Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:07:

http://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis- ... foto-10Wow...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:friezinnetje2014 schreef op 07 oktober 2016 @ 22:08:

[...]

omg, wat een teringbendeZulke foto's zet je als makelaar toch niet neer?
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:06:

[...]

Dus Robben thuis laten is het geheim?

Nee het geheim is: praten over de wedstrijd op de Napraat. Met of zonder Robben maakt niet zo uit.

Dus ik zeg alvast voor komende zondag Max Max Max.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 22:10:

[...]

Zulke foto's zet je als makelaar toch niet neer?nou idd
Zou het niet nep zijn, net als bij dat gehypte huis een paar weken geleden? Ik vind de broek over de deur en die wanhopige stofzuiger die het ook allemaal niet meer ziet zitten nog het mooiste.
quote:OmeHenk schreef op 07 oktober 2016 @ 22:04:

[...]

Je moet daar wel cash afrekenen, want werk is er niet....Echt he
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:08:

[...]

Geen idee, maar de communisten hebben nog maar 4 zetels in de Raad, dus echt rood is het niet meer. De rest is SP en PvdA en dat is toch niet hetzelfde.Ah dat vind ik jammer. Prachtig rood bolwerk was het vroeger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 22:09:

[...]

Wow...

Dat lijkt me echt zo'n huis wat door de bank verkocht haat worden en de bewoners daar totaal niet aan mee willen werken.

En Delfzijl.. 2 stappen verder en je valt van de landkaart af.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:05:

[...]

Wat is er nou weer mis met Finsterwolde???Nou, ten eerste weet ik niet precies waar het ligt.

Ik doe er nog een, want deze foto's zijn geweldig: "Schat, zullen we een beetje opruimen, want de makelaar komt foto's nemen." "Nee!" Wat een ongelooflijke bende. Vooral de tuin en de woonkamer en de keuken en alles. http://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis- ... 1/#foto-10

Ja, in Finsterwolde wonen is geen feest, maar je zit wel dichterbij Stad dan ik hier, in het mondaine T.
Max in japan
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:12:

[...]

Nou, ten eerste weet ik niet precies waar het ligt.In Groningen ergens.
quote:Nouschi schreef op 07 oktober 2016 @ 22:11:

[...]

Ah dat vind ik jammer. Prachtig rood bolwerk was het vroeger.Bijzondere sfeer hing er altijd. Vooral in Ganzedijk, waar Richard Klinkhamer toen nog gewoon woonde, al vertrouwde niemand hem.
Ik vind het echt een goede foto voor zo'n zoekspelletje. Zoek de stofzuiger.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:13:

[...]

In Groningen ergens.Ik wist het ook niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:13:

[...]

In Groningen ergens.Daar is het koud. Daar kan mijn zuidelijke lijf niet tegen.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:13:

Ik vind het echt een goede foto voor zo'n zoekspelletje. Zoek de stofzuiger.Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 22:10:

[...]

Zulke foto's zet je als makelaar toch niet neer?Ik denk dat het een Statement is. Tegen al die foto's van huizen die er uit zien als een toonzaal. En laten we wel wezen: het ziet er heel gezellig bewoond uit. En je kan er blijkbaar heel veel kinderen kwijt, op zolder. Dat is ook wat waard.
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:11:

Zou het niet nep zijn, net als bij dat gehypte huis een paar weken geleden? Ik vind de broek over de deur en die wanhopige stofzuiger die het ook allemaal niet meer ziet zitten nog het mooiste.Dacht ik ook gelijk aan. Die slingers vind ik geweldig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:himalaya schreef op 07 oktober 2016 @ 22:12:

[...]

Dat lijkt me echt zo'n huis wat door de bank verkocht haat worden en de bewoners daar totaal niet aan mee willen werken.

En Delfzijl.. 2 stappen verder en je valt van de landkaart af.De spullen zijn ook niet van een zeer slechte kwaliteit of super oud en gezien de hoeveelheden aan boxen etc. snappen ze volgens mij best wat opruimen is. Deuren bewust open etc...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 22:13:

Ik vind het echt een goede foto voor zo'n zoekspelletje. Zoek de stofzuiger.
Wat een rommeltje is dat huis toch om je toch te schamen.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 22:13:

[...]

Ik wist het ook niet.Ik ook niet echt hoor. Ik weet dat soort dingen altijd ongeveer. Maar op topografietestjes voor groep 6 ga ik altijd nat, omdat ik er net twee rooie stippen naast zit.

Ik doe er nog een, want deze foto's zijn geweldig: "Schat, zullen we een beetje opruimen, want de makelaar komt foto's nemen." "Nee!" Wat een ongelooflijke bende. Vooral de tuin en de woonkamer en de keuken en alles. http://www.funda.nl/koop/delfzijl/huis- ... 1/#foto-10

Ja, in Finsterwolde wonen is geen feest, maar je zit wel dichterbij Stad dan ik hier, in het mondaine T.'Daar moet je gewoon doorheen kijken'
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 22:17:

[...]

Ik ook niet echt hoor. Ik weet dat soort dingen altijd ongeveer. Maar op topografietestjes voor groep 6 ga ik altijd nat, omdat ik er net twee rooie stippen naast zit.Ik ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven