Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 januari 2017 om 01:10
quote:Dreamglasses schreef op 08 januari 2017 @ 01:06:
[...]
Oh dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd denk ik. Ik dacht dat sommige forummers zoveel macht hebben dat ze - door simpelweg iemand te staffen- hem/ haar van het forum kunnen krijgen. Althans onder die nick dan.
Klopt.
Die forummer heet moderator.
En die dubbelpersoonlijkheid met één Nick.
[...]
Oh dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd denk ik. Ik dacht dat sommige forummers zoveel macht hebben dat ze - door simpelweg iemand te staffen- hem/ haar van het forum kunnen krijgen. Althans onder die nick dan.
Klopt.
Die forummer heet moderator.
En die dubbelpersoonlijkheid met één Nick.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 januari 2017 om 01:11
zondag 8 januari 2017 om 01:13
quote:Knuffelheks schreef op 07 januari 2017 @ 23:51:
[...]
Hij zit hier onder meerdere nicks, stuk of 4 denk ik.
Qua schrijfstijl haal je ze er vrij snel uit.
Ik denk overigens wel dat het echt is.Dat denk ik ook. Vrij consistent verhaal. Alleen dat forummen in de sauna, vlak na de seks en op de vlucht uit de kliniek klinkt onwaarschijnlijk. Maar hé het echte leven is vaak onwaarschijnlijker dan verzonnen scenarios.
[...]
Hij zit hier onder meerdere nicks, stuk of 4 denk ik.
Qua schrijfstijl haal je ze er vrij snel uit.
Ik denk overigens wel dat het echt is.Dat denk ik ook. Vrij consistent verhaal. Alleen dat forummen in de sauna, vlak na de seks en op de vlucht uit de kliniek klinkt onwaarschijnlijk. Maar hé het echte leven is vaak onwaarschijnlijker dan verzonnen scenarios.
zondag 8 januari 2017 om 03:03
zondag 8 januari 2017 om 03:07
quote:Dana schreef op 08 januari 2017 @ 03:03:
[...]
Dit kan niet waar zijn.
Ik bedoelde echt die toeter bij Amand, hoor! Sorry! Het is je vergeven, voor deze ene keer dan . Niet meer om 3 uur 's nachts om me roepen alsjeblieft. Tenzij er ergens een rel is, dan mag je altijd roepen .
[...]
Dit kan niet waar zijn.
Ik bedoelde echt die toeter bij Amand, hoor! Sorry! Het is je vergeven, voor deze ene keer dan . Niet meer om 3 uur 's nachts om me roepen alsjeblieft. Tenzij er ergens een rel is, dan mag je altijd roepen .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
zondag 8 januari 2017 om 03:08