Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:aliva schreef op 09 december 2016 @ 22:37:

pfff, die avatar, die nickname, dat onderschrift...

ik geloof er geen bal meer van.Nobody cares.
quote:Nouschi schreef op 09 december 2016 @ 22:34:

Waar gaaaat dit over??Not a clue dear.
Life is short. Eat dessert first.
quote:papi-chulo schreef op 09 december 2016 @ 22:42:

[...]

Nobody cares.Ga terug. Doe het juiste.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 december 2016 @ 22:43:

[...]

Not a clue dear.Dit.
quote:yasmijn schreef op 09 december 2016 @ 22:43:

[...]

Ga terug. Doe het juiste.Nee, ik wil haar zien. Ik kan haar alles geven wat haar hart begeert. Auto's, sieraden enzovoort. Zij krijgt alles.
Life is a highway

Toch een soort van napraat-traditie ondertussen, én! een leuk! liedje.
Ajo altezaam!

(ik snap niks van dit gesprek)
quote:papi-chulo schreef op 09 december 2016 @ 22:47:

[...]

Nee, ik wil haar zien. Ik kan haar alles geven wat haar hart begeert. Auto's, sieraden enzovoort. Zij krijgt alles.Ja, en jeugdzorg op je dak.

[...]

Nee, ik wil haar zien. Ik kan haar alles geven wat haar hart begeert. Auto's, sieraden enzovoort. Zij krijgt alles.Zet door. Dit kan allemaal later wel. Ga terug.

[...]

Nee, ik wil haar zien. Ik kan haar alles geven wat haar hart begeert. Auto's, sieraden enzovoort. Zij krijgt alles.Open anders even een eigen topic. Dit is napraat, geen hulpverleningstopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 09 december 2016 @ 22:50:

[...]

Zet door. Dit kan allemaal later wel. Ga terug.Joh, die laten ze nu niet eens meer binnen. Als ie er überhaupt al geweest is.
Spullen zijn volkomen onbelangrijk. Dat moet je ook inzien. En daarmee bind je ook geen vrouw voor eeuwig aan je.

Jij moet eerst jezelf herpakken, als je naar huis gaat, maak je alles nog verder kapot. Denk aan de belangrijkste vrouw in je leven. Doe het voor haar. Dat ben je verplicht.
Hey, wat gezellig hier!
Loepen jullie zoveel, doe ik echt nooit. Ik heb geen flauw idee waar het over gaat. Dublin is dan wel weer mooi en jammer dus dat Dublin in de achtergrond raakt.

Anyways:

Tijd voor een dansje
quote:Knuffelheks schreef op 09 december 2016 @ 22:51:

[...]

Joh, die laten ze nu niet eens meer binnen. Als ie er überhaupt al geweest is.Ze laten me niet eens meer gaan. Ik heb geen paspoort dus ik kom Ierland niet eens meer uit, ik haat dit shitland uit de grond van mijn hart. Ik wil naar huis. Heb voor haar ook een Rolex gekocht en nu wil ik gaan.
quote:papi-chulo schreef op 09 december 2016 @ 22:57:

[...]

Ze laten me niet eens meer gaan. Ik heb geen paspoort dus ik kom Ierland niet eens meer uit, ik haat dit shitland uit de grond van mijn hart. Ik wil naar huis. Heb voor haar ook een Rolex gekocht en nu wil ik gaan.Ach, je zit dus nog binnen. Mooi zo.

[...]

Nee, ik wil haar zien. Ik kan haar alles geven wat haar hart begeert. Auto's, sieraden enzovoort. Zij krijgt alles.

Lekker doen, hartstikke slim.

Veel plezier!

[...]

Ze laten me niet eens meer gaan. Ik heb geen paspoort dus ik kom Ierland niet eens meer uit, ik haat dit shitland uit de grond van mijn hart. Ik wil naar huis. Heb voor haar ook een Rolex gekocht en nu wil ik gaan.Je vind Ierland niks of de situatie in Ierland (die je verzonnen hebt) niks?
Loepen verklaart veel.

[...]

Ze laten me niet eens meer gaan. Ik heb geen paspoort dus ik kom Ierland niet eens meer uit, ik haat dit shitland uit de grond van mijn hart. Ik wil naar huis. Heb voor haar ook een Rolex gekocht en nu wil ik gaan.Maar als je veel geld hebt, waarom heb je dan alleen maar 200 euro om thuis te komen? Heeft Ierland eigenlijk wel euro's?
Nee, niet mooi zo!

Ik word wel beter ooit. Nu sta ik op het punt van doorslaan.
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2016 @ 23:00:

Loepen verklaart veel.Voor mij niet. Ik heb geloept.
quote:doornroosje9 schreef op 09 december 2016 @ 23:00:

Loepen verklaart veel.Doe ik niet aan, ik probeer te onthouden, loepen wordt vaak tegen mensen gebruikt.
quote:Philae2 schreef op 09 december 2016 @ 23:01:

[...]

Maar als je veel geld hebt, waarom heb je dan alleen maar 200 euro om thuis te komen? Heeft Ierland eigenlijk wel euro's?Ierland wel. Noord-Ierland niet. Maar gezien hij het over Dublin heeft, vermoed ik dat hij in Ierland zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven