Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 september 2016 om 17:00
woensdag 28 september 2016 om 17:03
quote:Hunniebunnie schreef op 28 september 2016 @ 17:01:
[...]
Oh jee, is ze terug? Gaat ze mij weer beschuldigen dat ik een onverschillige moeder ben? Zoals zij het zegt, zou ik er bíjna trots op worden!Als ze het is is ze echt aan het trollen. Want nu heeft ze studerende dochter.
[...]
Oh jee, is ze terug? Gaat ze mij weer beschuldigen dat ik een onverschillige moeder ben? Zoals zij het zegt, zou ik er bíjna trots op worden!Als ze het is is ze echt aan het trollen. Want nu heeft ze studerende dochter.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 28 september 2016 om 17:28
quote:Star schreef op 28 september 2016 @ 17:22:
[...]
Jawel hoor, alleen in de eerste instantie weg. Daarna werd het alsnog verwijderd omdat Jappie geen toestemming had gegeven.
Dit snap ik niet?
Prima toch dat Japke wil dat het wordt verwijderd? Het is haar stuk.
[...]
Jawel hoor, alleen in de eerste instantie weg. Daarna werd het alsnog verwijderd omdat Jappie geen toestemming had gegeven.
Dit snap ik niet?
Prima toch dat Japke wil dat het wordt verwijderd? Het is haar stuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 september 2016 om 17:40
quote:Star schreef op 28 september 2016 @ 17:38:
En tuurlijk is het prima dat ze het weg wil, maar dat maakt de regel er niet duidelijker op. Want eigenlijk moet voor elk stuk dan toestemming aan de auteur gevraagd worden.Gewoon de bron erbij vermelden, of nog beter een linkje. Komt een auteur en dan achter en wil dat het alsnog wordt weggehaald heb je pech. Ik zie het probleem niet zo. Eerste keer toch dat zoiets gebeurt?
En tuurlijk is het prima dat ze het weg wil, maar dat maakt de regel er niet duidelijker op. Want eigenlijk moet voor elk stuk dan toestemming aan de auteur gevraagd worden.Gewoon de bron erbij vermelden, of nog beter een linkje. Komt een auteur en dan achter en wil dat het alsnog wordt weggehaald heb je pech. Ik zie het probleem niet zo. Eerste keer toch dat zoiets gebeurt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 28 september 2016 om 17:41
quote:Nouschi schreef op 28 september 2016 @ 17:40:
[...]
Gewoon de bron erbij vermelden, of nog beter een linkje. Komt een auteur en dan achter en wil dat het alsnog wordt weggehaald heb je pech. Ik zie het probleem niet zo. Eerste keer toch dat zoiets gebeurt?Gisteren is Pikkie ook gegumd vanwege een copy paste van de Telegraaf notabene.
[...]
Gewoon de bron erbij vermelden, of nog beter een linkje. Komt een auteur en dan achter en wil dat het alsnog wordt weggehaald heb je pech. Ik zie het probleem niet zo. Eerste keer toch dat zoiets gebeurt?Gisteren is Pikkie ook gegumd vanwege een copy paste van de Telegraaf notabene.
woensdag 28 september 2016 om 17:43