Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 december 2016 om 23:33
quote:Alixane schreef op 09 december 2016 @ 23:30:
[...]
Wat een rare opmerking.
Je koopt ze alleen als je geld zat hebt, met je binnenkant heeft het niets te maken.
Nou ja, je moet niet letterlijk interpreteren. Ik zie een rolex als een teken van: kijk mij nou met een vette dikke rolex. Van een mercedes denk ik dan idem dito.
Veel mensen die, of een of andere manier, geen gevoelens kunnen tonen kopen gevoelens van anderen met zoiets.
[...]
Wat een rare opmerking.
Je koopt ze alleen als je geld zat hebt, met je binnenkant heeft het niets te maken.
Nou ja, je moet niet letterlijk interpreteren. Ik zie een rolex als een teken van: kijk mij nou met een vette dikke rolex. Van een mercedes denk ik dan idem dito.
Veel mensen die, of een of andere manier, geen gevoelens kunnen tonen kopen gevoelens van anderen met zoiets.
vrijdag 9 december 2016 om 23:34
vrijdag 9 december 2016 om 23:34
vrijdag 9 december 2016 om 23:37
quote:Alixane schreef op 09 december 2016 @ 23:30:
[...]
Wat een rare opmerking.
Je koopt ze alleen als je geld zat hebt, met je binnenkant heeft het niets te maken.Vind ik wel. Je koopt een Rolex omdat Rolex status heeft. Tenzij je die bepaalde Rolex echt mooi vind (en het geld ervoor hebt). Ik heb er niks mee. Rolex is een status symbool. Zoals zoveel merken.
[...]
Wat een rare opmerking.
Je koopt ze alleen als je geld zat hebt, met je binnenkant heeft het niets te maken.Vind ik wel. Je koopt een Rolex omdat Rolex status heeft. Tenzij je die bepaalde Rolex echt mooi vind (en het geld ervoor hebt). Ik heb er niks mee. Rolex is een status symbool. Zoals zoveel merken.
vrijdag 9 december 2016 om 23:38
vrijdag 9 december 2016 om 23:40
quote:Ikhierhuh schreef op 09 december 2016 @ 23:33:
[...]
Wat een baarlijke nonsens!
Je weet kennelijk niet dat mercedes de auto is die het meest waard is na inruil. Dat het helemaal niet zo duur rijdt als jij denkt dat het is.
En aan de andere kant, als iemand een mercedes rijdt omdat ie het kan betalen, dan is dat comfort en de waarde die hij houdt toch fijn?
Nou mooi dan, mijn man rijdt mercedes, mijn pa, mijn broertje, mijn exman, vrienden en nog veel meer mensen in mijn omgeving.
Kunnen allemaal dus geen gevoelens tonen.
OMG
[...]
Wat een baarlijke nonsens!
Je weet kennelijk niet dat mercedes de auto is die het meest waard is na inruil. Dat het helemaal niet zo duur rijdt als jij denkt dat het is.
En aan de andere kant, als iemand een mercedes rijdt omdat ie het kan betalen, dan is dat comfort en de waarde die hij houdt toch fijn?
Nou mooi dan, mijn man rijdt mercedes, mijn pa, mijn broertje, mijn exman, vrienden en nog veel meer mensen in mijn omgeving.
Kunnen allemaal dus geen gevoelens tonen.
OMG