Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:13:

[...]

Ik had laatst een feestje en waar werd ie keihard gedraaid en mijn man en ik deden ze na met een glas bier in de hand.

En dat is gefilmd.

Vre-se-lijk. Dat doe ik nooit meer
quote:lemoos2 schreef op 24 november 2014 @ 00:18:

[...]

Lucky you. Bij iedere life-event vond pa wel een toepasselijk nummer van the Stones. Op de een of andere vage manier was 'sympathy for the devil' breed inzetbaar. Heel af en toe hadden wij geluk en propte moeders snel een casettebandje in de autoradio.

Nou mijn moeder hield van Gene pitny...

Dan idd liever mijn vaders bandjes.

Sowieso.. Casettebandjes
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:18:

CCR hou ik ook van.

En mijn Neil Diamond komt ook door mijn pa. Toen ik 10 was ofzo begon mijn pa hem grijs te draaien. Ik vond het geweldig en dat is altijd zo gebleven. In 1976 heeft mijn pa mij meegenomen naar een concert.

Ik heb 2 kaarten en mijn man zou mee maar die heeft zijn kaart goedmoedig afgestaan aan mijn papa.

Dus we gaan zo'n 36, 37 jaar na dato weer samen naar Neil

Mijn pa is 72 en nog steeds wous van de man.Hè, wat leuk!
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:18:

CCR hou ik ook van.

En mijn Neil Diamond komt ook door mijn pa. Toen ik 10 was ofzo begon mijn pa hem grijs te draaien. Ik vond het geweldig en dat is altijd zo gebleven. In 1976 heeft mijn pa mij meegenomen naar een concert.

Ik heb 2 kaarten en mijn man zou mee maar die heeft zijn kaart goedmoedig afgestaan aan mijn papa.

Dus we gaan zo'n 36, 37 jaar na dato weer samen naar Neil

Mijn pa is 72 en nog steeds wous van de man.Dat is echt superleuk! Geweldige herrinering zal dat worden.
Mijn moeder hield van Barbra Streisand en Julio Iglesias.

De eerste heb ik overgenomen, de 2de niet

En van haar komt mijn liefde voor opera.
quote:consuelabananahammok schreef op 24 november 2014 @ 00:21:

[...]

Nou mijn moeder hield van Gene pitny...

Dan idd liever mijn vaders bandjes.

Sowieso.. Casettebandjes Ja hè. En dan uren voor de radio blijven zitten om op de knoppen te drukken om een nummer op te nemen.
Mijn moeder luisterde naar trijntje oosterhuis en tarkan Gelukkig was het een fase!

Wat leuk yas, met je vader naar Neil!
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:22:

Mijn moeder hield van Barbra Streisand en Julio Iglesias.

De eerste heb ik overgenomen, de 2de niet

En van haar komt mijn liefde voor opera.Mijn moeder hield naast Gene ook van Cliff Richard
quote:consuelabananahammok schreef op 24 november 2014 @ 00:22:

[...]

Dat is echt superleuk! Geweldige herrinering zal dat worden.

Ja! Ik vond het erg lief van mijn man want die is ook zo van Neil. In 2011 zijn we wel samen geweest en toen viste mijn pa achter het net met de kaarten. Dus nu gaat ie mooi met me mee.

Mijn pa is ook helemaal into Johnny Cash, dat heeft mijn zoon weer overgenomen.

En mijn man houdt van Alan Parsons Project waar ik dan weer geen hol aan vind.
quote:doornroosje9 schreef op 24 november 2014 @ 00:23:

[...]

Ja hè. En dan uren voor de radio blijven zitten om op de knoppen te drukken om een nummer op te nemen.Jaaaaaaaaaaaaa!!!! En timing was alles!
Mijn moeder was ook van Frank Sinatra.
Johnny cash vind ik ook tof! Ik heb daar zelfs een luiertas van
quote:consuelabananahammok schreef op 24 november 2014 @ 00:24:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaa!!!! En timing was alles!En dat kutgeklets erbij. Dat je het nummer nooit compleet had
quote:Amaqanda schreef op 24 november 2014 @ 00:25:

Johnny cash vind ik ook tof! Ik heb daar zelfs een luiertas van

Ik ook, hoor. En dan vooral samen met June.

Zoon heeft allemaal van die zwarte depri t shirts met Cash erop.
Hier geen cassetebandjes, wel uren voor de tv bij TMF, MTV en The Box nummers opnemen op videoband
Stiekem vind ik het ook wel leuk om met mijn pa naar 'zijn' concerten te gaan. Om voor de miljoenste keer dezelfde uitleg te krijgen over de diepere betekenis van de songtekst
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:25:

[...]

En dat kutgeklets erbij. Dat je het nummer nooit compleet hadOh ja vreselijk irritant! Had je op de knop gedrukt, begonnen ze weeeer te kletsen, zucht..

[...]

En dat kutgeklets erbij. Dat je het nummer nooit compleet had

Verschrikkelijk!

Bij ons was er één lokale radiozender die heel vaak de volledige nummers speelde. Ze zeiden dan 'handen aan de knoppen!' en dan wist je dat je klaar moest zitten om op te nemen.

[...]

En dat kutgeklets erbij. Dat je het nummer nooit compleet hadOf erger: dat moeders een brabbelgesprek van babybroer had opgenomen midden in een liedje dat je zo zorgvuldig mogelijk had opgenomen.
Wat een gave tas!

Waar kan ik die kopen? Die kun je toch ook wel voor andere zaken gebruiken dan als babytas?

Zoon is donderdag jarig en als het echt een babytas is dan denkt ie dat het een hint is en dat haat ie.
Dat je moeder je bandje overspoelde met haar muziek.

Dan was ik Crosby Stills Nash and Young kwijt en dan hoorde je ineens Sinatra en Iglesias.

Horror!
quote:lemoos2 schreef op 24 november 2014 @ 00:29:

[...]

Of erger: dat moeders een brabbelgesprek van babybroer had opgenomen midden in een liedje dat je zo zorgvuldig mogelijk had opgenomen.Inderdaad. In mijn geval, mijn zusje die het leuk vond om haar diepzinnige gedachten op te nemen.
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 00:31:

Dat je moeder je bandje overspoelde met haar muziek.

Dan was ik Crosby Stills Nash and Young kwijt en dan hoorde je ineens Sinatra en Iglesias.

Horror!Neil Young
quote:Amaqanda schreef op 24 november 2014 @ 00:27:

Hier geen cassetebandjes, wel uren voor de tv bij TMF, MTV en The Box nummers opnemen op videoband Dat bestond in onze tijd nog niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven