Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 00:29:

[...]

Ik geloof dat ik je al honderden malen verzocht heb om niet tegen, met of over mij te communiceren. Blijkbaar is dat heel lastig. Dus nogmaals, communiceer niet met, tegen of over mij!

Ik zal het je nog één keer uitleggen en daarna wens ik niets meer met je te maken te hebben.

Ja, ik heb er last van gehad dat jij mijn beroep openbaar hebt gemaakt. Dat heb ik voorheen nooit gedaan. Nu maakt het niet meer uit hé. Iemand anders heeft die keuze gemaakt wat ik privé wens te houden.

En als iemand zijn twijfels over het feit dat je ziek bent op het net gooit dan raakt je dat ja en dan heb je er last van. Ondanks dat forummers je hebben verteld mij te hebben bezocht in het ziekenhuis, op de afdeling, doodziek aan de apparatuur hebben gezien durf je die ellende nog op het net te gooien. En daar mag ik niets van vinden of er last van hebben? Dat op het moeilijkste moment in dat proces je dat soort ellende moet lezen.

Onvoorstelbaar dat je dat nog steeds niet kunt begrijpen! Echt dat begrijp ik niet, dat jij met al je psych kennis je niet kunt inleven.

Dus je excuses stellen ook geen bal voor als je woorden als deze nog steeds uit je vingers krijgt.Klopt niet. Je hebt hier zelf je beroep genoemd. Je had het over 'hét eten' en hebt het meteen gewist met als reden dat je .... was en niet netjes dat je dan dit schreef.

Ik heb me daarna meermaals verwonderd, en nog het meeste in de discussie die jij hierboven aanhaalt.

Ik ben weg.
LOEP ME MAAR aub.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 september 2016 @ 10:11:

[...]

Np-ers? Het gedoe tussen Prada en Kia speelde zich op Wakker afOp beide topic's gevolgd. Op wakker zaten ook vaste np-ters
LOEP ME MAAR aub.
quote:Bruise schreef op 29 september 2016 @ 08:26:

De oude koeien staan in ieder geval weer op het droge,

[img]http://media.nu.nl/m/sj9xk49a3628_wd128 ... in-wei.jpg[/img]

En nu hop hop richting werk. Was even bang dat ik me ook zou verslapen.Hey Bruise
LOEP ME MAAR aub.
Ik vind dit allemaal bijzonder vermoeiend. Wellicht is het een idee dat we ons thans met iets anders bezig houden. Strijkplankovertrekken, recepten met courgettes of implicaties van militaire interventies in Noord-Korea zouden een thema kunnen zijn.
Wat eet jij vanavond Barbara?
Ik vermoed iets met sperciebonen. Maar ik heb op dit moment een pesthumeur, dus wellicht haal ik wel Chinees.
quote:missie_m schreef op 29 september 2016 @ 10:17:

[...]

Hey Bruise

Hallo Missie!

Ik heb drie courgettes, zal ik ze koken en daarna vullen met ei of heb jij een makkelijker recept?
Hoe eet jij je sperziebonen altijd?

Tot snot gekookt met een klontje boter en nootmuskaat ( vind ik heerlijk trouwens) maar even roerbakken met spekjes knoflook en sambal vind ik ze ook wel te pruimen.
Ik ben ook chagrijnig. Krijg ik op fb een of andere flauwekulchallenge toegestuurd: "een dag nergens iets van vinden". Dacht ik "o dat vind ik best een mooi idee". Nou daar ga je dus al he
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 29 september 2016 @ 10:29:

Ik ben ook chagrijnig. Krijg ik op fb een of andere flauwekulchallenge toegestuurd: "een dag nergens iets van vinden". Dacht ik "o dat vind ik best een mooi idee". Nou daar ga je dus al he Ja nou ja... Nu kan je niet meer mee doen hoor.
Ik werk tot later dan mijn man, dus hij kookt. Geen idee wat.

Ik ben ook chagrijnig. Krijg ik op fb een of andere flauwekulchallenge toegestuurd: "een dag nergens iets van vinden". Dacht ik "o dat vind ik best een mooi idee". Nou daar ga je dus al he Kansloze actie weer, zoals meestal natuurlijk die FB acties
Schoonvader is vandaag jarig, dus we gaan vandaag lekker afhaal chinees eten.
Erwtensoep! Jammie
Erwtensoep ook lekker.!

Nu het weer wat kouder wordt heb ik wel weer zin in stamppotten en ander winter eten.

Ik heb vorige week al een keer boerenkool gegeten en de spruitjes zag ik ook alweer in de winkel liggen.

Ik ben ook chagrijnig. Krijg ik op fb een of andere flauwekulchallenge toegestuurd: "een dag nergens iets van vinden". Dacht ik "o dat vind ik best een mooi idee". Nou daar ga je dus al he

Zal wel bloemkool worden bij mij
Ik maak vanavond kipsalon
quote:Shiva- schreef op 29 september 2016 @ 11:07:

Ik maak vanavond kipsalon Geen idee wat dat is
Mijn kinderen maken vanavond ratatouille met rijst. Hebben ze nog nooit gedaan, maar ik zit erbij en stuur ze aan (en sus de ruzies).
quote:Jisjis schreef op 29 september 2016 @ 11:15:

[...]

Geen idee wat dat is kapsalon maar dan met kip
370e!!!!!11!1!!
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 29-09-2016 11:33
Reden: verkeerde topic, oeps
% gewijzigd
quote:sssssst schreef op 29 september 2016 @ 11:15:

Mijn kinderen maken vanavond ratatouille met rijst. Hebben ze nog nooit gedaan, maar ik zit erbij en stuur ze aan (en sus de ruzies). succes met de bekvechters
irritant dat verspring van de pagina's door alle reclame...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven