Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:35
quote:DorothyParker schreef op 10 februari 2017 @ 21:28:
[...]
Oh, ik vertelde ook veel. Wat ik kwijt wilde.
De 78 vriendjes die ik voor mijn "laten we op 16jarige leeftijd een vaste relatie aangaan, na 4 jaar gaan samenwonen en na 5 jaar uit elkaar gaan", heb ik toch mooi verzwegen
(lichtelijke overdrijving van het aantal vriendjes om mijn punt duidelijk te maken )Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.
[...]
Oh, ik vertelde ook veel. Wat ik kwijt wilde.
De 78 vriendjes die ik voor mijn "laten we op 16jarige leeftijd een vaste relatie aangaan, na 4 jaar gaan samenwonen en na 5 jaar uit elkaar gaan", heb ik toch mooi verzwegen
(lichtelijke overdrijving van het aantal vriendjes om mijn punt duidelijk te maken )Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:39
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:35:
[...]
Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.Je moet oppassen voor die hond hoor
[...]
Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.Je moet oppassen voor die hond hoor
vrijdag 10 februari 2017 om 21:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 februari 2017 @ 21:24:
Het stiksterft ineens van de troltopics.
Wat me het meest irriteert zijn de domme dozen die het niet door hebben.Ja en die dan heel serieus of meelevend reageren
Het stiksterft ineens van de troltopics.
Wat me het meest irriteert zijn de domme dozen die het niet door hebben.Ja en die dan heel serieus of meelevend reageren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:47
quote:IrishCassidy schreef op 10 februari 2017 @ 21:45:
Deze week op FOK:
http://forum.fok.nl/topic/2356509ah, daar kwam tamponhapper dus vandaan!
Deze week op FOK:
http://forum.fok.nl/topic/2356509ah, daar kwam tamponhapper dus vandaan!
vrijdag 10 februari 2017 om 21:48
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 21:35:
[...]
Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.
Die "78" vriendjes waren ook allemaal heel onschuldig, hoor.
Weet ook niet goed waarom ik het zei, ik wilde opstandig doen
Ik heb altijd goed kunnen praten met beide ouders. Beter met moeder, maar dat is omdat mijn vader soms als een holbewoner communiceert (hu; ha, ja, nééééééééééééééééé).
En leuk dat jullie die beste vriend aanvaarden. Mijn ouders deden er nooit moeilijk over, hij was een "tweede zoon".
[...]
Ik weet heel erg zeker dat mijn dochter nog nooit een vriendje heeft gehad, op een paar basisschoolverkeringen na. Ze is nu trouwens wel logeren bij haar beste vriend, maar dat is gewoon een slaapfeestje met twee andere vriendinnen erbij. En een hond, geloof ik.
Die "78" vriendjes waren ook allemaal heel onschuldig, hoor.
Weet ook niet goed waarom ik het zei, ik wilde opstandig doen
Ik heb altijd goed kunnen praten met beide ouders. Beter met moeder, maar dat is omdat mijn vader soms als een holbewoner communiceert (hu; ha, ja, nééééééééééééééééé).
En leuk dat jullie die beste vriend aanvaarden. Mijn ouders deden er nooit moeilijk over, hij was een "tweede zoon".
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 10 februari 2017 om 21:50
quote:IrishCassidy schreef op 10 februari 2017 @ 21:41:
[...]
Ik ben niet zo erg als dat soms geschetst wordt hier . Ik heb wel een sterke eigen mening.
Dat weet ik wel
Maar Kia is ook niet zo slecht als jij denkt
En die kon ik ook niet laten. Sorry
[...]
Ik ben niet zo erg als dat soms geschetst wordt hier . Ik heb wel een sterke eigen mening.
Dat weet ik wel
Maar Kia is ook niet zo slecht als jij denkt
En die kon ik ook niet laten. Sorry
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 10 februari 2017 om 22:11