Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rico 27 - Remy 41

Hij gaat het doen
quote:IrishCassidy schreef op 03 februari 2017 @ 23:00:

[...]

Ik zou dat eerder bij Hennie hebben denk ik. Ik heb jouw voorkeur voor Ernst nooit gesnapt.

Oh, even luisteren of Remy wel of niet gaat vechten. Die man is toch al in de 40?

Ik vind Henny goed, niet aardig. Ernst is goed (en echt heel intelligent) én aardig. Magoe, ieder zijn meug niewaar.

Wie is Remy?
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 23:02:

[...]

Ik vind Henny goed, niet aardig. Ernst is goed (en echt heel intelligent) én aardig. Magoe, ieder zijn meug niewaar.

Wie is Remy?Ik heb ze nooit gesproken. Waarom is Henny niet aardig?
Remy Bonjasky.

quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 23:02:

[...]

Wie is Remy?Maar nou heb ik even een vraag aan jou. Zou Doe Maar doorgebroken zijn zoals ze zijn, zonder Henny?
quote:IrishCassidy schreef op 03 februari 2017 @ 23:07:

[...]

Maar nou heb ik even een vraag aan jou. Zou Doe Maar doorgebroken zijn zoals ze zijn, zonder Henny?

Nee, natuurlijk niet. Ik moest zelfs een beetje lachen met die documentaire, dat Piet Dekker zo zat te neulen dat hij Het Succes ook wel mee had willen maken. Alsof dat succes was gekomen met hem als bassist, haha. Echt niet. Ik zeg toch: Henny is goed .

Maar Henny is niet aardig. Hij mist de menselijke maat een beetje, zeg maar. Ik zeg niet dat hij over lijken gaat, zo erg is het nou ook weer niet, maar Ernst is echt een poepie. Hij kwam flauwgevallen meisjes troosten, bracht natgeregende meisjes die in zijn tuin stonden met de auto naar het station in Deurne ( ja ook mij ) en stuurde altijd een kaartje terug als dat in zijn vermogen lag ( ja ook mij ). En intussen heeft ie zich altijd in leven weten te houden met de muziek, woont er meer dan leuk van en zijn maatschappelijke betrokkenheid issie niet verloren. Dat vind ik al bij al echt heel stoer. Plus dat ik gewoon val op Indo's
Ik was 17 toen Lennon werd vermoord. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik kwam om 0700 hrs van de trap om naar school te gaan en daar onder aan de trap stond mijn moeder en zei onthutst: 'John Lennon is doodgeschoten'.
En nee, dit is geen excuus voor linkjes! .
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 23:23:

Ik was 17 toen Lennon werd vermoord. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik kwam om 0700 hrs van de trap om naar school te gaan en daar onder aan de trap stond mijn moeder en zei onthutst: 'John Lennon is doodgeschoten'.ik herinner me als de dag van gisteren dat elvis stikte in zijn tosti banan op het toilet.
Ernst was/is een oude hippie, Henny niet. Henny is wel een stuk beter opgedroogd, dat wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik fantaseer nog altijd hoe hij er bij moet hebben gelegen
Ik weet nog hoe Jezus de spijkers in zijn handen kreeg. Wat was dat een naar gezicht.
Van Elvis weet ik ook nog. Ik hoorde het in het fietsenhok op school.
quote:Phaedra__ schreef op 03 februari 2017 @ 23:25:

Ik weet nog hoe Jezus de spijkers in zijn handen kreeg. Wat was dat een naar gezicht.
het was dramatisch ook voor priscilla

Ik was 17 toen Lennon werd vermoord. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik kwam om 0700 hrs van de trap om naar school te gaan en daar onder aan de trap stond mijn moeder en zei onthutst: 'John Lennon is doodgeschoten'.Ja, zo ging het hier ook ongeveer. Alleen was ik tien. Mijn vader zat dus te huilen, nou dat zag je niet vaak.
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 23:25:

Ernst was/is een oude hippie, Henny niet. Henny is wel een stuk beter opgedroogd, dat wel.Ik had niets met die mensen. Ik was van de oude rockers. En nog.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 23:26:

[...]

en dat hij zover moest lopen met zijn kruis
quote:Nouschi schreef op 03 februari 2017 @ 23:25:

Ernst was/is een oude hippie, Henny niet. Henny is wel een stuk beter opgedroogd, dat wel.Egnie

Ik was 17 toen Lennon werd vermoord. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Ik kwam om 0700 hrs van de trap om naar school te gaan en daar onder aan de trap stond mijn moeder en zei onthutst: 'John Lennon is doodgeschoten'.

Ik was rond de tien en mijn ouders waren diep geschokt.

Ik weet het nog heel goed, juist door hun reactie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 23:26:

[...]

Zo grappig was het anders niet.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 23:25:

Van Elvis weet ik ook nog. Ik hoorde het in het fietsenhok op school.En Rudolph Valentino. Wat een drama
quote:S-Meds schreef op 03 februari 2017 @ 23:26:

het was dramatisch ook voor priscillaEn voor Lisa Marie
het is voor jezus ook niet leuk dat iedereen hem altijd nadoet met zijn lijdensweg
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 februari 2017 @ 23:28:

[...]

En Rudolph Valentino. Wat een drama wie is dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven