Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 11 oktober 2016 om 18:26
quote:Het-groepje schreef op 11 oktober 2016 @ 18:24:
Ik vind de topictitel 'kind heeft moeite met emoties op de juiste manier uiten' zo grappig.
Topic kan alleen maar tegenvallen dus verder niet geopend.
Ik zie echt zo'n moeder voor me die huilend van beledigd zijn tegen baby snikt: Waarom SCHREEUW je toch steeds zo tegen me!
Ik ga even kijken of je gelijk hebt
Ik vind de topictitel 'kind heeft moeite met emoties op de juiste manier uiten' zo grappig.
Topic kan alleen maar tegenvallen dus verder niet geopend.
Ik zie echt zo'n moeder voor me die huilend van beledigd zijn tegen baby snikt: Waarom SCHREEUW je toch steeds zo tegen me!
Ik ga even kijken of je gelijk hebt
dinsdag 11 oktober 2016 om 18:54
quote:Phaedra_ schreef op 11 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Toen hij jong was ging het prima. Nu zou ik het echt niet weten.Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?
[...]
Toen hij jong was ging het prima. Nu zou ik het echt niet weten.Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:27
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 18:54:
[...]
Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?Jij hebt toch helemaal geen kinderen? Of ben ik nou gek?
[...]
Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?Jij hebt toch helemaal geen kinderen? Of ben ik nou gek?
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:28
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 18:54:
[...]
Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?
Ik ben door dat soort topics echt wel op leuke ideeën gekomen hoor. Bijvoorbeeld dingen die kind en ik helemaal niet kenden en die en hit bleken te zijn.
Leuk juist, dat soort topics.
[...]
Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?
Ik ben door dat soort topics echt wel op leuke ideeën gekomen hoor. Bijvoorbeeld dingen die kind en ik helemaal niet kenden en die en hit bleken te zijn.
Leuk juist, dat soort topics.
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:35
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:38
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 17:41:
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?Zo raar is dat niet. En inspiratie opdoen kan nooit kwaad. Ik zou trouwens ook geen cadeau weten voor mijn familie. Ook niet voor mijn vriend....
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?Zo raar is dat niet. En inspiratie opdoen kan nooit kwaad. Ik zou trouwens ook geen cadeau weten voor mijn familie. Ook niet voor mijn vriend....
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:54
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:58
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 19:41:
Ik weet nauwelijks hoe mijn koters heten, laat staan wat ik ze moet geven...Zon lullige pen/sleutelhanger/lunchbox met naam erop.
Ik weet nauwelijks hoe mijn koters heten, laat staan wat ik ze moet geven...Zon lullige pen/sleutelhanger/lunchbox met naam erop.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 11 oktober 2016 om 20:12
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 20:05:
[...]
kut
Snap je?
Al een keer gedaan. Leuke mok met 'Liselot' erop. Dochter boos. Zeggen dat ze geen Liselot heet, drama, ellende. Ik nog redden 'Is toch een hartstikke leuke naam, Liselot, dacht dat je dat wel mooi zou vinden', nou ja, je snapt het, eens maar nooit weer.
[...]
kut
Snap je?
Al een keer gedaan. Leuke mok met 'Liselot' erop. Dochter boos. Zeggen dat ze geen Liselot heet, drama, ellende. Ik nog redden 'Is toch een hartstikke leuke naam, Liselot, dacht dat je dat wel mooi zou vinden', nou ja, je snapt het, eens maar nooit weer.
dinsdag 11 oktober 2016 om 20:19
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 20:12:
[...]
Snap je?
Zou er een pen met 'dinges' erop bestaan?
Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.
[...]
Snap je?
Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 11 oktober 2016 om 20:20
Mijn dochter heeft nogal een ingewikkelde naam blijkbaar, en die mutsen van de overblijf konden die nooit onthouden. Na een paar weken sprak dochterlief (toen zes) met rollende ogen: 'nou noem me dan maar Anna'. Dus voor de rest van haar basisschoolcarriere ging ik over de tong als de ontaarde moeder die haar kind had opgezadeld met een veel te ingewikkelde naam terwijl het arme bloedje veel liever Anna had geheten
dinsdag 11 oktober 2016 om 20:22
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 20:19:
[...]
Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.Ik heb het geluk dat mijn kinderen allebei in het ziekenhuis hebben gelegen, en ik heb ze die polsbandjes gewoon nooit meer af gedaan. Dus als ik het weer eens niet meer weet kijk ik gewoon even op hun bandje.
[...]
Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.Ik heb het geluk dat mijn kinderen allebei in het ziekenhuis hebben gelegen, en ik heb ze die polsbandjes gewoon nooit meer af gedaan. Dus als ik het weer eens niet meer weet kijk ik gewoon even op hun bandje.