Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 december 2016 om 23:33
woensdag 14 december 2016 om 23:34
quote:Robyn89 schreef op 14 december 2016 @ 23:33:
Over blogs gesproken: kan iemand mij uitleggen waarom Viva zo ontzettend gefocust is op seks? Elke keer als ik naar beneden scroll tot aan dat 'Lees meer' zie ik alleen maar blogs/verhaaltjes/wat zijn het eigenlijk(?) over seks, geslachtsdelen of borsten.Geeft hits, dus reclameinkomsten volgens de CM.
Over blogs gesproken: kan iemand mij uitleggen waarom Viva zo ontzettend gefocust is op seks? Elke keer als ik naar beneden scroll tot aan dat 'Lees meer' zie ik alleen maar blogs/verhaaltjes/wat zijn het eigenlijk(?) over seks, geslachtsdelen of borsten.Geeft hits, dus reclameinkomsten volgens de CM.
woensdag 14 december 2016 om 23:35
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 december 2016 @ 23:26:
Nou, deze is ook nieuw voor mij.
Lijkt wel de omgekeerde wereld qua taalgebruik. http://www.viva.nl/bloggers/blog-sophie-pikstraf/
Dit mag toch wel? Anders haal het maar weg. geen touw aan vast te knopen toch
Nou, deze is ook nieuw voor mij.
Lijkt wel de omgekeerde wereld qua taalgebruik. http://www.viva.nl/bloggers/blog-sophie-pikstraf/
Dit mag toch wel? Anders haal het maar weg. geen touw aan vast te knopen toch
woensdag 14 december 2016 om 23:47
quote:Phaedra_ schreef op 14 december 2016 @ 23:36:
[...]
Ze begrijpt de definitie van pikstraf al niet.
Mannen zijn geëmancipeerd en straffen de hunkerende vrouw.
Haar vader is haar inspiratie of beter geformuleerd. Haar vader is haar muze.
Is net zo'n vergelijking, maar een mannelijke muze. Bestaat dat?
EDIT: Misschien was ze wel (slaap)dronken toen ze dat schreef. Slaap zacht.
[...]
Ze begrijpt de definitie van pikstraf al niet.
Mannen zijn geëmancipeerd en straffen de hunkerende vrouw.
Haar vader is haar inspiratie of beter geformuleerd. Haar vader is haar muze.
Is net zo'n vergelijking, maar een mannelijke muze. Bestaat dat?
EDIT: Misschien was ze wel (slaap)dronken toen ze dat schreef. Slaap zacht.
donderdag 15 december 2016 om 09:52
Wat staat hier nou eigenlijk? Het derde woord,
De laatste twee zinnen van het bijbehorende verhaal vind ik wel heel mooi klinken.
"Wat is er gebeurd met die zelfstandige meid vol zelfvertrouwen, die vroeger nooit iemand nodig had? Het lijkt wel of Lex haar heeft uitgewist. Ik kan haar in elk geval niet meer vinden."
De laatste twee zinnen van het bijbehorende verhaal vind ik wel heel mooi klinken.
"Wat is er gebeurd met die zelfstandige meid vol zelfvertrouwen, die vroeger nooit iemand nodig had? Het lijkt wel of Lex haar heeft uitgewist. Ik kan haar in elk geval niet meer vinden."
donderdag 15 december 2016 om 10:06
http://www.viva.nl/sex-en-liefde/de-badjas-onbeschermd/
De Badjas schreeft dat van dat zaad wat ten tonele zou verschijnen.
Hartstikke leuke blogs.
*proest*
Hartstikke leuke blogs.
*proest*
donderdag 15 december 2016 om 10:18
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2016 @ 10:06:
Hartstikke leuke blogs.
*proest*ow de badjas komt nogal tekort en moet dus vooral in zijn hoofd zijn zaad laten opkomen en tekst zeggen
Hartstikke leuke blogs.
*proest*ow de badjas komt nogal tekort en moet dus vooral in zijn hoofd zijn zaad laten opkomen en tekst zeggen
donderdag 15 december 2016 om 12:39
quote:Eleonora-1 schreef op 14 december 2016 @ 21:55:
[...]
Een bewust onbekend blijvende Amsterdammer die hemeltergend slechte stukjes schrijft.
Ik zit net over zijn visie op een of andere pijpbeurt te lezen en hij schrijft serieus 'mijn zaad verschijnt binnenkort ten tonele....'
Jaa die bedoel ik. Ik zag pas gisteren voor het eerst die blog, inderdaad hemeltergend en vooral ordinair.
[...]
Een bewust onbekend blijvende Amsterdammer die hemeltergend slechte stukjes schrijft.
Ik zit net over zijn visie op een of andere pijpbeurt te lezen en hij schrijft serieus 'mijn zaad verschijnt binnenkort ten tonele....'
Jaa die bedoel ik. Ik zag pas gisteren voor het eerst die blog, inderdaad hemeltergend en vooral ordinair.
donderdag 15 december 2016 om 13:58
quote:yasmijn schreef op 15 december 2016 @ 13:55:
En aangezien dat zo geheid verwijderd wordt, want te ingewikkeld voor de mods en daar kletsen zich niet uit, heb ik het maar even onder de control v gezet
Het wordt vast onder 'beleid' geschaard, wel zo makkelijk.Dan moet S. Groot even mailen en ons de uitslag pb'en
En aangezien dat zo geheid verwijderd wordt, want te ingewikkeld voor de mods en daar kletsen zich niet uit, heb ik het maar even onder de control v gezet
Het wordt vast onder 'beleid' geschaard, wel zo makkelijk.Dan moet S. Groot even mailen en ons de uitslag pb'en
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 december 2016 om 14:02
quote:yasmijn schreef op 15 december 2016 @ 13:55:
Het wordt vast onder 'beleid' geschaard, wel zo makkelijk.Ik heb het gelukkig nog kunnen lezen
Het wordt vast onder 'beleid' geschaard, wel zo makkelijk.Ik heb het gelukkig nog kunnen lezen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.