Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 20:34
zaterdag 10 december 2016 om 20:35
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 20:33:
[...]
Ach, de tijd die hij/zij besteedt aan trollen besteed jij aan min of meer serieus forummen.Ja maar dat kost mij al genoeg tijd, ik zou het echt niet volhouden om verhalen te verzinnen en te blijven reageren. Daar ben ik te simpel voor denk ik.
[...]
Ach, de tijd die hij/zij besteedt aan trollen besteed jij aan min of meer serieus forummen.Ja maar dat kost mij al genoeg tijd, ik zou het echt niet volhouden om verhalen te verzinnen en te blijven reageren. Daar ben ik te simpel voor denk ik.
zaterdag 10 december 2016 om 20:35
quote:BridgetteDubois schreef op 10 december 2016 @ 20:34:
Waarom doe je nu alles uit de doeken? Wil je niet meer trollen?
Ik denk iig bij elk komend topic even "claudio?" HahaMijn hoogtijdagen zijn iig geweest. Op FOK! heb ik een paar gigantische slagen geslagen, en hier ook een keer, en nu besteed ik er wel minder tijd aan dan ooit, ondanks deze recente topicstroom.
Waarom doe je nu alles uit de doeken? Wil je niet meer trollen?
Ik denk iig bij elk komend topic even "claudio?" HahaMijn hoogtijdagen zijn iig geweest. Op FOK! heb ik een paar gigantische slagen geslagen, en hier ook een keer, en nu besteed ik er wel minder tijd aan dan ooit, ondanks deze recente topicstroom.
zaterdag 10 december 2016 om 20:42
quote:mabacon schreef op 10 december 2016 @ 20:35:
[...]
Mijn hoogtijdagen zijn iig geweest. Op FOK! heb ik een paar gigantische slagen geslagen, en hier ook een keer, en nu besteed ik er wel minder tijd aan dan ooit, ondanks deze recente topicstroom.
Op FOK! is dat we heel makkelijk.
Die veelvuldige gedichtjes waren altijd net het leuke aan die topics.
Maak er nog eens eentje?
[...]
Mijn hoogtijdagen zijn iig geweest. Op FOK! heb ik een paar gigantische slagen geslagen, en hier ook een keer, en nu besteed ik er wel minder tijd aan dan ooit, ondanks deze recente topicstroom.
Maak er nog eens eentje?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 10 december 2016 om 20:43
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 20:42:
Ik gok er trouwens ook op dat C. niet zo veel juichende reacties had verwacht, en nu uit gevleidheid zo loslippig wordt. Waarmee maar weer bewezen is dat Wim Sonnevelt gelijk had toen hij de aanstaande man van zijn dochter 'regelrecht het graf in prees' .Haha. Of die loslippigheid is ook weer onderdeel van het plan om ons opnieuw in de maling te nemen. Je weet t niet hè.
Ik gok er trouwens ook op dat C. niet zo veel juichende reacties had verwacht, en nu uit gevleidheid zo loslippig wordt. Waarmee maar weer bewezen is dat Wim Sonnevelt gelijk had toen hij de aanstaande man van zijn dochter 'regelrecht het graf in prees' .Haha. Of die loslippigheid is ook weer onderdeel van het plan om ons opnieuw in de maling te nemen. Je weet t niet hè.
zaterdag 10 december 2016 om 20:45
quote:DorothyParker schreef op 10 december 2016 @ 20:42:
[...]
Maak er nog eens eentje?
Want je wil testen of ik de echte Claudio ben? Wat doorzichtig. Maar vooruit:
DorothyParker, een saai vivaviswijf
Heeft niets, behalve een oud uitgezakt lijf
Gelukkig maakt Claudio dat weinig uit
Want hij steekt zijn stijve fluit
Maar wat graag in elke grot, groot of klein
Neuken is een onderdeel van Claudio's zijn
Dus DorothyParker, nu weet je het
Ga nu maar met Claudio naar bed
[...]
Maak er nog eens eentje?
Want je wil testen of ik de echte Claudio ben? Wat doorzichtig. Maar vooruit:
DorothyParker, een saai vivaviswijf
Heeft niets, behalve een oud uitgezakt lijf
Gelukkig maakt Claudio dat weinig uit
Want hij steekt zijn stijve fluit
Maar wat graag in elke grot, groot of klein
Neuken is een onderdeel van Claudio's zijn
Dus DorothyParker, nu weet je het
Ga nu maar met Claudio naar bed
zaterdag 10 december 2016 om 20:50
zaterdag 10 december 2016 om 20:51
quote:MinionX schreef op 10 december 2016 @ 20:46:
was de TO van "babydochter "een trol?? wordt die ban dan nu ook teruggedraaid?Ja, dat vroeg ik me ook al af. Of het een verzachtende omstandigheid is als het topic waarin je een regelrechte kutopmerking plaatst een troltopic blijkt te zijn. Ik zou zeggen van niet, want een kutopmerking is een kutopmerking en op dat moment leek het nog geen troltopic.
was de TO van "babydochter "een trol?? wordt die ban dan nu ook teruggedraaid?Ja, dat vroeg ik me ook al af. Of het een verzachtende omstandigheid is als het topic waarin je een regelrechte kutopmerking plaatst een troltopic blijkt te zijn. Ik zou zeggen van niet, want een kutopmerking is een kutopmerking en op dat moment leek het nog geen troltopic.