Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee MissI, hij deed het gewoon weer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:26:

[...]

Pfff, sinds wanneer trekken wij ons hier iets van een ander aan?

Zoveel mensen, zoveel meningen hoor....als ik daar rekening mee zou houden dan zou ik hier niets meer te zoeken hebben.en daarom mag ik ook gewoon zeggen dat het niet anders wordt als het iedere week weer besproken wordt
Komt door de misselijkheid Nouschi. Dat tast mijn vermogen om correct te vervoegen aan.
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:31:

Komt door de misselijkheid Nouschi. Dat tast mijn vermogen om correct te vervoegen aan.Ook al? Ik ben ook misselijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 02 november 2014 @ 13:29:

[...]

Op forum gaan staan en loodrecht naar beneden naar actieve topics.Ja, en dat vind ik dus gedoe. Ik ben linkshandig maar muis met rechts, dus het gaat er wat motorisch gestoord aan toe bij mij en ik zit er elke keer naast.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 13:32:

[...]

Ja, en dat vind ik dus gedoe. Ik ben linkshandig maar muis met rechts, dus het gaat er wat motorisch gestoord aan toe bij mij en ik zit er elke keer naast.Ik héb gevraagd of het sticky mag worden.... Je moet idd precies over dat driehoekje heen dan gaat het goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bieb2.0 schreef op 02 november 2014 @ 13:30:

[...]

en daarom mag ik ook gewoon zeggen dat het niet anders wordt als het iedere week weer besproken wordt

Tja joh, dat hou je toch, dat bepaalde onderwerpen telkens terug komen.

Ik zit ook op een forum dat te maken heeft met mijn hobby en daar zie je ook wekelijks weer dezelfde onderwerpen terugkomen. Je ontkomt er nou eenmaal niet aan dat weer nieuwe mensen over die onderwerpen willen praten. Wij maken er altijd maar een grapje van. En dan gaan we weer netjes uitleggen hoe wij het zien over het aangehaalde onderwerp. Dat is nou eenmaal als je hier veel en lang komt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:33:

[...]

Tja joh, dat hou je toch, dat bepaalde onderwerpen telkens terug komen.

Ik zit ook op een forum dat te maken heeft met mijn hobby en daar zie je ook wekelijks weer dezelfde onderwerpen terugkomen. Je ontkomt er nou eenmaal niet aan dat weer nieuwe mensen over die onderwerpen willen praten. Wij maken er altijd maar een grapje van. En dan gaan we weer netjes uitleggen hoe wij het zien over het aangehaalde onderwerp. Dat is nou eenmaal als je hier veel en lang komt.Ja precies. Ik zit al honderd jaar op een lotgenotenforum, en je wil niet weten hoe vaak ik daar al dezelfde vragen heb zitten beantwoorden. Maar voor die mensen is het allemaal nieuw en spannend en dan vind ik het ook een beetje bot om te reageren met GIYBF, dus blijf ik maar blij in herhalingen vallen.
Is Thordis weg dan? Weer iets gemist? Is ze van nick veranderd?
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 02 november 2014 @ 13:43:

Is Thordis weg dan? Weer iets gemist? Is ze van nick veranderd?

Paniek!

Welnee, die is nu Thordis2.0.

En volgens mij is ze al lang weer geweest hoor.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat is GIYBF?
Nouschi

Haat aan misselijk zijn
Hier op het forum niet anders toch? Kijk in het bugtopic hoe vaak er hetzelfde wordt gevraagd. Zwangertopics, hoeveel gas/licht verbruik je ect etc etc.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:45:

[...]

Paniek!

Welnee, die is nu Thordis2.0.

En volgens mij is ze al lang weer geweest hoor.Oooohhhh stoutertje, je mag geen nieuwe nicks koppelen aan ouwe forummerts
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:47:

Nouschi

Haat aan misselijk zijn+ Hoofdpijn, keelpijn, koorts. Zielig hè.
Elke keer dat ik de Veronica-aankondiging zie van de Harry Potterreeks denk ik: wat ziet Voldemort er kaal uit zonder eikeltje op z'n kop en zonder oranje vlechtjes.

Waarvoor dank, LV.
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:46:

Wat is GIYBF?Google Is Your Best Friend
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 13:46:

Wat is GIYBF?God is your best friend.
quote:ThunderassMan schreef op 02 november 2014 @ 13:48:

Elke keer dat ik de Veronica-aankondiging zie van de Harry Potterreeks denk ik: wat ziet Voldemort er kaal uit zonder eikeltje op z'n kop en zonder oranje vlechtjes.

Waarvoor dank, LV.

Ik zat laatst Harry Potter te lezen, en toen betrapte ik me erop dat ik me afvroeg wat Bella ineens in het verhaal kwam doen
Dat had ik vast ook kunnen googlen LV
Miss I, dat heb ik dan niet eens gemerkt, die 'nickchange'.
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 november 2014 @ 13:29:

Het is inderdaad opvallend dat er een aantal forummers nog niet op het forum zijn gesignaleerd.

Zou dat ook een 'sorry per ongeluk expres'-bugje zijn? Ik kan quoten, ik kan quoten, ik kan quoten!
Ik niet👹ik niet👹ik niet👹...

En elke keer als iemand hiephoit dat hij/zij kan quoten trap ik er weer in.

Ik probeer het, loop vast, moet weer terug naar af.

Ik wil een 'deze bug is nu opgelost' topic.

En een wedstrijdtopic: wie maakt een mooie avatar voor de mod.

En ik wil ook dat Lebowski blijft...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hetzelfde hier feow, nog even geduld hebben, denk ik.

En wat is er met Lebowski?
Lebowski wil zich laten anonimiseren. Die is er toch al heeeeel lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven