Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:51
quote:_alice_ schreef op 11 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
echt he, hoe dom mensen kunnen zijn, een kind kan zien dat dit hele verhaal fake is.
Ja dat lees ik vaker, dat dingen soms te ongeloofwaardig zijn. Terwijl ik om me heen vaak ongeloofwaardigere dingen hoor dan ik hier lees. The truth is stranger than fiction.
En verder kan het me echt niet boeien. Ik voel geen behoefte om forunmverhalen te toetsen op waarheid.
[...]
echt he, hoe dom mensen kunnen zijn, een kind kan zien dat dit hele verhaal fake is.
Ja dat lees ik vaker, dat dingen soms te ongeloofwaardig zijn. Terwijl ik om me heen vaak ongeloofwaardigere dingen hoor dan ik hier lees. The truth is stranger than fiction.
En verder kan het me echt niet boeien. Ik voel geen behoefte om forunmverhalen te toetsen op waarheid.
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:42
quote:MarindaH schreef op 11 oktober 2016 @ 12:51:
[...]
En verder kan het me echt niet boeien. Ik voel geen behoefte om forunmverhalen te toetsen op waarheid.Goed van jou hoor.
[...]
En verder kan het me echt niet boeien. Ik voel geen behoefte om forunmverhalen te toetsen op waarheid.Goed van jou hoor.
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:48
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:51
dinsdag 11 oktober 2016 om 14:33
quote:LaFleurNoire schreef op 11 oktober 2016 @ 13:58:
Er zou een trofee moeten komen voor de Meest Vileine Sneerder van de maand. Die "Forummer van de maand"(ofzo) van Viva destijds, was ook geen lang leven beschoren, misschien wordt het wel weer eens tijd.Ik vind dan 'de meest sneue poging tot sneren' leuker.
Er zou een trofee moeten komen voor de Meest Vileine Sneerder van de maand. Die "Forummer van de maand"(ofzo) van Viva destijds, was ook geen lang leven beschoren, misschien wordt het wel weer eens tijd.Ik vind dan 'de meest sneue poging tot sneren' leuker.
dinsdag 11 oktober 2016 om 15:03
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 oktober 2016 @ 14:57:
Misschien denk de TO dat dat moet omdat ze de opener is?
Ik vind het ook irritant.
Op andere forums/fora was dat etiquette. Was een zware sneer als je een post oversloeg. Of er stond
@ dieendie blablabla hihi
@ dieendie blablabla whoehaa
@ dieendie *ignore*
@ dieendie blablabla ja zo grappig
Etc.
En dan degene die een *ignore* kreeg zwaar pissig en met vriendinnetjes topic verpesten.
Misschien denk de TO dat dat moet omdat ze de opener is?
Ik vind het ook irritant.
Op andere forums/fora was dat etiquette. Was een zware sneer als je een post oversloeg. Of er stond
@ dieendie blablabla hihi
@ dieendie blablabla whoehaa
@ dieendie *ignore*
@ dieendie blablabla ja zo grappig
Etc.
En dan degene die een *ignore* kreeg zwaar pissig en met vriendinnetjes topic verpesten.
dinsdag 11 oktober 2016 om 17:41
dinsdag 11 oktober 2016 om 17:53
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 17:41:
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?Toen hij jong was ging het prima. Nu zou ik het echt niet weten.
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?Toen hij jong was ging het prima. Nu zou ik het echt niet weten.
dinsdag 11 oktober 2016 om 17:55
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 17:41:
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?
Nou.....
Tien ze echt nog klein waren wist ik altijd wel iets. Maar nu als pubers, weten ze zelf niet altijd iets. Of weten ze wel iets maar dat past dan niet in het budget. Vooral lastig met Sinterklaas. De oma's willen ieder iets kopen voor vijftien euro, we trekken lootjes voor vijftien euro etc etc. En dan is mijn ene puber ook nog jarig in de eerste week van januari.
Ik snap die topics soms wel een beetje.
Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?
Nou.....
Tien ze echt nog klein waren wist ik altijd wel iets. Maar nu als pubers, weten ze zelf niet altijd iets. Of weten ze wel iets maar dat past dan niet in het budget. Vooral lastig met Sinterklaas. De oma's willen ieder iets kopen voor vijftien euro, we trekken lootjes voor vijftien euro etc etc. En dan is mijn ene puber ook nog jarig in de eerste week van januari.
Ik snap die topics soms wel een beetje.
dinsdag 11 oktober 2016 om 17:58