Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2016 @ 13:30:

[...]

Wanneer je zo een hekel hebt aan die pb's zou ik er toch vooral voor zorgen dat ik geen berichten plaats die kunnen impliceren dat ik ook wel lampjes wil laten branden...Deze over die lampjes zou ik nog met enige moeite kunnen zien verzoek om pb. De berichten waarop ik een pb ontving waren dat echt helemaal niet.
quote:Kootsies schreef op 29 december 2016 @ 13:32:

Ik ben overduidelijk niet zo'n licht.
quote:sssssst schreef op 29 december 2016 @ 13:38:

[...]

Deze over die lampjes zou ik nog met enige moeite kunnen zien verzoek om pb. De berichten waarop ik een pb ontving waren dat echt helemaal niet.

Maar dan stuur je diegene toch een pb dat je er niet van gediend bent en desnoods degene over wie het gaat.

Geluld wordt er toch. Via pb, fora, facebook, enz.
Dat gebeurde 100 jaar geleden al trouwens.
Ik zou gewoon zeggen wie die pb heeft gestuurd.
quote:Bruise schreef op 29 december 2016 @ 13:40:

Ik zou gewoon zeggen wie die pb heeft gestuurd. Ja dan hebben we dat ook maar weer gehad.
En wat er over wie geluld wordt natuurlijk.
quote:Phaedra_ schreef op 29 december 2016 @ 13:39:

[...]

Maar dan stuur je diegene toch een pb dat je er niet van gediend bent en desnoods degene over wie het gaat.

Geluld wordt er toch. Via pb, fora, facebook, enz.Dat is al meerdere keren (niet alleen nu) gesuggereerd, maar dat is kennelijk geen optie. Net als de optie berichten uitzetten.
quote:Courage-- schreef op 29 december 2016 @ 13:35:

Wat bedoelde je dan wél met je 'straatverlichting' opmerking?Nou inderdaad dat de straatverlichting was uitgevallen. Ik heb een lantaarn voor mijn badkamerraam en daardoor licht genoeg om in donker maar de wc te kunnen.
quote:sssssst schreef op 29 december 2016 @ 13:34:

[...]

Juist, en jij hebt mij geen pb gestuurd. Het gaat over een pb van 27 december. En ik wil mijn pb niet uitzetten om deze reden, want het gaat niet over mij. De mensen die mij pb-en doen dat ook vast bij anderen. Dát wilde ik aankaarten, want daardoor ontstaat er een gek sfeertje hierzo.

1) ik vatte je straatverlichtinggrapje niet op als pbhengel.

2) ik vind eigenlijk dat jij met je bericht op het modtopic voor een mal sfeertje zorgt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Kom ik net van een verjaardag waar men het alleen maar had over dingen die ik niet snap (merken tuinstoelen en de roast van gordon enzo).

Kom ik eeeeeven hier bijtanken tussen gelijkgestemden

Snap ik het weer niet
quote:Het-groepje schreef op 29 december 2016 @ 13:42:

Kom ik net van een verjaardag waar men het alleen maar had over dingen die ik niet snap (merken tuinstoelen en de roast van gordon enzo).

Snap ik het weer niet Het gaat over straatverlichting.
quote:Star schreef op 29 december 2016 @ 13:42:

[...]

Dat is al meerdere keren (niet alleen nu) gesuggereerd, maar dat is kennelijk geen optie. Net als de optie berichten uitzetten.Via pb komt er ook wel eens iets moois of leuks binnen wandelen.

Snap ik het weer niet Ik snap hier ook niks van, hoor
quote:sssssst schreef op 29 december 2016 @ 13:42:

[...]

Nou inderdaad dat de straatverlichting was uitgevallen. Ik heb een lantaarn voor mijn badkamerraam en daardoor licht genoeg om in donker maar de wc te kunnen.

Ah. De letterlijke versie. Die had ik niet aan zien komen.

Helder.

quote:sssssst schreef op 29 december 2016 @ 13:43:

[...]

Via pb komt er ook wel eens iets moois of leuks binnen wandelen.

Dit is al de tweede keer dat je het flikt. Vorige keer hebben de mods je niet naar behoren geholpen dus probeer je het opnieuw?

Eens met Feow dus; jij zorgt voor een rare sfeer, niet de persoon die jou PB't. Antwoorden dat je er niet van gediend bent en er verder niet op ingaan. Maar nee, het moet per se open en bloot.

Snap ik het weer niet O dan snap ik dat je nu moet huilen
Gezellig hier weer
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:BridgetteDubois schreef op 29 december 2016 @ 13:47:

[...]

Ik snap hier ook niks van, hoor

Je bent echt niet de enige zonder licht en ik betwijfel of we dat moeten betreuren.

Ignorance is bliss.
quote:Kootsies schreef op 29 december 2016 @ 14:04:

[...]

Je bent echt niet de enige zonder licht en ik betwijfel of we dat moeten betreuren.

Ignorance is bliss. We zitten in elk geval gezellig samen in het donker
quote:BridgetteDubois schreef op 29 december 2016 @ 14:06:

[...]

We zitten in elk geval gezellig samen in het donker Ik ook hoor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik join the club ook gezellig
ik join the club ook gezellig
Ah kijk wat gezellig. Wat zullen we gaan doen zo in het donker? Spookverhalen vertellen, fluisterspelletjes? Heeft iemand een leuk idee?
en weer eens dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven