Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ach Star... RIP ons.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik heb mijn all-favorite motto maar weer van stal gehaald. Die andere was heel mooi, maar helaas onthoofd door de forum-kladderadatsch. En raad 'ns wat: ik kon mijn motto zonder problemen wijzigen en ik hoefde niet eens te F5'en!
Ik kan dat logo er wel uit shoppen.
Grief is just love with nowhere to go
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 16:17:

Nouschi in "Geen geld meer voor eten, wat nu?"

Wat zijn er toch achterlijke hufters op de wereld.

Maar mooi om te zien dat een paar andere, bekendere, forummers wel geholpen zijn, dat is dan toch iets.
Male, weet jij hoe je de onscherpe avatars weer scherp kan krijgen, toevallig?
Ooooo Noes je bent een ster
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 november 2014 @ 16:10:

Bella zit, net als ik, bij de Violen als we hier niet op kunnen. Dus mochten jullie iemand kwijt zijn van hier... Kijk daar eens!Dank je voor de tip, ik heb hiernaast even naar Bella gezwaaid
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 november 2014 @ 16:33:

Male, weet jij hoe je de onscherpe avatars weer scherp kan krijgen, toevallig?

nee, het ziet er uit alsof jouw plaatje een te lage resolutie heeft.

Misschien even opnieuw zoeken en plaatsen?
quote:Star schreef op 02 november 2014 @ 16:35:

Ooooo Noes je bent een ster De rest hier op het forum gaat me prima af maar aan deze ava kan ik niet wennen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben er weer
Ik kan zelf ook nog wel wat af en toe Male
Mooi zeg, zo'n noodopvang voor ontheemde Vivaforummers.
Hehe, zo ken ik je weer .
Ik had al gezocht, maar helaas nog niks gevonden... Nou ja, kijk wel even. Bedankt. (Hij was goed op het oude forum, maar nu dus niet meer.)

Jeuh Star is back!!!
Joehoe Star!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar is de baby?
Merisi, ik heb jouw voorbeeld gevolgd.
Life is short. Eat dessert first.
Hoi Star!
Life is short. Eat dessert first.
Baby onderweg verloren.
quote:Star schreef op 02 november 2014 @ 16:39:

Ik kan zelf ook nog wel wat af en toe Male Ik heb er al 2 naar je gemaild.
Yes, ik ben weer scherp! Toch nog een ander plaatje gevonden.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 02 november 2014 @ 16:51:

Yes, ik ben weer scherp! Toch nog een ander plaatje gevonden.

Beter!

Die van mij wordt een beetje raar gesneden. Eens kieken of ik het zelf beter krijg.
Whahahaha Male dank je. Dan bewaar ik die voor het geval ik 'm weer eens kwijt ben.
Male, dat kan jij!

Ooit had je die leuke avatar voor mij gemaakt met engelenvleugels. Het is dat het niet meer past bij 'Georgette' maar anders... Ik heb hem nog steeds in mijn Photobucket.

Maar nee, dit hou ik zou. Amélie en Georgette, in een droomwereld, gezellig keuvelend. Past perfect bij Georgette en bij mij.
O ja die avatar ken ik nog wel, bij je oude nick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven