Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:14:

Wat maakt het anders met iemand die geen kids heeft?Wat maakt wat anders?
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:19:

[...]

Wat maakt wat anders?Life, met iemand die geen kids heeft.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:18:

Og, Green Day live!

Stream alweer gestopt
Cute, ZombieQ.

Kan me niet schelen of mensen me suf of saai vinden. Ik heb maar 1 missie in mijn leven en dat is mijn 3 hertjes grootbrengen tot gelukkige, stabiele volwassenen. Dus. Meer niet. Als dat geslaagd is dan mag ik pas op het kerstmenu.

Iemand een sticker van een glitter-hertenbout verdiend lately? Kom ik dat morgen even plaatsen want ik kan ook plaatjes posten begreep ik van de mods - Jeuj! Hie! Ha!
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:21:

[...]

Life, met iemansmd die geen kids heeft.

Het leven?

Natuurlijk is je leven anders als je geen kinderen hebt. Als je geen benen hebt is je leven ook weer anders.
quote:Bambi schreef op 08 oktober 2016 @ 00:21:

Cute, ZombieQ.

Kan me niet schelen of mensen me suf of saai vinden. Ik heb maar 1 missie in mijn leven en dat is mijn 3 hertjes grootbrengen tot gelukkige, stabiele volwassenen. Dus. Meer niet. Als dat geslaagd is dan mag ik pas op het kerstmenu.

Iemand een sticker van een glitter-hertenbout verdiend lately? Kom ik dat morgen even plaatsen want ik kan ook plaatjes posten begreep ik van de mods - Jeuj! Hie! Ha!Ik. Ik heb echt de twee meest bizarre dagen van mijn leven op mijn werk beleefd

Cute, ZombieQ.

Iemand een sticker van een glitter-hertenbout verdiend lately? Kom ik dat morgen even plaatsen want ik kan ook plaatjes posten begreep ik van de mods - Jeuj! Hie! Ha!Huh? Jij bent van 2004 jij mag plaatjes plakken.
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:24:

[...]

Huh? Jij bent van 2004 jii mag plaatjes plakken.Jaaaa, maar als ze dan nog nooit plaatjesplakrechten heeft aangevraagt.
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:21:

[...]

Life, met iemand die geen kids heeft.Nou, met of zonder is wel een verschil. Maar ook levensstijl maakt alles anders.

Cute, ZombieQ.

Iemand een sticker van een glitter-hertenbout verdiend lately? Kom ik dat morgen even plaatsen want ik kan ook plaatjes posten begreep ik van de mods - Jeuj! Hie! Ha!Is dat je enige missie? Kan hoor, maar je bent toch niet alleen ouder?
Ik heb geen kinderen. En ook niet gepland. Ik ben op kerstavond jarig dirty 30
Alle reacties Link kopieren

Cute, ZombieQ.

Doe je eerst en/of tussendoor nog wel even een rondje rennen hoor! Nog effe lekker losgaan en dan staan jullie hertjes er vriendelijk vanuit hun eigen herten-kamp (hoe dat er ook uitziet) naar te kijken. Daarna komt het Kerstmenu vanzelf, fried and next.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:23:

[...]

Ik. Ik heb echt de twee meest bizarre dagen van mijn leven op mijn werk beleefd Wat is er gebeurd dan?
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:27:

Ik heb geen kinderen. En ook niet gepland. Ik ben op ketstavond jarig dirty 30 Wat is ketsavond nou weer?
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:28:

[...]

Wat is er gebeurd dan?Dat kan ik niet zo openbaar vertellen, maar geloof me, ik doe dit werk inmiddels 11 jaar en het was echt gekker dan gek! Het was een van de weinige keren dat ik handelingsverlegen was.
Even een zweterige Dinand, met een mooi Iers nummer

[...]

Wat is ketsavond nou weer?Kerstavond.

[...]

Wat is ketsavond nou weer?kets avond. Duh.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:29:

[...]

Dat kan ik niet zo openbaar vertellen, maar geloof me, ik doe dit werk inmiddels 11 jaar en het was echt gekker dan gek! Het was een van de weinige keren dat ik handelingsverlegen was.Oh, alles wel okay nu met jou?
Of leuk gek?
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:30:

[...]

Oh, alles wel okay nu met jou?Oh zeker! Het was niet gevaarlijk, het was gewoon echt raar. Als in twilightzone.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:30:

[...]

kets avond. Duh. denkje nou wat ik denk?
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:30:

[...]

kets avond. Duh.^^
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:32:

[...]

denkje nou wat ik denk?Als jij weet wat ketsen betekent wel
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:31:

[...]

Oh zeker! Het was niet gevaarlijk, het was gewoon echt raar. Als in twilightzone.Jij bent toch oplossings gericht? Dat heb je gered of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven