Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:55:

[...]

Werkt alleen als er niet gequote kan worden.Klopt en over die quotes scrol ik overheen..
Een geneerknop bij plaatsvervangende schaamte zou wel fijn zijn. Maar dan wel net zoals bij Facebook dat je zíet hoeveel mensen zich generen
quote:Marana_ schreef op 11 februari 2017 @ 13:54:

Sommige mensen zijn ook wel heel lichtgeraakt he, een beetje commentaar wordt al direct als kattig gezien. Ik ben toch meestal niet zo bot dacht ik Was je weer bezig?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:49:

Dus als ik in het stamcafe ga kijken dan post daar niemand die ook op Actueel post ? Lijkt mij toch stug, hoor.Is ook onzin.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:55:

[...]

Werkt alleen als er niet gequote kan worden.als iedereen bij die bepaalde forummer de knop gebruikt dan wordt er ook niet gelinkt. Problem solved
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:56:

Een geneerknop bij plaatsvervangende schaamte zou wel fijn zijn. Maar dan wel net zoals bij Facebook dat je zíet hoeveel mensen zich generenvind ik genant
Een lijst met de top 10 meest genegeerde en meest gegeneerde forummers zou ook mooi zijn. Wie staat er het meest onder de negeerknop en bij wie facepalmt iedereen zich het apenlazarus.
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 13:55:

[...]

probeer eens, weet je nog dat je ook niet mee wilde naar de Efteling? En nu zit je daar drie keer in het jaar in zo'n sprookjesbungalowIk ga dit bericht nu heel hard generen. Ik schaamhaar me dood, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 13:56:

[...]

als iedereen bij die bepaalde forummer de knop gebruikt dan wordt er ook niet gelinkt. Problem solved

Een oproepje daartoe zal wel weer niet mogen hé.

Iets met groepsgedrag enzo.
ik heb alleen mijn eigen groepje niet onder de negeer
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 13:51:

[...]

ppa

Wat is ppa?

Of moeten we dat raden?
quote:Rhae schreef op 11 februari 2017 @ 13:57:

Een lijst met de top 10 meest genegeerde en meest gegeneerde forummers zou ook mooi zijn. Wie staat er het meest onder de negeerknop en bij wie facepalmt iedereen zich het apenlazarus.Haha, lijkt me geweldig.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Iets met groepsgedrag enzo.Is geen oproep, is een constatering naar aanleiding van het probleem dat hier wordt geopperd. iedereen moet doen wat hij zelf wil, ik stoor me niet aan die quotes
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Iets met groepsgedrag enzo.Niet? Ik heb een eindeloze lijst.

Een lijst met de top 10 meest genegeerde en meest gegeneerde forummers zou ook mooi zijn. Wie staat er het meest onder de negeerknop en bij wie facepalmt iedereen zich het apenlazarus.Ik denk dat ik bovenaan de lijst sta bij de meeste facepalms. Dat zie ik als een eer trouwens.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Wat is ppa?

Of moeten we dat raden?

piep

piep

allo

heb je me nog onder de negeer of zo?
quote:Eleonora-1 schreef op 11 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Wat is ppa?

Of moeten we dat raden?de afko voor dit liedje: https://youtu.be/lyuO_gpyXKU
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 13:56:

[...]

Nou wat is nu de conclusie dan? Jij doet het geweldig en iedereen moet dat zo doen?

Wat een kul weer.

Nee hoor de conclusie is dat iedereen verschillend is de ene zeikt graag elke zaterdagochtend over muzieklinkjes en de ander zeik dáár weer graag over.

Goh we lijken allemaal wel echte mensen..
Ik heb nog nooit iets in het stamcafé gepost, heb ook niet de behoefte om daar mee te lezen. Hoor ik dan nu ineens in het groepje van anti-vluchtelingen-actueel-posters?
quote:S-Meds schreef op 11 februari 2017 @ 13:59:

[...]

piep

piep

allo

heb je me nog onder de negeer of zo?

Ja.

Maar soms kijk ik toch.

Het is sterker dan mezelf.
Het is ook veel leuker om effe duidelijk te maken dat je niet aan de negeerknop doet en vervolgens iemands vraag , of opmerking op een quote van jou, heel hard te negeren. Als je negeert moet je het goed doen; zo'n knopje vind ik zo glauwtjes en halfslachtig.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 11 februari 2017 @ 14:00:

[...]

de afko voor dit liedje: https://youtu.be/lyuO_gpyXKUhallo? hij zegt geen hallo maar allo. later in de remake ging hij ineens hallo zeggen. calimero isse italiano he?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 13:37:

[...]

Ik behoor tot niemands groep, niemand zit in iets wat ik heb opgericht. Op het forum forum ik als eenling en ja, ik kan het bijvoorbeeld beter vinden met Enn dan met jou. Maar dat maakt haar geen lid van mijn groepje en ik geen lid van die van haar. Ik kan met en om niemand zo hard lachen als met Meds. Daarom zijn Meds, Enn en ik nog geen groepje.

Je kunt ons wel indelen op basis van dezelfde humor, vaak dezelfde mening, zullen ongeveer met zo oud zijn , forummen al 800 jaar hier , maar dat maakt ons geen groep die als 1 opereert of waar niemand bij past. Dat vind ik echt zo'n dikke onzin.

Ik vind jou erg leuk om te lezen, nuchter en grappig.

O Meds moet ik me vaak bescheuren.

Enn vind ik lief overkomen.

Misschien lees ik genoemde vrouwen graag, omdat ze allemaal (denk ik tenminste) wat ouder zijn, net als ik.

Een lijst met de top 10 meest genegeerde en meest gegeneerde forummers zou ook mooi zijn. Wie staat er het meest onder de negeerknop en bij wie facepalmt iedereen zich het apenlazarus.Gaat die lijst achter de schermen nog niet rond dan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2017 @ 14:01:

Het is ook veel leuker om effe duidelijk te maken dat je niet aan de negeerknop doet en vervolgens iemands vraag , of opmerking op een quote van jou, heel hard te negeren. Als je negeert moet je het goed doen; zo'n knopje vind ik zo glauwtjes en halfslachtig.vraagt enorm veel inspanning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven