Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 januari 2017 @ 11:45:

[...]

Heeeeej.. Ik noem mijn kat de prinses Een kat is anders. Die hebben niet voor niets personeel.
Oh dear, how sad, never mind.
Ik noem mijn zoontje toetie. Dat is ook best erg toch? Maar in mijn verdediging, hij is pas 10 dagen oud. Dan mag het toch?
quote:Meliora- schreef op 25 januari 2017 @ 12:20:

Ik noem mijn zoontje toetie. Dat is ook best erg toch? Maar in mijn verdediging, hij is pas 10 dagen oud. Dan mag het toch?

Dan mag het

Gefeliciteerd met je toetie!! Alles goed met jullie?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 januari 2017 @ 12:23:

[...]

Dan mag het

Gefeliciteerd met je toetie!! Alles goed met jullie?

Pfieuww.

Dankjewel! Alles gaat goed. Bevalling viel mee, alleen de aanloop er naar toe was best heftig. Maar we mogen niet klagen.

Het is een heerlijk tevreden mannetje.
quote:Meliora- schreef op 25 januari 2017 @ 12:30:

[...]

Pfieuww.

Dankjewel! Alles gaat goed. Bevalling viel mee, alleen de aanloop er naar toe was best heftig. Maar we mogen niet klagen.

Het is een heerlijk tevreden mannetje. Gefeliciteerd
Heerlijk voor je Meliora!
Gefeliciteerd, Meliora!
Life is short. Eat dessert first.

Mag ook nog als hij 35 is, Jouw kind jouw troetelnaam.

En gefeliciteerd.
Wat een slechte trol is tulisa zeg. Dat er nog mensen zijn die zich zo op de kast laten jagen terwijl het overduidelijk Noorwegen verhalen zijn. Alles om een beetje te rellen.
quote:Anyco schreef op 25 januari 2017 @ 13:09:

Wat een slechte trol is tulisa zeg. Dat er nog mensen zijn die zich zo op de kast laten jagen terwijl het overduidelijk Noorwegen verhalen zijn. Alles om een beetje te rellen.Eens.
Man o man. Een topic wordt volledig gekaapt door iemand die als een kapotte lp constant het meest onzinnige geblaat uitbraakt, er wordt volop gestaft maar niet gereageerd door mods. En als mensen dan in het modtopic om actie vragen wordt er verwezen naar de mail en wordt de helft van de posts gewist. Ze zijn weer lekker bezig.

Ik noem mijn zoontje toetie. Dat is ook best erg toch? Maar in mijn verdediging, hij is pas 10 dagen oud. Dan mag het toch?Ik de mijne toendertijd Drububu, naar het egeltje uit Bolke de Beer
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Anyco schreef op 25 januari 2017 @ 13:09:

Wat een slechte trol is tulisa zeg. Dat er nog mensen zijn die zich zo op de kast laten jagen terwijl het overduidelijk Noorwegen verhalen zijn. Alles om een beetje te rellen.Weet niet hoor, het duurde wel even voor ik het in de gaten had
quote:Renaissance schreef op 25 januari 2017 @ 16:58:

Man o man. Een topic wordt volledig gekaapt door iemand die als een kapotte lp constant het meest onzinnige geblaat uitbraakt, er wordt volop gestaft maar niet gereageerd door mods. En als mensen dan in het modtopic om actie vragen wordt er verwezen naar de mail en wordt de helft van de posts gewist. Ze zijn weer lekker bezig.

Ik zou eerlijk gezegd verbaasder zijn als er wel ingegrepen werd door de mods.

Er zijn meer van die topickapers die al jaren hun gang kunnen gaan ondanks veel geklaag/staffen.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 januari 2017 @ 17:06:

[...]

Er zijn meer van die topickapers die al jaren hun gang kunnen gaan ondanks veel geklaag/staffen.en sterker nog, gewoon ondanks een permaban na een verhuizing gewoon terug kunnen komen met een andere nick...
Zij is inderdaad één van de forummers waar ik op doelde.

Dat kan jaaaaaren doorgaan hier.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 januari 2017 @ 17:06:

[...]

Er zijn meer van die topickapers die al jaren hun gang kunnen gaan ondanks veel geklaag/staffen.Ja. En dat snap ik ook wel, De mods hebben het natuurlijk heel druk met belangrijkere zaken. Masterclasses gummen bijv.
quote:Marana_ schreef op 25 januari 2017 @ 17:07:

[...]

en sterker nog, gewoon ondanks een permaban na een verhuizing gewoon terug kunnen komen met een andere nick...

Klopt..

Hebben de mods intussen al 'onderzoek' gedaan naar die 2 gepermabanden die nu weer vrolijk meeforummen?
Ik weet het van 1 gepermabande, de huispsychoog. Wie is de andere? (pb?)
quote:YellowDiamond schreef op 25 januari 2017 @ 17:10:

[...]

Klopt..

Hebben de mods intussen al 'onderzoek' gedaan naar die 2 gepermabanden die nu weer vrolijk meeforummen?Nah, een dag later stelde ze zelf een vraag in het mod-topic, waar ze gewoon antwoord op kreeg, lijkt erop dat het onderzoek niet zo diepgaand is geweest ('nee het is een ander IP-adres en dus is het geen gepermabande, next')
Pff wat is dat sausje vervelend in het topic over iemand met zware depressie.
Wat zijn sommige mensen toch fucking dom. Of ze leven in een andere realiteit.

Werkelijk schofferend dit.
quote:Marana_ schreef op 25 januari 2017 @ 17:12:

[...]

Nah, een dag later stelde ze zelf een vraag in het mod-topic, waar ze gewoon antwoord op kreeg, lijkt erop dat het onderzoek niet zo diepgaand is geweest ('nee het is een ander IP-adres en dus is het geen gepermabande, next')Ja, vraag me wel af wat voor onderzoek er nog meer plaats zou kunnen vinden eigenlijk. Als je het vraagt ontkent ze. Dus wat zou een mod meer moeten doen eigenlijk? Is wat ik me dan af vraag hoor. Lijkt mij dat ze niet echt iedereen hier kennen, dus of het voor mods even duidelijk is als voor ons?
quote:Marana_ schreef op 25 januari 2017 @ 17:12:

[...]

Nah, een dag later stelde ze zelf een vraag in het mod-topic, waar ze gewoon antwoord op kreeg, lijkt erop dat het onderzoek niet zo diepgaand is geweest ('nee het is een ander IP-adres en dus is het geen gepermabande, next')

Ja dat zag ik inderdaad ook.

De mods zouden er na het onderzoek nog op terugkomen maar tot nu toe niets gezien op het modtopic.
quote:strikjemetstippels schreef op 25 januari 2017 @ 17:19:

Pff wat is dat sausje vervelend in het topic over iemand met zware depressie.Ja die blijft maar hetzelfde riedeltje afdraaien,net een LP met kras erop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven