Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:charlottew88 schreef op 06 november 2016 @ 21:38:

[...]

Helaas is nummer 8 net geopend.Maar daar hoeven we niet in te posten! Ik bekijk het van de zonnige zijde.
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 21:40:

[...]

Maar daar hoeven we niet in te posten! Ik bekijk het van de zonnige zijde.even tvp doen
quote:S-Meds schreef op 06 november 2016 @ 21:48:

[...]

even tvp doenEcht niet. Ik ben allang al blij dat de mods het topic nog voor de 3000 posts hebben dichtgegooid.
quote:S-Meds schreef op 06 november 2016 @ 21:48:

[...]

even tvp doenToedeledokie vluchtelingen probleem?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 november 2016 @ 21:59:

[...]

Toedeledokie vluchtelingen probleem?toemba toemba toemba veel plezier
Bij mij is hij er dan eindelijk uit! En dat blijft ie!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:YellowDiamond schreef op 06 november 2016 @ 19:38:

[...]

Wij krijgen deze week ook winterse buien hoor Echt? Sneeuw? Ik vond het vandaag wel erg fris
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 06 november 2016 @ 23:28:

[...]

Echt? Sneeuw? Ik vond het vandaag wel erg fris

En vandaag is het nóg frisser missie..

De winter kan wat mij betreft niet snel genoeg voorbij zijn.
Heerlijk weer.
Ik ben ook niet zo goed in winter. Werd heel blij toen ik vanmorgen op het nieuws hoorde dat de natte sneeuw ging vallen in een deel van Nederland waar ik niet woon

(Met verontschuldigingen aan degenen die daar wel wonen en die er net zo'n hekel aan hebben als ik)
Heel apart en geen zin om het topic te vervuilen.

Maar een forummer die normaal altijd roept bij bv een scheiding kinderen zoveel mogelijk bij je ex dumpen zodat je tijd voor jezelf hebt, vind nu dat je na overlijden van partner rekening moet houden met je kinderen en liever geen relatie meer moet beginnen.
quote:Pretzel66 schreef op 07 november 2016 @ 10:21:

Heel apart en geen zin om het topic te vervuilen.

Maar een forummer die normaal altijd roept bij bv een scheiding kinderen zoveel mogelijk bij je ex dumpen zodat je tijd voor jezelf hebt, vind nu dat je na overlijden van partner rekening moet houden met je kinderen en liever geen relatie meer moet beginnen.Zeker apart. Maar die forumster heeft geen kinderen én geen partner volgens mij. En niet heel veel inlevingsvermogen, blijkbaar.
The owls are not what they seem
Hoelang duurt het voor het topic over de bijstand gaat ontsporen door 1 bepaalde forumster?
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 07 november 2016 @ 10:41:

Hoelang duurt het voor het topic over de bijstand gaat ontsporen door 1 bepaalde forumster?Altijd weer dezelfde....
quote:LadyL0101 schreef op 07 november 2016 @ 10:30:

[...]

Zeker apart. Maar die forumster heeft geen kinderen én geen partner volgens mij. En niet heel veel inlevingsvermogen, blijkbaar.Dat laatste vooral ja .
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 10:42:

[...]

Altijd weer dezelfde.... ik denk dan altijd aan het spreekwoord: een kat in het nauw maakt rare sprongen.
geneet van 't laeve
Haar eigen topics ontsporen altijd, en dan ook nog eens hysterisch gaan lopen doen in het topic van iemand anders.

Wat zou daar nou de lol van zijn?

Beats me.
Ik heb weer een huilie gespot op de relatiepijler.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ok, of ik ben een rasoptimist die gelooft in goedheid van de mens, of ik ben cynisch geworden door de lang hier rond te lopen. Maar ik heb echt steeds vaker bij topic dat ik denk "geloof er niets van".

Maar misschien zijn mensen echt zo dom, naief, egoistisch, naar? Wat gezegend ben ik dan dat ik die over het algemeen niet vaak tegenkom irl.
quote:MissMillicent schreef op 07 november 2016 @ 11:24:

Ok, of ik ben een rasoptimist die gelooft in goedheid van de mens, of ik ben cynisch geworden door de lang hier rond te lopen. Maar ik heb echt steeds vaker bij topic dat ik denk "geloof er niets van".

Maar misschien zijn mensen echt zo dom, naief, egoistisch, naar? Wat gezegend ben ik dan dat ik die over het algemeen niet vaak tegenkom irl.Ik geloof maar weinig topics, er is volgens mij hooguit in de kern een ietsje van waar.
Je bent zelf een theepot
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 10:51:

Ik heb weer een huilie gespot op de relatiepijler.
LOEP ME MAAR aub.
Wat een boel 17 jarige TO's de laatste 2 dagen.
Voor de opmerking van een hier al eerder genoemde forumster.
geneet van 't laeve
Echt vet stom!

Ze heeft al haar gemene posts verwijderd en nu doet ze alsof ze heel meelevend is. Vind haar echt raarrrrr.
Blijkbaar wordt er tegenwoordig ook bedreigt (met een T )hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven