over een natte plek in het bed?Ik gok erop dat hij door die menarche van zijn dochter heel hard met zijn neus op de feiten werd gedrukt, dat het kind geen moeder meer heeft en hij geen vrouw meer. En die paniek kan ik me dan wel weer voorstellen.
quote:Nouschi schreef op 06 augustus 2016 @ 21:01:

[...]

Jij bent al heel lang alleen, hij niet.

Dat hoor je toch ook te weten als je nog een vrouw hebt?

En dat meisje moet borstontwikkeling en schaamhaar hebben, dan slinger je google toch aan of bel je je moeder op?

[...]

Jij bent al heel lang alleen, hij niet.Dat dus
quote:nienke_g schreef op 06 augustus 2016 @ 21:04:

[...]

Dat ligt er misschien ook aan hoe lang je er al alleen voorstaat. Jij bent al heel lang erop ingesteld dat je je zoon alleen opvoedt. Deze man is misschien pas net gewend aan het alleen-zijn, en het is nog niet in hem opgekomen om zich hierop voor te bereiden.Uuuuh dat doe je niet als je met zn tweeën bent?

[...]

Jij bent al heel lang alleen, hij niet.Volgens mij las ik dat zijn vrouw al 5 jaar dood is.
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 21:04:

[...]

Dat hoor je toch ook te weten als je nog een vrouw hebt?

En dat meisje moet borstontwikkeling en schaamhaar hebben, dan slinger je google toch aan of bel je je moeder op?En dit dus.
Dat hij niet weet dat er een touwtje aan een tampon zit en het gênant vindt om maandverband te kopen daar frons ik ook mijn wenkbrauwen bij, maar dat het hem overvalt snap ik wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven