Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 september 2016 om 23:51
quote:Solomio schreef op 09 september 2016 @ 23:48:
[...]
Tis een forum hè, geen spoedeisende-hulp-afdeling.Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.
[...]
Tis een forum hè, geen spoedeisende-hulp-afdeling.Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 september 2016 om 23:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 23:45:
Die mods schrikken zich de vinkentering morgenochtend. Denken natuurlijk dat er een Vreselijke Rel gaande is geweest terwijl zij zaten te slempen Of ze zitten lekker mee te lezen en denken eindelijk weten die kleuters zich een beetje te gedragen.
Die mods schrikken zich de vinkentering morgenochtend. Denken natuurlijk dat er een Vreselijke Rel gaande is geweest terwijl zij zaten te slempen Of ze zitten lekker mee te lezen en denken eindelijk weten die kleuters zich een beetje te gedragen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 9 september 2016 om 23:52
quote:feow schreef op 09 september 2016 @ 23:51:
[...]
Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.Maar we leven wel nog allemaal. Denk ik...
[...]
Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.Maar we leven wel nog allemaal. Denk ik...
Life is short. Eat dessert first.
quote:feow schreef op 09 september 2016 @ 23:51:
[...]
Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.Mijn elleboog uit de kom hebben ze destijds niet gezien op de seh, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
[...]
Dat zeg jij nou wel, maar het afgelopen uur zijn er dus wel mooi schouders en ellebogen uit de kom, spetterende spataders en aambeien en afgehakte vingers voorbij gekomen.Mijn elleboog uit de kom hebben ze destijds niet gezien op de seh, dus dat zal nu ook niet gebeuren.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 september 2016 @ 23:52:
Ik verwacht in ieder geval vanavond geen doden en gewonden. En zo ja, dan neem ik aan dat de gewonden zelf 112 wel bellen en de doden zijn toch al dood, daar helpt geen moedertjelief meer aan.moddertjelief.......
Ik verwacht in ieder geval vanavond geen doden en gewonden. En zo ja, dan neem ik aan dat de gewonden zelf 112 wel bellen en de doden zijn toch al dood, daar helpt geen moedertjelief meer aan.moddertjelief.......
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.