Napraattopic 8

06-11-2014 09:26 3170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:amaqanda schreef op 06 november 2014 @ 23:50:

[...]

Ze hoopt misschien dat ik wordt platgereden door een vrachtwagen?

Zoiets dacht ik...Oh ja dat zal wel, zat heel moeilijk te denken...
Moet wel zeggen dat het behoorlijk saai is hoor, in het verkeer spelen op dit tijdstip.
quote:Yavanna schreef op 06 november 2014 @ 23:52:

[...]

Ja heb het net een stukje gelezen, heel erg.

http://www.soilandhealth.org/03sov/0304 ... .rich.pdfO, verschrikkelijk Amerikaans. Die zijn echt gek. Zag laatst een Amerikaanse psychiater op youtube die beweert dat een bipolaire stoornis geneest als je maar hard genoeg je best doet.
quote:Istar_ schreef op 06 november 2014 @ 23:54:

[...]

O, verschrikkelijk Amerikaans. Die zijn echt gek. Zag laatst een Amerikaanse psychiater op youtube die beweert dat een bipolaire stoornis geneest als je maar hard genoeg je best doet.Ow mijn handen zitten ineens toch op het toetsenbord... vreselijk mens zeg.
Ach, ze bedoelt het niet rot.
quote:Istar_ schreef op 06 november 2014 @ 23:54:

[...]

O, verschrikkelijk Amerikaans. Die zijn echt gek. Zag laatst een Amerikaanse psychiater op youtube die beweert dat een bipolaire stoornis geneest als je maar hard genoeg je best doet.Sommige mensen zijn echt niet helemaal lekker...
Riiiiight net alsof je een gebroken been kunt fixen als je maar je best doet...
quote:amaqanda schreef op 06 november 2014 @ 23:57:

[...]

Sommige mensen zijn echt niet helemaal lekker...Het erge vind ik de overtuiging waar dat soort mensen mee praten. Ik ging serieus aan mezelf twijfelen.
quote:Istar_ schreef op 06 november 2014 @ 23:57:

Ach, ze bedoelt het niet rot.

Dat denk ik ook niet, maar haar kortzichtige manier van denken en schrijven irriteren mij en zetten mij aan tot dezelfde lelijkheid.

Jij kan dat beter, hahaha.

Nu echt tijd voor bed.
Ja istar, ze kunnen het leuk brengen allemaal.

Net als mensen die beweren dat autisme bij je kind de komt door incompetente ouders... Ook zo vreselijk!
quote:amaqanda schreef op 07 november 2014 @ 00:00:

Net als mensen die beweren dat autisme bij je kind de komt door incompetente ouders... Ook zo vreselijk!Dan breekt toch je hart?
quote:Annapalona schreef op 06 november 2014 @ 23:59:

[...]

Dat denk ik ook niet, maar haar kortzichtige manier van denken en schrijven irriteren mij en zetten mij aan tot dezelfde lelijkheid.

Jij kan dat beter, hahaha.

Nu echt tijd voor bed.Nou ja, als ze al na de opmerking van mij (die met de cv-ketel) gaat roepen dat ik in het verkeer moet gaan spelen ben ik er snel klaar mee. Valt niet mee te praten voor mij
quote:amaqanda schreef op 07 november 2014 @ 00:00:

Net als mensen die beweren dat autisme bij je kind de komt door incompetente ouders... Ook zo vreselijk!Inderdaad, snap sommige mensen gewoon niet. Zo lelijk eigenlijk.
quote:amaqanda schreef op 07 november 2014 @ 00:02:

[...]

Nou ja, als ze al na de opmerking van mij (die met de cv-ketel) gaat roepen dat ik in het verkeer moet gaan spelen ben ik er snel klaar mee. Valt niet mee te praten voor mij

Ik ben wel 2x muts genoemd

Heel apart.
Ik ben vandaag bedankt voor mijn bijdragen en Rude heeft een zwak voor me. Mijn dag kan niet meer stuk. Kan geen Amerikaans zelfhulpboek tegenop.

Welterusten!
Trusten!
Life is short. Eat dessert first.
Welterusten
En een goedemorgen allemaal!
Goedemorgen Cochise
He Merisi. Wens je een fijne dag, heb niets na te praten eigenlijk.
Ik ook niet, ben vandaag lekker vrij, heb mijn boodschappen binnen dus mijn weekend is begonnen. Jij ook een fijne dag.

Je wil me vast niet, nu het hier zo heel erg rustig is, stiekem even vertellen wie je was?
quote:cochise schreef op 07 november 2014 @ 08:58:

En een goedemorgen allemaal! Ik vind het een mooi moment om even uit te proberen of het quoten nu wel lukt. Daarbij ben ik toch ook wel benieuwd of jij de forummer bent die ik al een tijdje mis.
Ik mis ook een forummer, maar ik denk niet dat Cochise dat is.

Heb wel een vermoeden, maar zou het graag van Cochise zelf horen. PB-tje misschien?
Môgge allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven