Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 12 november 2016 @ 20:40:

[...]

Al die rofl smileys bijvoorbeeld.Ja maar daarvoor heeft ze de perma niet, dat is precies waar het over gaat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MissMillicent schreef op 12 november 2016 @ 20:36:

[...]

Ze pb'de me dat jij heel precies weet waarom ze op anoniem moest, dus hou je nou maar niet van de domme Pas maar op jij. Voor je het weet ga je ook op anoniem. Ik heb die foto's van jou ook nog steeds.
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:42:

[...]

Wat voor doel heeft het om te zeggen "Nouschi heeft een perma"? Dat soort dingen staan hier zo vaak.Roddelen/rellen/verkneukelen.
Bedankt
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:43:

[...]

Pas maar op jij. Voor je het weet ga je ook op anoniem. Ik heb die foto's van jou ook nog steeds. Je hebt de mijne wel verwijderd he? Anders gaat dat kortgeding toch door van volgende week.
Ze heeft een ban gekregen omdat ze aan het Nickhinten was niet voor rofl smileys.
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:43:

[...]

Ja maar daarvoor heeft ze de perma niet, dat is precies waar het over gaat.Dat is toch al tig keer gezegd: de reden die in het bantopic staat slaat natuurlijk nergens op, maar de ban op zich kan toch nog wel terecht zijn.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Wel wat overdreven die perma van Hats hoor. En de forummer die op anoniem is gegaan heeft praktisch dezelfde nick weer genomen. Misschien is het de welbekende druppel, maar terecht is hij absoluut niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Cookielyon schreef op 12 november 2016 @ 20:37:

[...]

Ze was helemaal niet aan het zuigen. Wat is er zuigen aan ... gaat op Anoniem dat wordt hier zovaal gedaan.Mens ze liep al de hele avond te zuigen. Wat zeg ik, ze liep al te zuigen vanaf de eerste keer dat ze hier (met afspraken) onder deze naam postte.
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:41:

[...]

Leuk dat jij kan bepalen wat ik aan het doen ben.Ik bepaal niks, ik suggereer en speculeer zo je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cookielyon schreef op 12 november 2016 @ 20:44:

Ze heeft een ban gekregen omdat ze aan het Nickhinten was niet voor rofl smileys.Denk eerder dat de mod de reden niet zo handig omschreven heeft.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:35:

[...]

Lezen. De reden was raar, het had moeten zijn zuigen/ongewenst gedrag net zoals haar vorige ban.

Really?

Echt shocking idd om te zeggen dat x op anoniem gaat. En jaaa, ik weet dat hats en x geen matties waarom maar kom op zeg!
Je bent zelf een theepot
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:43:

[...]

Pas maar op jij. Voor je het weet ga je ook op anoniem. Ik heb die foto's van jou ook nog steeds. Tssss, alsof ik me schaam voor die foto's. Er is niets mis met een maatje 52 in een roze string.
Nou ja, aangezien Hatsetats zelf altijd de beslissingen van de Mods in dit topic verdedigd heeft, hoeven we het er, in haar geest, niet zo uitgebreid over te hebben.
quote:Nouschi schreef op 12 november 2016 @ 20:45:

[...]

Ik bepaal niks, ik suggereer en speculeer zo je wilt.En dat had je dus fout.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2016 @ 20:46:

[...]

Really?

Echt shocking idd om te zeggen dat x op anoniem gaat. En jaaa, ik weet dat hats en x geen matties waarom maar kom op zeg!Om dan vervolgens zelf nog te komen dat hats een perma heeft over rellen en zuigen gesproken....
quote:MissMillicent schreef op 12 november 2016 @ 20:46:

[...]

Tssss, alsof ik me schaam voor die foto's. Er is niets mis met een maatje 52 in een roze string.

Met rondingen is niets verkeerd

Alleen een roze string is niet sexy. Je had een warme kanten of rode aan moeten doen.
quote:barbaracartland schreef op 12 november 2016 @ 20:46:

Nou ja, aangezien Hatsetats zelf altijd de beslissingen van de Mods in dit topic verdedigd heeft, hoeven we het er, in haar geest, niet zo uitgebreid over te hebben.
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:44:

[...]

Je hebt de mijne wel verwijderd he? Anders gaat dat kortgeding toch door van volgende week.Tuuuuuurlijk.

quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:48:

[...]

Tuuuuuurlijk. Ik kom het controleren hoor
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:35:

[...]

Ik heb er ook wel eens een waarschuwing voor gehad. Die persoon gaat niets voor niets op anoniem. Net als dat eerdere nicks van Cookie worden genoemd. Mag ook niet.

(Hats noemde Cook's oude nick steeds nog)

Nooit geweten dat zo'n opmerking waarschuwingswaardig is. Je bent niet meer te loepen toch?
Je bent zelf een theepot

And on that bombshell.....

Volgende onderwerp.
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:48:

[...]

Met rondingen is niets verkeerd

Alleen een roze string is niet sexy. Je had een warme kanten of rode aan moeten doen.Aan die roze zit rood kant, scheelt dat nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven