Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 september 2016 om 01:06
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 01:04:
[...]
Wat een rare vraag. Alsof ik er enig belang bij zou hebben dat een forummer m/v op vrouwen valt. Misschien ben ik zelf niet eens een vrouw, je weet het niet he.Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.
[...]
Wat een rare vraag. Alsof ik er enig belang bij zou hebben dat een forummer m/v op vrouwen valt. Misschien ben ik zelf niet eens een vrouw, je weet het niet he.Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.
zaterdag 10 september 2016 om 01:06
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 september 2016 @ 01:04:
[...]
Wat een rare vraag. Alsof ik er enig belang bij zou hebben dat een forummer m/v op vrouwen valt. Misschien ben ik zelf niet eens een vrouw, je weet het niet he.Ik denk het met een redelijke zekerheid te weten wat jij bent .
[...]
Wat een rare vraag. Alsof ik er enig belang bij zou hebben dat een forummer m/v op vrouwen valt. Misschien ben ik zelf niet eens een vrouw, je weet het niet he.Ik denk het met een redelijke zekerheid te weten wat jij bent .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 10 september 2016 om 01:07
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 september 2016 @ 01:06:
[...]
Van jezelf hebben is heul anders. Zeggen ze .
Ik ben daar zeker van.
Als ik ze thuis moe ben ga ik lekker naar m'n werk. Daar luisteren ze met minder moeite.
[...]
Van jezelf hebben is heul anders. Zeggen ze .
Ik ben daar zeker van.
Als ik ze thuis moe ben ga ik lekker naar m'n werk. Daar luisteren ze met minder moeite.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 september 2016 om 01:08
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 01:06:
[...]
Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.Nou en. Als je maar gewoon een beetje gezellig mee ouwehoert boeit het me ook niks wie of wat je bent. Uiteindelijk moet ik het hier toch doen met de forum-appeareance niewaar.
[...]
Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.Nou en. Als je maar gewoon een beetje gezellig mee ouwehoert boeit het me ook niks wie of wat je bent. Uiteindelijk moet ik het hier toch doen met de forum-appeareance niewaar.
zaterdag 10 september 2016 om 01:10
quote:IrishCassidy schreef op 10 september 2016 @ 01:06:
[...]
Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.Bij jou maakt het niet uit. Mens-met-wiebelwenkbrauwen is genoeg informatie.
[...]
Daarom is het ook geen rare vraag. In mijn geval weten jullie niet wie of wat.Bij jou maakt het niet uit. Mens-met-wiebelwenkbrauwen is genoeg informatie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.