Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 02 november 2014 @ 19:39:

Ha, m'n smileys doen het al.:rolling:Ik zie het.
Je moet er een spatie tussen doen.
Hahahahahahhahahahah I rolling hahahahahahha
:rolling Nee, niet echt
quote:ThunderassMan schreef op 02 november 2014 @ 19:39:

Waar zit de cache bij google chrome?

Ha, m'n smileys doen het al. Nu wel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ikhierhuh schreef op 02 november 2014 @ 19:43:

Je vergat de dubbele punt achteraan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:%)
quote:Enn schreef op 02 november 2014 @ 19:43:

[...]

Nu wel He, da's wel een goed idee voor een zaaie zondag, qouten aanpassen zodat ze allemaal in m'n straatje passen.
Ik kan niet quoten of smiley'n met geen enkele browser. Waarom jullie wel?!! Ik ben zó jaloers :-S
quote:Ikhierhuh schreef op 02 november 2014 @ 19:53:

Ik kan niet quoten of smiley'n met geen enkele browser. Waarom jullie wel?!! Ik ben zó jaloers :-SHoeveel posts heb je?
Ik kan ook niet quoten..

De eerste dag kon ik het wel, na de tweede keer forum offline niet meer.

Het lijkt ook wel alsof de mensen die voor de tweede keer forum offline wel konden quoten het nu niet meer kunnen en andersom. Ik vind dat echt heel oneerlijk

Ik mis het quoten echt het meest!
Ik ook niet hoor, ikhierhuh...

Heeft iemand trouwens al eens zichzelf gestaft? Dat kan nu dus gewoon hè!
quote:mamavk schreef op 02 november 2014 @ 20:02:

Ik kan ook niet quoten..

De eerste dag kon ik het wel, na de tweede keer forum offline niet meer.

Het lijkt ook wel alsof de mensen die voor de tweede keer forum offline wel konden quoten het nu niet meer kunnen en andersom. Ik vind dat echt heel oneerlijk

Ik mis het quoten echt het meest!Je kunt ook quoten door [ quote ] voor de tekst te typen en [ /quote ] erna (maar dan zonder de spaties). De naam van de gequote krijg je er dan niet bij, om dat voor elkaar te krijgen is in dit systeem echt een onmogelijk gedoe.
Ctr C is toch ook voor nu wel even te doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat is wel een optie LV.

Al blijf ik het belachelijk vinden dat voor een forum van het formaat van Viva, het blijkbaar niet mogelijk is binnen 3 dagen er voor te zorgen dat de quotefunctie en smileys voor alle gebruikers beschikbaar zijn.
Zelfs een rel komt niet goed van de grond op het nieuwe forum.. Saaahaaai 😝
Zit ik net lekker een topic te lezen over relactatie en hoe dat aan te pakken, staat er ineens "aarde of een bananenblad in je slipje?"
Life is short. Eat dessert first.
Ik begrijp het sowieso niet, aarde, really? Je hebt toch overal wel bladeren. Je gaat toch geen aarde in je onderbroek doen, ook niet in Oeganda.
En geloof mij maar, ik ben een smeerkees hoor. Zand ala, maar aarde??
Ik weet het niet, Stora... Van zo'n blad loopt dat bloed toch zo af? Aarde neemt tenminste nog wat op...
Aarde neemt meer vocht op dan een bananenblad, denk ik. Ik vraag me trouwens ineens af of er oeberhoubd wel bananenbomen groeien in Oeganda .
@Rasa: GMTA
Ik denk dat ik voor boombast zou gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven