Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 14:03:

Wordt gratie niet vaak door een koning(in) gegeven? Ben je mooi klaar mee, Yas zit zelf in het gevang. Hoe moet dat nu?!We hebben KING nog!
Ja dat je een week terug mag en daarna weer eruit tjoppen.
quote:Bruise schreef op 21 december 2016 @ 14:05:

Ja dat je een week terug mag en daarna weer eruit tjoppen.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 14:05:

[...]

We hebben KING nog!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 14:04:

[...]

Dan liever zes topics van Case waarbij iets stijf in het bubbelbad werdt.Precies, daar kan ik nog wel om lachen.
Laat Ygg toch eens met rust.

(Nee, ik heb niet gestaft.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:charlottew88 schreef op 21 december 2016 @ 13:54:

[...]

Ik had dat topic gelezen dacht dat het echt was en wilde een reactie plaatsen. Inderdaad hoe diep kun je zinken.Ik was er net in begonnen, waaruit bleek dan dat het nep was?
Je bent zelf een theepot
Ik heb weer veel gemist zo te zien.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:28:

Ik heb weer veel gemist zo te zien.

Het gebruikelijke.

Druk op je werk nu met de aanloop naar kerst?
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 14:29:

[...]

Het gebruikelijke.

Druk op je werk nu met de aanloop naar kerst?Ja, vandaag even kerstboodschappen gedaan en verjaardags boodschappen. Ik word zaterdag 30 en er komen veel mensen. Nu even verplicht een rustmoment in lasten. Ik loop weer over men toeren.
quote:7102 schreef op 21 december 2016 @ 13:35:

Wouw hoe diep moet je zinken.( zie mods topic over verwijderd topic)Echt hè, heel diep.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:33:

[...]

Ja, vandaag even kerstboodschappen gedaan en verjaardags boodschappen. Ik word zaterdag 30 en er komen veel mensen. Nu even verplicht een rustmoment in lasten. Ik loop weer over men toeren. Komt dat? Ging weer net wat beter toch? Maak je je druk om je verjaardag?
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:33:

[...]

Ja, vandaag even kerstboodschappen gedaan en verjaardags boodschappen. Ik word zaterdag 30 en er komen veel mensen. Nu even verplicht een rustmoment in lasten. Ik loop weer over men toeren.

Oei...dan even een stapje terug idd.

Als er zoveel mensen komen zaterdag, kun je misschien een lange tafel neerzetten met hapjes en de drank, hoef jij je niet helemaal rot te rennen en kun je ook een beetje ontspannen je verjaardag vieren.
quote:Star schreef op 21 december 2016 @ 14:36:

[...]

Komt dat? Ging weer net wat beter toch? Maak je je druk om je verjaardag?Het is kerst he, hartstikke druk op het werk. Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd wat ik wil doen en moet doen.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:41:

[...]

Het is kerst he, hartstikke druk op het werk. Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd wat ik wil doen en moet doen.Maak het jezelf niet te moeilijk, laat mensen bijvoobeeld zelf hun drinken pakken op je verjaardag.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 14:36:

[...]

Als er zoveel mensen komen zaterdag, kun je misschien een lange tafel neerzetten met hapjes en de drank, hoef jij je niet helemaal rot te rennen en kun je ook een beetje ontspannen je verjaardag vieren.Ik heb nu statafels gehuurd en vrijdag wordt drank en drinken geleverd door appie. Ik denk dat ik alle drinken buiten in de schuur zet wordt het ook koud. En ik ga taarten zelf bakken en allerlei hapjes. Mijn zus komt met haar kinderen en haar man over. Druk druk.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 december 2016 @ 14:36:

[...]

Als er zoveel mensen komen zaterdag, kun je misschien een lange tafel neerzetten met hapjes en de drank, hoef jij je niet helemaal rot te rennen en kun je ook een beetje ontspannen je verjaardag vieren.Ik heb nu statafels gehuurd en vrijdag wordt drank en drinken geleverd door appie. Ik denk dat ik alle drinken buiten in de schuur zet wordt het ook koud. En ik ga zelf taarten bakken en allerlei hapjes. Mijn zus komt met haar kinderen en haar man over. Druk druk.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:41:

[...]

Het is kerst he, hartstikke druk op het werk. Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd wat ik wil doen en moet doen.Maak een lijstje en streep af. Schuif door wat niet belangrijk is.
Dat is het jammere van in de winter jarig zijn. Iedereen zit binnen in huis, in de zomer kan iedereen buiten staan. Dat scheelt heel veel.
quote:Phaedra_ schreef op 21 december 2016 @ 14:44:

[...]

Maak een lijstje en streep af. Schuif door wat niet belangrijk is.Ja dat heb ik gedaan. Dankje
quote:SuzanneSuus schreef op 21 december 2016 @ 14:17:

[...]

Ik was er net in begonnen, waaruit bleek dan dat het nep was?Vanwege de waarschijnlijke onwaarschijnlijkheid: 4 verkrachtingen plus foute therapeuten plus foute lui van de zedenpolitie plus een moeder die het meest voor de hand liggende nog niet heeft geprobeerd plus - denk ik - een check op IP. Mijn alarm ging ook af. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar bij sommige topics ligt het er een beetje TE dik bovenop.
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:49:

Dat is het jammere van in de winter jarig zijn. Iedereen zit binnen in huis, in de zomer kan iedereen buiten staan. Dat scheelt heel veel.Je verjaardag in de zomer vieren. Of gewoon niet
quote:Ttass30 schreef op 21 december 2016 @ 14:49:

Dat is het jammere van in de winter jarig zijn. Iedereen zit binnen in huis, in de zomer kan iedereen buiten staan. Dat scheelt heel veel.

Dat is absoluut waar.

Mensen zijn heel goed in staat zelf een drankje in te schenken en een hapje te pakken, dus ik zou iig niet gaan rond serveren de hele tijd.

Koken en bakken zou voor mij echt de hel zijn en nog veel meer stress opleveren, maar jij vindt dat leuk hè?
quote:Phaedra_ schreef op 21 december 2016 @ 14:50:

[...]

Je verjaardag in de zomer vieren. Of gewoon niet Ik vier mijn verjaardag normaal kleinschallig ik heb namelijk niets met grote groepen kost mij heel veel energie, ik word nu 30 soort van mijlpaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven