Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 10 februari 2017 om 22:18
vrijdag 10 februari 2017 om 22:19
vrijdag 10 februari 2017 om 22:21
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 februari 2017 @ 22:18:
[...]
nou nie meer, want de link is nu in betreffende topic gepost dus die gaan daar nu echt niet meer opscheppen over hun toekomstige nicks of topics Oh jawel hoor. Als je fok af en toe leest is altijd wel een dergelijk groepje pukkelige zweetpubers die druk zijn met Viva. Is al jaren zo.
[...]
nou nie meer, want de link is nu in betreffende topic gepost dus die gaan daar nu echt niet meer opscheppen over hun toekomstige nicks of topics Oh jawel hoor. Als je fok af en toe leest is altijd wel een dergelijk groepje pukkelige zweetpubers die druk zijn met Viva. Is al jaren zo.
vrijdag 10 februari 2017 om 22:23
vrijdag 10 februari 2017 om 22:23
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 februari 2017 @ 22:18:
[...]
nou nie meer, want de link is nu in betreffende topic gepost dus die gaan daar nu echt niet meer opscheppen over hun toekomstige nicks of topics
Ojawel hoor. Gewoon regelmatig de forums naast elkaar leggen. Dan gaan dingen ineens opvallen.
Er zitten hier fokkers, geenstijlers etc.
Maakt verder niet uit, maar ik vraag me wel af waarom mensen geen keuze maken. waar pas ik het best bij.
Gaan trollen omdat het de "tegenpartij" is vind ik nogal sneu. Trollen vind ik sowieso sneu.
[...]
nou nie meer, want de link is nu in betreffende topic gepost dus die gaan daar nu echt niet meer opscheppen over hun toekomstige nicks of topics
Ojawel hoor. Gewoon regelmatig de forums naast elkaar leggen. Dan gaan dingen ineens opvallen.
Er zitten hier fokkers, geenstijlers etc.
Maakt verder niet uit, maar ik vraag me wel af waarom mensen geen keuze maken. waar pas ik het best bij.
Gaan trollen omdat het de "tegenpartij" is vind ik nogal sneu. Trollen vind ik sowieso sneu.