Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 december 2016 om 00:13
zaterdag 3 december 2016 om 00:13
zaterdag 3 december 2016 om 00:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 december 2016 @ 00:12:
O, hoe leuk : Enn Is in haar eentje zojuist een groepje.Nou ja, het kan maar zo dat ik alleen met meerderen ben hoor. Er zijn hele boeken over geschreven.
O, hoe leuk : Enn Is in haar eentje zojuist een groepje.Nou ja, het kan maar zo dat ik alleen met meerderen ben hoor. Er zijn hele boeken over geschreven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 december 2016 om 00:15
quote:feow schreef op 02 december 2016 @ 23:11:
[...]
Het deed mij ook iets te veel denken aan een verbitterde glitterende visgleuf.Jaaaaa! Ik wil ook wel glitteren. Enn wil je mij ook laten glitteren? Hoeft niet perse met deze ava hoor . Leef je vooral uit!
[...]
Het deed mij ook iets te veel denken aan een verbitterde glitterende visgleuf.Jaaaaa! Ik wil ook wel glitteren. Enn wil je mij ook laten glitteren? Hoeft niet perse met deze ava hoor . Leef je vooral uit!
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:IrishCassidy schreef op 03 december 2016 @ 00:13:
[...]
Ja klopt, maar waarom spreekt niemand je hier aan op dat zwarte pieten plaatje dan hier op de napraat?
Nou, en wie heeft de eer? Jij niet?
Afijn, ik ga maar weer eens verder. Helemaal geen zin in jouw vragen namelijk.
[...]
Ja klopt, maar waarom spreekt niemand je hier aan op dat zwarte pieten plaatje dan hier op de napraat?
Nou, en wie heeft de eer? Jij niet?
Afijn, ik ga maar weer eens verder. Helemaal geen zin in jouw vragen namelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:IrishCassidy schreef op 03 december 2016 @ 00:13:
[...]
Ja klopt, maar waarom spreekt niemand je hier aan op dat zwarte pieten plaatje dan hier op de napraat?Pfffff. Doe jij weleens vies met mieren ? Alsof we dat kunnen zien, zeg. Ik moest mijn scherm drie keer groter maken en dan nog denk ik " zal wel " .
[...]
Ja klopt, maar waarom spreekt niemand je hier aan op dat zwarte pieten plaatje dan hier op de napraat?Pfffff. Doe jij weleens vies met mieren ? Alsof we dat kunnen zien, zeg. Ik moest mijn scherm drie keer groter maken en dan nog denk ik " zal wel " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 3 december 2016 om 00:16
zaterdag 3 december 2016 om 00:17
Irish, voor jou, omdat de stem van Leonard Cohen nooit aankwam en omdat het je nite interesseert hoe mensen eruit zien en wat ze aanhebben: Antony (zonder Johnsons)
https://www.youtube.com/watch?v=1MDlMdu2gjw
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 3 december 2016 om 00:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 december 2016 @ 00:15:
[...]
Pfffff. Doe jij weleens vies met mieren ? Alsof we dat kunnen zien, zeg. Ik moest mijn scherm drie keer groter maken en dan nog denk ik " zal wel " .En das gek toch, waarom denk je dat niet bij alle actueel topics? Laat Enns plaatje maar eens aan Kadanz zien.
[...]
Pfffff. Doe jij weleens vies met mieren ? Alsof we dat kunnen zien, zeg. Ik moest mijn scherm drie keer groter maken en dan nog denk ik " zal wel " .En das gek toch, waarom denk je dat niet bij alle actueel topics? Laat Enns plaatje maar eens aan Kadanz zien.
zaterdag 3 december 2016 om 00:18
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 december 2016 @ 00:16:
[...]
Een schizofreen is nooit alleen.Dat bedoel ik. Gezellig samen met blauwe, gele,witte en zwarte piet. Een mens moet wat om die 'ongelofelijk leuke' tijd van sinterklaas door te komen in het onderwijs. Ik ga weer even glitteren, veel gezelliger dan het gezeik hier. Dag!
[...]
Een schizofreen is nooit alleen.Dat bedoel ik. Gezellig samen met blauwe, gele,witte en zwarte piet. Een mens moet wat om die 'ongelofelijk leuke' tijd van sinterklaas door te komen in het onderwijs. Ik ga weer even glitteren, veel gezelliger dan het gezeik hier. Dag!
zaterdag 3 december 2016 om 00:19
quote:IrishCassidy schreef op 03 december 2016 @ 00:17:
[...]
En das gek toch, waarom denk je dat niet bij alle actueel topics? Laat Enns plaatje maar eens aan Kadanz zien.Doe jij dat lekker, jij zit je er tenslotte over op te winden omdat je geen aandacht genoeg kreeg.
[...]
En das gek toch, waarom denk je dat niet bij alle actueel topics? Laat Enns plaatje maar eens aan Kadanz zien.Doe jij dat lekker, jij zit je er tenslotte over op te winden omdat je geen aandacht genoeg kreeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 3 december 2016 om 00:21
quote:simbalabimba schreef op 03 december 2016 @ 00:17:
Irish, voor jou, omdat de stem van Leonard Cohen nooit aankwam en omdat het je nite interesseert hoe mensen eruit zien en wat ze aanhebben: Antony (zonder Johnsons)
Ik luister, en ik heb ook niks met deze stem. Niet mooi niet lelijk, maar ik voel het niet. Kan ook aan het nummer liggen, ik weet het niet. Ik heb er niks mee.
Te onzeker. De kleding boeit me me niet inderdaad. Never.
Ik luister, en ik heb ook niks met deze stem. Niet mooi niet lelijk, maar ik voel het niet. Kan ook aan het nummer liggen, ik weet het niet. Ik heb er niks mee.
Te onzeker. De kleding boeit me me niet inderdaad. Never.