Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 08 januari 2017 @ 15:52:

[...]

Nee, ze postte een recept voor patat in een topic over vegan eten ofzoiets.

Nadat ze al 2 pagina's aan het rellen was in dat topic. Vond ik.

Net zo terecht als de meeste andere bannen of juist niet.... Heel soms snap ik ze echt niet. Laatste tijd wat vaker dan normaal.. Maar bij een bepaalde manier van posten vraag je er zelf een beetje om.

Doe ik ook wel eens. Moet ik op de blaren zitten.

Dat domme gejank daarna van bepaalde mensen vind ik een beetje sneu.
quote:Emperor schreef op 08 januari 2017 @ 15:57:

[...]

ja dat had ik meegekregen, maar waarom ze geen patat mocht zeggen snap ik niet.

Het was provocerend geloof ik.

Tenminste, zo werd het geïnterpreteerd.
Wat Fee zegt dus.
oke
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 16:03:

[...]

Net zo terecht als de meeste andere bannen of juist niet.... Heel soms snap ik ze echt niet. Laatste tijd wat vaker dan normaal.. Maar bij een bepaalde manier van posten vraag je er zelf een beetje om.

Dat domme gejank daarna van bepaalde mensen vind ik een beetje sneu.Ik heb dat rellen dan gemist, maar dat zou goed kunnen. Overal gaat wat aan vooraf.
quote:Bruise schreef op 08 januari 2017 @ 15:58:

Kan iemand mij even uitleggen wat DuoP precies fout deed, behalve dat ze vond dat je een kind niet uit kon maken voor kutkind en als je zo over je kinderen praat je beter geen kinderen op de wereld kan zetten.In dat kutkind topic speelde ze op de man tegen sommige forummers.
Ging het wellicht om patat in dierlijk vet gebakken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Bruise schreef op 08 januari 2017 @ 16:04:

Wat Fee zegt dus.Dat geldt wat mij betreft ook voor Duo Penotti.
En wat Emperor betreft idem. Als Amand of Hans over dat gevinger hadden geschreven kon het vast niet door de beugel.
Oja ook. Maar van Empie ben ik wel blij dat hij er weer is.
Waar kun je eigenlijk zien dat iemand een ban heeft?
In het bantopic.
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 16:03:

[...]

Dat domme gejank daarna van bepaalde mensen vind ik een beetje sneu.absoluut niet waar. Ik was daar niet aan het rellen. Iemand beweerde dat je heel volwaardig kon eten als veganist en ik vroeg hoe dat dan ging. En ik was niet de enige trouwens. Toen kwam er een mod vertellen dat je alleen recepten mocht posten en dat heb ik gedaan. Als dat rellen is? Ammehoela. Er is gewoon gestaft en zonder te kijken naar de context gemodereerd.
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 16:18:

In het bantopic.Oh haha dat klinkt vrij logisch thanks, zal ff beter kijken
als ik had echt aan het rellen was dan had ik dat ook toegegeven want ik vind goed rellen geen schande
quote:S-Meds schreef op 08 januari 2017 @ 16:22:

[...]

absoluut niet waar. Ik was daar niet aan het rellen. Iemand beweerde dat je heel volwaardig kon eten als veganist en ik vroeg hoe dat dan ging. En ik was niet de enige trouwens. Toen kwam er een mod vertellen dat je alleen recepten mocht posten en dat heb ik gedaan. Als dat rellen is? Ammehoela. Er is gewoon gestaft en zonder te kijken naar de context gemodereerd.

Ik zat er net te lezen in dat topic maar kon ook niks meer vinden.

Er is een hoop weggehaald maar ik had er toen gelezen voordat er gegumd werd en je was scherp en kritisch maar rellen was het niet in mijn ogen nee.
Ik vond het rellerig overkomen en dat heb je vaker. En is je goed recht of je kan vinden dat dat echt niet zo was. Maar als je zo forumt gaat er staffers aan de slag en weet je dat er mods zijn die dat ook vinden. Ik vond het niet raar en niet veel anders dan de meeste bannen die worden uitgedeeld.
Dat gummen is ook stom. Laat het lekker staan. Alleen als er gescholden is ofzo iets gaan wissen.
Geinig Emperor & Queen

quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 16:38:

Ik vond het rellerig overkomen en dat heb je vaker. En is je goed recht of je kan vinden dat dat echt niet zo was. Maar als je zo forumt gaat er staffers aan de slag en weet je dat er mods zijn die dat ook vinden. Ik vond het niet raar en niet veel anders dan de meeste bannen die worden uitgedeeld.

Eens.

Over rare bannen dan.

Iemand kreeg er een tijdje terug een voor het woord 'puberaal' oid.

Een ban voor schelden, pesten, op de man, provocatie, prima maar soms is het echt een rare beslissing.

In het topic waar we het nu over hebben vond ik Meds niet rellen.

Maar dat is dus duidelijk iets wat (niet zelden) afhangt van persoonlijke interpretatie.
Toch eens proberen......

*roept*: 'ZureVisGleuf'!!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 januari 2017 @ 16:38:

het was niet rellerig. rellerig is doelbewust ontregelen naar mijn mening. wat jij vindt moet jij weten daar heb ik part noch deel aan. en ja er zijn stafferds die doelbewust staffen maar dat ontslaat de mot van dienst niet om

te kijken naar wat er nu precies gebeurt. Er wordt volstrekt willekeurig geband.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 januari 2017 @ 16:34:

[...]

Ik zat er net te lezen in dat topic maar kon ook niks meer vinden.

Er is een hoop weggehaald maar ik had er toen gelezen voordat er gegumd werd en je was scherp en kritisch maar rellen was het niet in mijn ogen nee.ach welnee. Als ik rel dan rel ik goed
quote:Enn schreef op 08 januari 2017 @ 16:51:

Toch eens proberen......

*roept*: 'ZureVisGleuf'!!!!

Over 15 minuten komt ze denk ik

Zure visgleuf
quote:Eleonora-1 schreef op 08 januari 2017 @ 16:48:

[...]

Eens.

Over rare bannen dan.

Iemand kreeg er een tijdje terug een voor het woord 'puberaal' oid.

Een ban voor schelden, pesten, op de man, provocatie, prima maar soms is het echt een rare beslissing.

In het topic waar we het nu over hebben vond ik Meds niet rellen.

Maar dat is dus duidelijk iets wat (niet zelden) afhangt van persoonlijke interpretatie.Klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven