Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:

[...]

Ik ben stiekem Bono, ik heb Nederlands geleerd in al die jaren.Omdat ik het laatst over Kane had?
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:03:

[...]

Ps: Dit kan in de leeftijdsfase waarin in ze nu zitten wel fluctueren.

Die van mij is pas 13, maar toch is het soms nog even mamatanken

En op andere momenten weer helemaal niet.

App ik (reed niet zelf): Ik sta in de file, maar ben onderweg.

Krijg ik terug: nu al?

Zat ik me schuldig te voelen dat ik zo lang weg was
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:01:

[...]

Succes met je zwangerschap.Thanks!
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:03:

[...]

Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.Ja en dat is dus onzin, in alle kringen.
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:

[...]

Ik ben stiekem Bono, ik heb Nederlands geleerd in al die jaren.Nee hoor. Bono zou veel liever zijn
Zeker bij een eerste (nou heb ik er maar 1) doe je alles op je gevoel. Tenmisnte zo zou het moeten. Je hebt ook ouders die alles uit het boekje willen doen. Dat vind ik persoonlijk niet de goede methode.

[...]

Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.Wanneer ben je in jouw kringen een heilige?
quote:Witches schreef op 08 oktober 2016 @ 00:06:

[...]

Nee hoor. Bono zou veel liever zijnIk ben hartstikke lief.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:07:

[...]

Wanneer ben je in jouw kringen een heilige?Als je kinderen hebt ik hoor mijn tante's en oma over pochen.
Pochen over kinderen....
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:09:

[...]

Als je kinderen hebt ik hoor mijn tante's en oma over pochen.O.
Nou ben ik wel heel trots op de mijne trouwens, maar toch. Het leven is niet kinderen alleen.

[...]

Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.

Waar zeg ik dat? Kijk moeder/ouder ben je 24/7 ook al zijn ze niet direct meer in jouw buurt als ze ouder worden. Het is een complete ommekeer in mijn leven geweest toen ik moeder werd.

Het stelt verder natuurlijk dan wel weer weinig voor omdat er miljoenen mensen aan mij vooraf zijn gegaan en het maar zo kan dat er ook miljoenen mensen na mij gaan komen die ook weer hun kinderen opvoeden. Dus in zoverre zie ik het verhevene er niet in. Dat ik dan weer vind dat ik enorm leuke mensen mag helpen om groot te worden ligt aan mijn perceptie. En dat is maar goed ook want er zijn er op deze aardkloot twee die mij moeder kunnen noemen en die mogen rekenen op mij die hen de meest leuke mensen op deze aarde vindt. Want ook zij (de twee kinderen) hebben er daar (in hun geval) maar twee van en dat zijn er dan ook wel weer genoeg. Narcisme moet je niet willen kweken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:09:

[...]

O.Raar he?
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:10:

Nou ben ik wel heel trots op de mijne trouwens, maar toch. Het leven is niet kinderen alleen.

Volgens mij kan je op niemand zo trots zijn als op je kind.

En nee, gelukkig is het leven niet alleen kinderen.
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:11:

[...]

Raar he?Ja, ik zou je daar zeker niet aan meten.
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:10:

[...]

Waar zeg ik dat? Kijk moeder/ouder ben je 24/7 ook al zijn ze niet direct meer in jouw buurt als ze ouder worden. Het is een complete ommekeer in mijn leven geweest toen ik moeder werd.

Het stelt verder natuurlijk dan wel weer weinig voor omdat er miljoenen mensen aan mij vooraf zijn gegaan en het maar zo kan dat er ook miljoenen mensen na mij gaan komen die ook weer hun kinderen opvoeden. Dus in zoverre zie ik het verhevene er niet in. Dat ik dan weer vind dat ik enorm leuke mensen mag helpen om groot te worden ligt aan mijn perceptie. En dat is maar goed ook want er zijn er op deze aardkloot twee die mij moeder kunnen noemen en die mogen rekenen op mij die hen de meest leuke mensen op deze aarde vindt. Want ook zij (de kinderen) hebben er daar (in hun geval) maar twee van en dat zijn er dan ook wel weer genoeg.Ik snap dat ook niet. Ik ben nog jong. Ik wil nog geen kinderen.
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 00:09:

[...]

Als je kinderen hebt ik hoor mijn tante's en oma over pochen.

Maar jij hebt hier al een paar keer uitgeroepen dat je geen kinderen wilt. Maar is dat dan ook echt not done in jouw familie?

Omdat jouw oma roept dat je leeft om kinderen op de wereld te zetten en er gepocht wordt over kinderen.

Dat lijkt me dan heel naar en lastig voor je.
Wat maakt het anders met iemand die geen kids heeft?
quote:IrishCassidy schreef op 08 oktober 2016 @ 00:10:

Nou ben ik wel heel trots op de mijne trouwens, maar toch. Het leven is niet kinderen alleen.Zeker niet! Helemaal eens ook al bestaat mijn professie en dagelijks leven substantieel uit kinderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:05:

[...]

Die van mij is pas 13, maar toch is het soms nog even mamatanken

En op andere momenten weer helemaal niet.

App ik (reed niet zelf): Ik sta in de file, maar ben onderweg.

Krijg ik terug: nu al?

Zat ik me schuldig te voelen dat ik zo lang weg was Zou het niet ironisch bedoeld zijn, denk je? Als je 13 bent en een kind van jou?
quote:Phaedra_ schreef op 08 oktober 2016 @ 00:11:

[...]

[img]Volgens mij kan je op niemand zo trots zijn als op je kind.[/img]

En nee, gelukkig is het leven niet alleen kinderen.Oh dat herken ik nu al. Nu heb ik mijn kind alleen op de echo gezien. Maar het is nu al de aller liefste, mooiste, leukste kind ter wereld.
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 00:16:

[...]

Oh dat herken ik nu al. Nu heb ik mijn kind alleen op de echo gezien. Maar het is nu al de aller liefste, mooiste, leukste kind ter wereld.

+

En zo is het.
Og, Green Day live!

Stream alweer gestopt
quote:Bambi schreef op 08 oktober 2016 @ 00:15:

[...]

Zou het niet ironisch bedoeld zijn, denk je? Als je 13 bent en een kind van jou? Neuh, dit was zeer gemeend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven