Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik kom hier even gniffelen
quote:GateKeeper schreef op 09 oktober 2016 @ 00:50:

Ik kom hier even gniffelen Laat me raden, om de cougar?
Wat heb je toch een rare mensen. Ik blijf mij hier verbazen en vermaken.
quote:ZombieQueen schreef op 09 oktober 2016 @ 00:59:

[...]

Laat me raden, om de cougar? Nee die gek die na 10 jr haar excuus aan haar 4 mnd neukkie wil aanbieden. Die flipt helemaal de pan uit, klein beetje olie en zie daar crazy bitch
quote:GateKeeper schreef op 09 oktober 2016 @ 01:03:

[...]

Nee die gek die na 10 jr haar excuus aan haar 4 mnd neukkie wil aanbieden. Die flipt helemaal de pan uit, klein beetje olie en zie daar crazy bitch Oh die ja. Ja die is behoorlijk van haar padje inderdaad.
Nieuwe topic Agressieve vliegen met minibeestje

Ik wilde bijna vragen of de man nog leeft nadat ze er een op zijn rug had dood geslagen.

Maar hoef het niet te volgen. Ik geloof het wel.

Wereld wijd is ook een groot gebied voor vliegen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 oktober 2016 @ 01:15:

Ik wilde bijna vragen of de man nog leeft nadat ze er een op zijn rug had dood geslagen.

Maar hoef het niet te volgen. Ik geloof het wel.

Wereld wijd is ook een groot gebied voor vliegen.Wat bedoel je nou met je laatste zin? Niet lullig bedoeld maar jij hebt zo'n bijzondere gedachte gang dat ik mij afvroeg hoe je nou tot zo'n conclusie komt? Ik vind je bijdrages overigens wel leuk hoor, ik kan ze alleen niet altijd volgen.
quote:Chevron schreef op 09 oktober 2016 @ 01:20:

[...]

Wat bedoel je nou met je laatste zin? Niet lullig bedoeld maar jij hebt zo'n bijzondere gedachte gang dat ik mij afvroeg hoe je nou tot zo'n conclusie komt? Ik vind je bijdrages overigens wel leuk hoor, ik kan ze alleen niet altijd volgen.

Nee, is ook maar goed ook.

De vraag is al gesteld in het topic. Op dit forum schrijven veel mensen uit het buitenland mee.
Wie doet het uit?

Ik en
Ok, dan kan ik het meer in context plaatsen. Ik was trouwens oprecht geïnteresseerd en wilde je niet een vervelend gevoel bezorgen. Als dat wel is gebeurd, en ik kan mij dat voorstellen als het je vaker is gevraagd, dan mijn oprechte excuses.
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 oktober 2016 @ 01:15:

.

Beter niet vragen Pumps.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 09 oktober 2016 @ 09:20:

[...]

Beter niet vragen Pumps.

Is ook niet gebeurd.

Maar er is wel een val ontdekt die lijkt op de kont van een paard.
Ik blijf dat Frans plattelands bouquetromannetje fascinerend vinden om te volgen. Zeker nu iedereen die vindt dat TO wel een erg grote fantasie heeft daar weg blijft. Ze verzint de ene na de andere rare plotwending en mensen blijven maar meeleven en adviezen geven...
Nou he dat kan toch niet echt zijn. Als je dat topic indient bij de Novel Writing Month wordt je geheid eerste.
quote:Skaep schreef op 09 oktober 2016 @ 17:54:

Ik blijf dat Frans plattelands bouquetromannetje fascinerend vinden om te volgen. Zeker nu iedereen die vindt dat TO wel een erg grote fantasie heeft daar weg blijft. Ze verzint de ene na de andere rare plotwending en mensen blijven maar meeleven en adviezen geven...Echt ongelooflijk wat een zwetsverhaal zeg..
Welk topic is dat? Ik moet wat drama want lig strontverkouden onder een dekentje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 oktober 2016 @ 09:51:

Welk topic is dat? Ik moet wat drama want lig strontverkouden onder een dekentje.http://forum.viva.nl/forum/relaties/hij ... ges/344553

Veel plezier en beterschap
Is mijn vent lelijk hahaha
Je bent pas echt lelijk wanneer je een dergelijk topic opent en dan niet van buiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 10 oktober 2016 @ 12:21:

Je bent pas echt lelijk wanneer je een dergelijk topic opent en dan niet van buiten.Ik wilde net gaan lezen in de pauze en nu is het weg.
Was er een foto bij?
yep.
very metal
quote:Het-groepje schreef op 10 oktober 2016 @ 12:29:

Was er een foto bij?Ja
quote:Skaep schreef op 09 oktober 2016 @ 17:54:

Ik blijf dat Frans plattelands bouquetromannetje fascinerend vinden om te volgen. Zeker nu iedereen die vindt dat TO wel een erg grote fantasie heeft daar weg blijft. Ze verzint de ene na de andere rare plotwending en mensen blijven maar meeleven en adviezen geven...Linkje? Ik ben dol op bouquetreeks
quote:Het-groepje schreef op 10 oktober 2016 @ 12:29:

Was er een foto bij?Zat ja maar is weggehaald
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven