Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:55
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 21:54:
Je zit me te trollen Noes! Nederland staat voor, hoor ik zojuist op de radio! Moet ik zometeen de gehate treurbuis nog aan zetten, omdat het forum mij valselijk informeert!
Gezellig aanzetten, biertje erbij, toastje, smeerseltje, hartstikke gezellig!
Ennnnnn dat is 3!!!
Je zit me te trollen Noes! Nederland staat voor, hoor ik zojuist op de radio! Moet ik zometeen de gehate treurbuis nog aan zetten, omdat het forum mij valselijk informeert!
Gezellig aanzetten, biertje erbij, toastje, smeerseltje, hartstikke gezellig!
Ennnnnn dat is 3!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:57
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 21:55:
[...]
Toen ik ze wilde pakken om in de soep te flikkeren, bleek mijn man ze opgegeten te hebben. Dus ja, het is helemaal goed gekomen. Hartverwarmend dat je nog even navraagt
[...]
Toen ik ze wilde pakken om in de soep te flikkeren, bleek mijn man ze opgegeten te hebben. Dus ja, het is helemaal goed gekomen. Hartverwarmend dat je nog even navraagt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 oktober 2016 om 21:58
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 21:56:
[...]
Ja, 3.95 heb ik ook altijd nog wel in mijn zak Op mijn facebook probeerde iemand ons allen een twee-onder-een-kap aan te smeren van 69.000 Euro. Ik zeg niet dat ik het elke dag in de portemonnee heb, maar op zich is het wel een scherpe prijs.
[...]
Ja, 3.95 heb ik ook altijd nog wel in mijn zak Op mijn facebook probeerde iemand ons allen een twee-onder-een-kap aan te smeren van 69.000 Euro. Ik zeg niet dat ik het elke dag in de portemonnee heb, maar op zich is het wel een scherpe prijs.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:00
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:00
http://www.funda.nl/koop/finsterwolde/h ... 34/#foto-1
Geen geld, al zeg ik het zelf.
Of vrijstaand, voor iets duurder http://www.funda.nl/koop/bad-nieuwescha ... derweg-23/
Geen geld, al zeg ik het zelf.
Of vrijstaand, voor iets duurder http://www.funda.nl/koop/bad-nieuwescha ... derweg-23/