Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Tulisa schreef op 11 februari 2017 @ 13:29:

[...]

Ik ben absoluut niet bang voor afwijzing mevrouw de psycholoog maar ik word soms ook akelig van dat kliekjesgedrag hier soms.Welkom in de wereld. Het werkt op het forum niet anders dan buiten. Met de één heb je raakvlakken en met de ander niet. Niks ingewikkelds aan.
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:34:

[...]

Het wordt ook heel vaak benoemd terwijl het niet aan de hand is, gewoon omdat iemand zijn gelijk wil halen.

Klopt en even zo vaak wordt het ontkent terwijl het wél aan de hand is,het is een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet..

That's life zowel hier als buiten het forum..
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:35:

[...]

Welkom in de wereld. Het werkt op het forum niet anders dan buiten. Met de één heb je raakvlakken en met de ander niet. Niks ingewikkelds aan.Idd, zo simpel is het.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:15:

[...]

Het stamcafe zal een bepaald soort onderwerpen , bepaald soort humor etc. de boventoon voeren. Hoewel iedereen vast welkom zal zijn, moet je er natuurlijk wel een beetje lekker tussen passen wil het voor iedereen leuk zijn.

De die-hard bepaalde mening op actuelers zullen niet overal even welkom zijn, gok ik zo.

Is nauwelijks gebeurd hoor, actueelpijlerposters in het café.

Gewoon niet. Niet omdat het een probleem zou zijn want er is al 28 delen nauwelijks amok daar, ze hebben zich simpelweg niet gemeld.
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:30:

[...]

Klopt maar dat wordt hier op dit forum nogal vaak ontkent dat dit hier plaatsvindt..

Nee hoor we zijn geen groepje we zijn het toevallig met elkaar eens,onzin natuurlijk want het is heel logisch gedrag.

Meelopers zijn pas echt sneu maar daar zie ik er hier op een enkeling na maar heel weinig van..

Ik behoor tot niemands groep, niemand zit in iets wat ik heb opgericht. Op het forum forum ik als eenling en ja, ik kan het bijvoorbeeld beter vinden met Enn dan met jou. Maar dat maakt haar geen lid van mijn groepje en ik geen lid van die van haar. Ik kan met en om niemand zo hard lachen als met Meds. Daarom zijn Meds, Enn en ik nog geen groepje.

Je kunt ons wel indelen op basis van dezelfde humor, vaak dezelfde mening, zullen ongeveer met zo oud zijn , forummen al 800 jaar hier , maar dat maakt ons geen groep die als 1 opereert of waar niemand bij past. Dat vind ik echt zo'n dikke onzin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Is nauwelijks gebeurd hoor, actueelpijlerposters in het café.

Gewoon niet. Niet omdat het een probleem zou zijn want er is al 28 delen nauwelijks amok daar, ze hebben zich simpelweg niet gemeld.Prik nou niemands luchtballon door, joh.
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:34:

[...]

Het wordt ook heel vaak benoemd terwijl het niet aan de hand is, gewoon omdat iemand zijn gelijk wil halen.Ja en als ze dan een discussie niet kunnen winnen wordt dat argument altijd van stal gehaald. (Ze zijn de mensen die dan direct roepen dat het kliekjes zijn)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:32:

[...]

Dan ligt er een mooie uitdaging voor je op de zwangerschapspijler.Ik voel me als 46 jarige, kinderloze vrouw ook behoorlijk buitengesloten daar Misschien moet ik muzieklinkjes daar plakken en zeggen hoe stom ik het vind dat ze daar allemaal over baby's praten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Ik behoor tot niemands groep, niemand zit in iets wat ik heb opgericht. Op het forum forum ik als eenling en ja, ik kan het bijvoorbeeld beter vinden met Enn dan met jou. Maar dat maakt haar geen lid van mijn groepje en ik geen lid van die van haar. Ik kan met en om niemand zo hard lachen als met Meds. Daarom zijn Meds, Enn en ik nog geen groepje.

Je kunt ons wel indelen op basis van dezelfde humor, vaak dezelfde mening, zullen ongeveer met zo oud zijn , forummen al 800 jaar hier , maar dat maakt ons geen groep die als 1 opereert of waar niemand bij past. Dat vind ik echt zo'n dikke onzin.Dat inderdaad. Ik ben hier in mijn uppie, sommige mensen kom ik vaker tegen en met sommige mensen klikt het meer dan met anderen, maar ik schiet niemand te hulp, en ik ben het niet opeens met iemand eens omdat ik diegene aardig vind. Er zijn wel een paar mensen waar ik het doorgaans mee eens ben, maar dat kan toch?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:38:

[...]

Ik voel me als 46 jarige, kinderloze vrouw ook behoorlijk buitengesloten daar Misschien moet ik muzieklinkjes daar plakken en zeggen hoe stom ik het vind dat ze daar allemaal over baby's praten?Ja, dan kun je met I C samen in een groepje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Je kunt ons wel indelen op basis van dezelfde humor, vaak dezelfde mening, zullen ongeveer met zo oud zijn , forummen al 800 jaar hier , maar dat maakt ons geen groep die als 1 opereert of waar niemand bij past. Dat vind ik echt zo'n dikke onzin.

Kom kom je kunt niet ontkennen dat men elkaar hier regelmatig nogal ophitst en daar hoor jij ook gewoon bij..

Gefeliciteerd je bent net een echt mens..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Ja, dan kun je met I C samen in een groepje.Laat maar dan
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:39:

[...]

Dat inderdaad. Ik ben hier in mijn uppie, sommige mensen kom ik vaker tegen en met sommige mensen klikt het meer dan met anderen, maar ik schiet niemand te hulp, en ik ben het niet opeens met iemand eens omdat ik diegene aardig vind. Er zijn wel een paar mensen waar ik het doorgaans mee eens ben, maar dat kan toch?Nou, kennelijk is dat heulllll erg. En heel erg groepsgedrag. En heel erg kruiperig . En heel erg ongeloofwaardig, gemeen en zo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:38:

[...]

Prik nou niemands luchtballon door, joh.

Wiens luchtballon?

Niet de mijne want ik zei al dat daar niemand van actueel de behoefte heeft om in het stamcafé te posten.
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Kom kom je kunt niet ontkennen dat men elkaar hier regelmatig nogal ophitst en daar hoor jij ook gewoon bij..

Ik kan alles ontkennen. Dat ten eerste.

Ten tweede post ik precies hoe ik het wil en wat ik wil.

Wat jij denkt te zien is niet altijd wat er daadwerkelijk te zien is.
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:40:

[...]

Wat vind jij dan ophitsen?

Als 15 mensen hier zeggen dat ze linkjes van prince en foto's niet zo kunnen waarderen hitsen die elkaar dan op? Of zijn ze het gewoon met elkaar eens?

Als ik met pingpongballen de biljartvereniging binnen stap en ik rol die steeds over de biljarttafel en al die biljarters leggen me uit dat ik dat beter bij de pingpongclub kan doen, dat pingpongen echt prima is, maar niet op de biljarttafel, is dat dan ophitsen en kliekjes gedrag?

Is het dan gerechtvaardigd dat ik begin te zeuren dat ze me als mens afkeuren, dat ze gemeen zijn en stom en dat ze meer zouden moeten pingpongen en niet moeten biljarten en dat ik toch bést met mijn pingpongbal over de tafel mag rollen terwijl zij biljarten?
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:31:

[...]

En door een ander 'mevrouw de psycholoog' te noemen draag jij wel bij aan een gedoe sfeer?Ik brn gewoon eerlijk Dr phil. Ik pretendeet niet om "leuk" te zijn.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:41:

[...]

Nou, kennelijk is dat heulllll erg. En heel erg groepsgedrag. En heel erg kruiperig . En heel erg ongeloofwaardig, gemeen en zo.

Dat is je eigen fantasie denk zoals ik al zei is dat normaal menselijk gedrag.

Meelopers vind ik sneu maar daar zijn er zie ik hier maar een paar van. En nee jij niet..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:38:

[...]

Prik nou niemands luchtballon door, joh.

O ja.

Vergeet ik steeds.
quote:Tulisa schreef op 11 februari 2017 @ 13:44:

[...]

Ik brn gewoon eerlijk Dr phil. Ik pretendeet niet om "leuk" te zijn.Dit is opeens een heel kort gesprek. Bedankt en tot ziens.
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:42:

[...]

Wiens luchtballon?

Niet de mijne want ik zei al dat daar niemand van actueel de behoefte heeft om in het stamcafé te posten.Dat vind ik nou een beetje gek. Volgens mij bedoel je de anti-vluchtelingen actueeel posters. En he..........daar hebben we zowaar een groepje. Van harte, meid : jij zit ook ergens bij. Wel een opluchting zeker ?
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:28:

Waarom ze niet een eigen vrijdagavond topic opent, of een muziektopic, of een prince topic snap ik niet. Napraat gaat in zekere zin altijd wel over het forum, met hier en daar een zijstraat. Maar daardoor is het stamcafé ook ontstaan, mensen wilden meer kletsen over zaken die niet echt op napraat pasten.

En het zaterdagochtend topic zou dan ook op napraat kunnen, maar dat is ook een eigen topic.

Waarom het per se híer moet snap ik niet. Zoek gelijkgestemden, mensen die prince leuk vinden,mensen met een voorliefde voor ietwat duistere mannen en fotootjes, dat is toch voor jezelf ook veel leuker, interactie met gelijkgestemden ipv elke week dezelfde discussie?

Ik kom niet heel veel op napraat, maar de vrijdag mijd ik gewoon echt, omdat het altijd hetzelfde is. Dát vind ik eerder pestgedrag dan dat ik de ergernis pestgedrag vind.snap je dat niet? niemand zou reageren. daarom
quote:YellowDiamond schreef op 11 februari 2017 @ 13:42:

[...]

Wiens luchtballon?

Niet de mijne want ik zei al dat daar niemand van actueel de behoefte heeft om in het stamcafé te posten.Maar dan is het toch zeuren om het zeuren?!
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:44:

[...]

Wat vind jij dan ophitsen?

Als 15 mensen hier zeggen dat ze linkjes van prince en foto's niet zo kunnen waarderen hitsen die elkaar dan op? Of zijn ze het gewoon met elkaar eens?

Als ik met pingpongballen de biljartvereniging binnen stap en ik rol die steeds over de biljarttafel en al die biljarters leggen me uit dat ik dat beter bij de pingpongclub kan doen, dat pingpongen echt prima is, maar niet op de biljarttafel, is dat dan ophitsen en kliekjes gedrag?

Is het dan gerechtvaardigd dat ik begin te zeuren dat ze me als mens afkeuren, dat ze gemeen zijn en stom en dat ze meer zouden moeten pingpongen en niet moeten biljarten en dat ik toch bést met mijn pingpongbal over de tafel mag rollen terwijl zij biljarten?

Waarom zouden 15 mensen daar steeds weer op in moeten gaan,negeer het gewoon..

Alles wat je aandacht geeft groeit..
quote:Tulisa schreef op 11 februari 2017 @ 13:44:

[...]

Ik brn gewoon eerlijk Dr phil. Ik pretendeet niet om "leuk" te zijn.Sterker nog......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven