Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 18:49
quote:MissJodiF schreef op 20 november 2016 @ 18:41:
[...]
k
Dat kan wel. Ik heb het met mijn oude samsung ook eens gehad. Kon ik niet op de wifi van de trein, omdat ik teveel tabbladen op had staan. Snapte er niks van en durfde mijn man ook niet bellen, omdat ik dan zo dom over zo komen
Conclusie het kan dus welAlsof hem dat nog niet was opgevallen......
[...]
k
Dat kan wel. Ik heb het met mijn oude samsung ook eens gehad. Kon ik niet op de wifi van de trein, omdat ik teveel tabbladen op had staan. Snapte er niks van en durfde mijn man ook niet bellen, omdat ik dan zo dom over zo komen
Conclusie het kan dus welAlsof hem dat nog niet was opgevallen......
zondag 20 november 2016 om 19:10
zondag 20 november 2016 om 19:41
quote:Rhae schreef op 20 november 2016 @ 19:29:
[...]
Dat is een kwestie van perspectief. Ik verbaas mij er gewoon over dat sommige mensen met permaban gewoon mogen forummen.Daar verbaas ik me ook over. Ik weet alleen niet wie er allemaal gepermabanden zijn. Nou ja, eentje dan, maar die is ondertussen alweer gepermaad.
[...]
Dat is een kwestie van perspectief. Ik verbaas mij er gewoon over dat sommige mensen met permaban gewoon mogen forummen.Daar verbaas ik me ook over. Ik weet alleen niet wie er allemaal gepermabanden zijn. Nou ja, eentje dan, maar die is ondertussen alweer gepermaad.
zondag 20 november 2016 om 19:42