Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 12 december 2016 om 09:37
maandag 12 december 2016 om 13:19
Aangezien mijn reactie in het modtopic is gewist hier de tip om de afbeeldingen van de plista's uit te schakelen, je met dan wel ad-blocker in je browser hebben geïnstalleerd.
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren.
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 12 december 2016 om 13:21
quote:Alixane schreef op 12 december 2016 @ 13:19:
Aangezien mijn reactie in het modtopic is gewist hier de tip om de afbeeldingen van de plista's uit te schakelen, je met dan wel ad-blocker in je browser hebben geïnstalleerd.
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren. Zonde, het is zo leuk om te zien dat het steeds infantieler wordt
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren. Zonde, het is zo leuk om te zien dat het steeds infantieler wordt
maandag 12 december 2016 om 13:23
maandag 12 december 2016 om 13:24
quote:Alixane schreef op 12 december 2016 @ 13:19:
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren. Ha, dat werkt! Moet wel per plaatje blokkeren dan zo te zien.
Ga op de afbeelding staan en klik rechts met de muis. Kies dan in het menu voor Element Blokkeren. Ha, dat werkt! Moet wel per plaatje blokkeren dan zo te zien.