Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Kia je nieuwe ava is mooi
quote:barbaracartland schreef op 15 september 2016 @ 23:31:

[...]

Neuk ze he, buschauffeur! (dat zeiden de stoere jongens vroeger bij het verlaten van de bus. Het is me wat, opgroeien in het ghetto)Waar woonde jouw ghetto ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik word daar zo zout van ' ik heb speciaal een nieuwe nick aangemaakt voor dit topic "

Houd daar lekker je mond over. Of zeg wie je anders bent. Stom gedoe.
quote:Shiva- schreef op 16 september 2016 @ 00:17:

Kia je nieuwe ava is mooi Thanks . Lief dat je het zegt. Ik vind deze ook meer mij .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 00:34:

Ik word daar zo zout van ' ik heb speciaal een nieuwe nick aangemaakt voor dit topic "

Inderdaad.

Oké, je hebt speciaal voor dit topic een nieuwe nick gemaakt. Prima, heel fijn voor je. Maar wat is de meerwaarde ervan om dat te melden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 00:34:

Ja, dit vind ik ook vervelend. En je krijgt dat mensen gaan proberen uit te vogelen wie je bent. En als er dan een (wellicht niet kloppend) vermoeden is krijg je dat gehint/hunt weer.

Daardoor krijg je ruis in je topic. En wordt er afgeweken van je vraag. Hartstikke dom.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 00:38:

[...]

Ja, dit vind ik ook vervelend. En je krijgt dat mensen gaan proberen uit te vogelen wie je bent. En als er dan een (wellicht niet kloppend) vermoeden is krijg je dat gehint/hunt weer.

Daardoor krijg je ruis in je topic. En wordt er afgeweken van je vraag. Hartstikke dom.Ik denk het wel te weten inmiddels
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 00:45:

[...]

Ik denk het wel te weten inmiddels Ah jij ook. Ik ben wel benieuwd of je dezelfde in gedachten hebt. Ik stuur je een pbtje .
Dachten we dus hetzelfde.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2016 @ 01:01:

Dachten we dus hetzelfde.

Ja .

Als het is die ik denk dat het is is een vechtscheiding niet te voorkomen. De man zal het humeur wel zat zijn.
Nou dat is snel de TO vraagt om verwijdering van het topic en op anoniem
Ga tot vanavond
quote:nina1966 schreef op 16 september 2016 @ 01:05:

Als het is die ik denk dat het is is een vechtscheiding niet te voorkomen. De man zal het humeur wel zat zijn.blauw bloed?
quote:kyralon schreef op 16 september 2016 @ 01:19:

Nou dat is snel de TO vraagt om verwijdering van het topic en op anoniem Had ze in het topic al aangegeven hoor.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 01:22:

[...]

Had ze in het topic al aangegeven hoor.Ja las ik maar wat had ze nou wat aan de adviezen of was ze op haar tenen getrapt?
Nu heeft ze ook alle posts leeg gehaald...
quote:kyralon schreef op 16 september 2016 @ 01:24:

[...]

Ja las ik maar wat had ze nou wat aan de adviezen of was ze op haar tenen getrapt?Ik denk dat ze andere adviezen had verwacht. Maar de algemene tendens was wel een beetje dat een vechtscheiding waarschijnlijk niet te voorkomen is. Dat vond ze niet fijn, ze had gehoopt op adviezen om dit te voorkomen. Maar ze reageerde niet vervelend of gepikeerd.
quote:ZombieQueen schreef op 16 september 2016 @ 01:27:

Nu heeft ze ook alle posts leeg gehaald...Dat vind ik wel zo ergerlijk. Dat de topics door de Mods worden verwijderd vind ik nooit zo erg. Maar ze is toch veelal gequote dus dat is echt nutteloos om alles leeg te halen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 01:27:

[...]

Ik denk dat ze andere adviezen had verwacht. Maar de algemene tendens was wel een beetje dat een vechtscheiding waarschijnlijk niet te voorkomen is. Dat vond ze niet fijn, ze had gehoopt op adviezen om dit te voorkomen. Maar ze reageerde niet vervelend of gepikeerd.Dit dacht ik ook te lezen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 01:28:

[...]

Dat vind ik wel zo ergerlijk. Dat de topics door de Mods worden verwijderd vind ik nooit zo erg. Maar ze is toch veelal gequote dus dat is echt nutteloos om alles leeg te halen.

Dat vind ik ook. Vind het vooral heel erg kinderachtig.

Ik snap best dat je ergens een topic over wilt openen. Maar maak je posts niet leeg. Dat de antwoorden je niet bevallen of dat je herkent wordt is een risico waar je aan moet denken wanneer je iets opent.

Risico van het vak.
quote:ZombieQueen schreef op 16 september 2016 @ 01:33:

[...]

Dat vind ik ook. Vind het vooral heel erg kinderachtig.

Ik snap best dat je ergens een topic over wilt openen. Maar maak je posts niet leeg. Dat de antwoorden je niet bevallen of dat je herkent wordt is een risico waar je aan moet denken wanneer je iets opent.

Risico van het vak.Soms loop je zo vast dat het risico van eventueel herkend worden niet opweegt tegen de eventuele goede adviezen die je krijgt. Dus ik snap zeker dat je opent en laat verwijderen door de Mods. En dat is ook helemaal prima. Maar als blijkbaar bekende forumster, die ook weet dat laten verwijderen van het topic een "doodzonde" is, die dan een topic zo laat op de avond nog gaat openen, terwijl er geen Mod meer is, is niet heel slim bezig. En daarbij zul je overdag meer adviezen krijgen omdat er dan veel meer gebruikers aanwezig zijn.
Maar goed, ik hoop maar dat ze er iets aan heeft. En dat ze gaat knokken voor haar kinderen. Zodat zij zo min mogelijk van de ellende meekrijgen en zo veilig en gelukkig mogelijk zullen opgroeien.
Ze schreef dat ze het liet verwijderen omdat haar man ook meeleest op dit forum.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 september 2016 @ 01:40:

[...]

Soms loop je zo vast dat het risico van eventueel herkend worden niet opweegt tegen de eventuele goede adviezen die je krijgt. Dus ik snap zeker dat je opent en laat verwijderen door de Mods. En dat is ook helemaal prima. Maar als blijkbaar bekende forumster, die ook weet dat laten verwijderen van het topic een "doodzonde" is, die dan een topic zo laat op de avond nog gaat openen, terwijl er geen Mod meer is, is niet heel slim bezig. En daarbij zul je overdag meer adviezen krijgen omdat er dan veel meer gebruikers aanwezig zijn.

Oh, je hebt helemaal gelijk hoor. Inderdaad niet heel handig allemaal.

En ik wou net even bijlezen en nu staan er allemaal kruisjes. Dat is dan even mijn kleine ergernis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven