Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Phaedra_ schreef op 13 september 2016 @ 08:59:

Mail de mods. Zij zijn de enige die hun beleid begrijpen.Nee joh ze begrijpen het zelf niet Heb bewijs hier liggen in de vorm van mail echt té bizar.
quote:nina1966 schreef op 13 september 2016 @ 09:31:

[...]

Nee joh ze begrijpen het zelf niet Heb bewijs hier liggen in de vorm van mail echt té bizar.Vertel!
Ik vraag me wel eens af of ze het woord mod hier hebben van moderator of aanMODderen.
quote:mariposita schreef op 13 september 2016 @ 09:29:

De reden die de moderator bij het verwijderen van het bericht geeft, is "petitie". Dus petities mogen ineens niet meer?Die mochten sowieso toch al niet. Daar was laatst een vraag over in cm, daar werd gezegd dat het niet toegestaan werd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 09:33:

[...]

Die mochten sowieso toch al niet. Daar was laatst een vraag over in cm, daar werd gezegd dat het niet toegestaan werd.Nou, dan zijn ze daar niet consequent in.
quote:Phaedra_ schreef op 13 september 2016 @ 09:06:

[...]

Onbegrijpelijkbeleid@viva.nl

Je kan ook forum@viva.nl proberen.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
He jammer het napraat bitches topic is alweer weg.
quote:Het-groepje schreef op 13 september 2016 @ 09:55:

He jammer het napraat bitches topic is alweer weg.Was net zo gezellig.
Ik heb al antwoord Deels dan. Ik had die link er niet bij mogen zetten.

Verder blijken petities net zo te worden behandeld als onderzoeken en enquêtes?!

Ik wacht nog op een antwoord over die foto.
Die blauwe bloem toch.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:yette schreef op 13 september 2016 @ 08:56:

Goh, ik heb m'n eerste waarschuwing ever binnen Ik word er nogal pissig van, want ik snap het niet. Wie kan het me uitleggen?

Ik had in een stereotype actueel-discussie gelinkt naar een politiek verzoekschrift om de overheid eens aan het denken te zetten over de gevolgen van het trage asielbeleid. Blijkbaar mag dat niet. 'Vergeten jullie niet te tekenen?' is toch precies hetzelfde als 'vergeten jullie niet te stemmen?' Het gaat in beide gevallen toch om het attenderen op een mogelijkheid voor vrije meningsuiting?!

Oh, en dit plaatje met m'n bijschrift is ook verwijderd:

Yo!

[afbeelding]

Mooi hè, samen delen!

Why???Getverregetverredemme : wat een smerig plaatje. Schandalig. Hoe durf je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Very__Cherry schreef op 13 september 2016 @ 09:58:

Die blauwe bloem toch.Wat heeft ze nu weer gedaan?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:ZombieQueen schreef op 13 september 2016 @ 02:28:

Schopjes! En meteen eentje waar je kapot van schrikt.

Welterusten iedereen! Jaaa wat fijn
quote:yette schreef op 13 september 2016 @ 09:14:

[...]

Thanx. Ik heb het inmiddels naar forum@viva gestuurd. Zal ook wel bij ze aankomen je had iets moeten kopieren van een extreemrechtse Duitse blog. Dat mag wel hoor
Ik erger me rot aan de mensen die geen relatie kunnen houden, dat die precies weten hoe men zich in een langdurige relatie zouden moeten gedragen. Als er nou al een paar een slecht voorbeeld zijn,....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2016 @ 10:08:

Ik erger me rot aan de mensen die geen relatie kunnen houden, dat die precies weten hoe men zich in een langdurige relatie zouden moeten gedragen. Als er nou al een paar een slecht voorbeeld zijn,....

Ik erger me rot aan de mensen die geen relatie kunnen houden, dat die precies weten hoe men zich in een langdurige relatie zouden moeten gedragen. Als er nou al een paar een slecht voorbeeld zijn,....Linkjuuuuh
quote:Star schreef op 13 september 2016 @ 10:16:

[...]

Linkjuuuuh Vast niet nodig.

Ik erger me rot aan de mensen die geen relatie kunnen houden, dat die precies weten hoe men zich in een langdurige relatie zouden moeten gedragen. Als er nou al een paar een slecht voorbeeld zijn,....Namen, rugnummer en linkjes graag, misschien kan ik iets toevoegen. Relatie van 30 jaar, 25 jaar, bijna 26 jaar getrouwd.
quote:duende12 schreef op 13 september 2016 @ 09:30:

[...]

Ah, fijn! Hoe is het vandaag met je? Hopelijk niet al te beurs. En niet meer van de trap vallen he

Mijn buik is gevoelig, pijn is een groot woord. Maar mijn heup doet wel flink zeer. Maar de kleine schopt er vrolijk op los en dat het daar allemaal goed mee gaat is het belangrijkste.

Lief dat je er naar vraagt.

En ik zal het niet meer doen.
quote:sssssst schreef op 13 september 2016 @ 10:18:

[...]

Namen, rugnummer en linkjes graag, misschien kan ik iets toevoegen. Relatie van 30 jaar, 25 jaar, bijna 26 jaar getrouwd.Nee joh, dan weet jij er ook niks van. Je weet er pas wat van als je geen partner aan je weet te binden en je jezelf ook niet kunt binden. Dat zijn de mensen die er verstand van hebben.
Iris dus, zeg dat dan gewoon.
Ik irriteer/erger me ook aan de puntjes dame en die andere ...

Maar ik lees ook vaak advies van dames met een lange relatie waar ik niks mee zou kunnen of willen. Ieder mens en relatie is anders.

Iedereen heeft eigen normen en waarden en moet zelf bepalen wat werkt of niet werkt.

Advies vragen en geven prima maar denken dat je de wijsheid in pacht hebt vind ik nogal arrogant. Lange relatie of niet.
Soms krijg je de slechtste adviezen van mensen met een lange relatie. Ik heb er al wel een paar pareltjes van gelezen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 september 2016 @ 10:05:

[...]

Wat heeft ze nu weer gedaan?Al die vileine topics openen over napraat-bitches, bahbah.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven