Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 november 2016 om 10:02
quote:Goede-Fee schreef op 16 november 2016 @ 09:58:
Je mag zelf bepalen welke tradities je volgt of niet hoor.
En ik bepaal lekker zelf in mijn huis wat ik doe en wanneer. En ik mag vinden dat het eigenlijk nergens meer op slaat. Met 30 graden ligt het Sinterklaas-snoepgoed al in de winkels en in oktober begint de kerst alweer. Maar iedereen is vrij om het te bepalen idd.
Je mag zelf bepalen welke tradities je volgt of niet hoor.
En ik bepaal lekker zelf in mijn huis wat ik doe en wanneer. En ik mag vinden dat het eigenlijk nergens meer op slaat. Met 30 graden ligt het Sinterklaas-snoepgoed al in de winkels en in oktober begint de kerst alweer. Maar iedereen is vrij om het te bepalen idd.
woensdag 16 november 2016 om 10:35
Kerstboom nooit voor Sint hier. En sinds we vorig jaar een neppert hebben gekocht kan ik helemaal zelf kiezen wanneer ik het kreng neerzet. Eerder had ik altijd hulp nodig met de boom in de emmer zetten. Ik denk ergens na 11 december pas, hoewel een neppert natuurlijk niet uitvalt, dus kan ook al eerder. Kortom ik weet het nog niet.
woensdag 16 november 2016 om 11:00
woensdag 16 november 2016 om 11:02
quote:Rhae schreef op 16 november 2016 @ 10:55:
Nu pas de kerstboom? Dat ding staat hier al sinds augustus....
Mariah Carey op repeat, buitenverlichting al sinds september, ik slaap met mijn kerstmuts op...Ik heb maar meteen de paasboom erbij gezet. Ben ik zeker op tijd.
Nu pas de kerstboom? Dat ding staat hier al sinds augustus....
Mariah Carey op repeat, buitenverlichting al sinds september, ik slaap met mijn kerstmuts op...Ik heb maar meteen de paasboom erbij gezet. Ben ik zeker op tijd.
Life is short. Eat dessert first.