Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 september 2016 om 11:43
quote:barbaracartland schreef op 29 september 2016 @ 10:24:
Ik vind dit allemaal bijzonder vermoeiend. Wellicht is het een idee dat we ons thans met iets anders bezig houden. Strijkplankovertrekken, recepten met courgettes of implicaties van militaire interventies in Noord-Korea zouden een thema kunnen zijn.Maar zijn daar topics over? Anders is het hier erg offtopic.
Ik vind dit allemaal bijzonder vermoeiend. Wellicht is het een idee dat we ons thans met iets anders bezig houden. Strijkplankovertrekken, recepten met courgettes of implicaties van militaire interventies in Noord-Korea zouden een thema kunnen zijn.Maar zijn daar topics over? Anders is het hier erg offtopic.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 29 september 2016 om 11:54
donderdag 29 september 2016 om 11:55
donderdag 29 september 2016 om 12:02
quote:Solomio schreef op 29 september 2016 @ 11:54:
Zo, Napraat ook weer gered.
Vinden jullie dat ook zo'n muts, diegene die dat strijkplankovertrektopic heeft geopend? Heeft zeker niks beters te doen.Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.
Zo, Napraat ook weer gered.
Vinden jullie dat ook zo'n muts, diegene die dat strijkplankovertrektopic heeft geopend? Heeft zeker niks beters te doen.Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.
donderdag 29 september 2016 om 12:03
quote:barbaracartland schreef op 29 september 2016 @ 12:02:
[...]
Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.En kunnen wij ook even rustig lunchen enzo.
[...]
Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.En kunnen wij ook even rustig lunchen enzo.
donderdag 29 september 2016 om 12:05
quote:barbaracartland schreef op 29 september 2016 @ 12:02:
[...]
Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.
Sowieso heb ik moeite met onderwijzend personeel op dit forum.
Kweet niet, gewoon een gevoelletje.
[...]
Ik vermoed dat ze een gatenkaasrooster heeft. Straks geeft ze weer les, gaat ze de leerlingen vervelen. Kunnen die weer over hun ervaringen met gekke leraressen posten.
Kweet niet, gewoon een gevoelletje.
donderdag 29 september 2016 om 12:13
quote:Eleonora-1 schreef op 29 september 2016 @ 12:05:
[...]
Kweet niet, gewoon een gevoelletje.Ik ben dol op onderwijzend personeel: betweters, ik hou d'rvan.
[...]
Kweet niet, gewoon een gevoelletje.Ik ben dol op onderwijzend personeel: betweters, ik hou d'rvan.