Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 november 2016 om 15:40
quote:MevrouwJack schreef op 20 november 2016 @ 15:26:
[...]
Meds! Deze knappert heeft een geit gevonden!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 3c844d.jpg[/img]
Waarom heb je nou een foto van Meds man geplaatst????
Hij wil vast liever anoniem blijven.
[...]
Meds! Deze knappert heeft een geit gevonden!
[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 3c844d.jpg[/img]
Waarom heb je nou een foto van Meds man geplaatst????
Hij wil vast liever anoniem blijven.
zondag 20 november 2016 om 15:40
quote:Chevron schreef op 20 november 2016 @ 15:31:
[...]
Hebben die mensen onder een steen geleefd dat ze niet wisten dat de storm kwam. Ontzettend onnadenkend van hun
Huh?
Hoe had je moeten weten dat er storm kwam dan?
Ik heb geen 'HELP, wind!!!' topic gezien hoor.
[...]
Hebben die mensen onder een steen geleefd dat ze niet wisten dat de storm kwam. Ontzettend onnadenkend van hun
Huh?
Hoe had je moeten weten dat er storm kwam dan?
Ik heb geen 'HELP, wind!!!' topic gezien hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 november 2016 om 15:52
quote:Chevron schreef op 20 november 2016 @ 15:31:
[...]
Deze mensen zijn er wel vaker weekenden niet en het ding heeft meer stormen overleeft dus ze zullen dit niet bedacht hebben.
Maar geen probleem, het ding is opgeborgen en geen schade.
Het wordt hier inmiddels wat rustiger qua wind.
[...]
Deze mensen zijn er wel vaker weekenden niet en het ding heeft meer stormen overleeft dus ze zullen dit niet bedacht hebben.
Maar geen probleem, het ding is opgeborgen en geen schade.
Het wordt hier inmiddels wat rustiger qua wind.
zondag 20 november 2016 om 16:04
zondag 20 november 2016 om 16:28
zondag 20 november 2016 om 16:32
Enn, ik heb je nodig!
Weet jij hoe ik ingelogd kan blijven?
Als ik op mijn iPad ook maar ruik aan een webadres buiten viva moet ik eerst weer koekjes accepteren en inloggen.
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.
Als ik op mijn iPad ook maar ruik aan een webadres buiten viva moet ik eerst weer koekjes accepteren en inloggen.
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 20 november 2016 om 16:42
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 16:32:
Enn, ik heb je nodig!
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.Instellingen --> Safari --> Algemeen --> Wachtwoorden --> Namen en wachtwoorden aanzetten?
Enn, ik heb je nodig!
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.Instellingen --> Safari --> Algemeen --> Wachtwoorden --> Namen en wachtwoorden aanzetten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2016 om 16:50
Probeer het anders via Sleutelhangertoegang. Je inlog verwijderen, waarschijnlijk staan er meerdere in. Kans bestaat dat het zelf niet meer weet welke wachtwoord de goede en dus moet je steeds weer inloggen. Als je alles verwijderd hebt log je weer in via Safari, dan zou alles weer moeten werken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 november 2016 om 17:03
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 16:42:
[...]
Instellingen --> Safari --> Algemeen --> Wachtwoorden --> Namen en wachtwoorden aanzetten?
Als ik klik op wachtwoorden kan ik vervolgens niet kiezen voor aanzetten, maar krijg ik een lijstje. Ook met wachtwoorden van mijn man
Elders is wel zo'n schuifje voor namen en wachtwoorden, die staat op groen.
[...]
Instellingen --> Safari --> Algemeen --> Wachtwoorden --> Namen en wachtwoorden aanzetten?
Als ik klik op wachtwoorden kan ik vervolgens niet kiezen voor aanzetten, maar krijg ik een lijstje. Ook met wachtwoorden van mijn man
Elders is wel zo'n schuifje voor namen en wachtwoorden, die staat op groen.
zondag 20 november 2016 om 17:04
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 16:32:
Enn, ik heb je nodig!
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.Zit je soms weer onder proxy?
Enn, ik heb je nodig!
Liedjeslinkjes aanklikken is dus uit den boze, plaatjes plakken een omslachtige reis enz.Zit je soms weer onder proxy?
zondag 20 november 2016 om 17:04
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 16:50:
Probeer het anders via Sleutelhangertoegang. Je inlog verwijderen, waarschijnlijk staan er meerdere in. Kans bestaat dat het zelf niet meer weet welke wachtwoord de goede en dus moet je steeds weer inloggen. Als je alles verwijderd hebt log je weer in via Safari, dan zou alles weer moeten werken.
Wat/waar is sleutelhangertoegang?
En waarom zou ik meerdere inloggen hebben?
Wat/waar is sleutelhangertoegang?
En waarom zou ik meerdere inloggen hebben?
zondag 20 november 2016 om 17:05
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 17:04:
[...]
Zit je soms weer onder proxy?
Nee, daar zit ik nooit onder.
Eerst zat ik onder een steen.
Nu onder de geitenkak, kwam zomaar uit de lucht vallen.
[...]
Zit je soms weer onder proxy?
Nee, daar zit ik nooit onder.
Eerst zat ik onder een steen.
Nu onder de geitenkak, kwam zomaar uit de lucht vallen.
zondag 20 november 2016 om 17:06
https://support.apple.com/nl-nl/HT204085
zondag 20 november 2016 om 17:08
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 17:04:
Hoe moet ik dat weten?
Omdat jij alles weet!
Maar ik snap dat dit niet echt de plaats is voor mijn ipadonkunde.
Ik hoopte gewoon dat jij je 'o, abc en opgelost' magie even vlot zou kunnen toepassen.
Ik knoei wel even door en open straks wel een paniektopic.
Hoe moet ik dat weten?
Omdat jij alles weet!
Ik hoopte gewoon dat jij je 'o, abc en opgelost' magie even vlot zou kunnen toepassen.
zondag 20 november 2016 om 17:10
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 17:08:
[...]
Omdat jij alles weet!
[...]
Omdat jij alles weet!