Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@Bloes
Je kunt het wel teruglezen op pag 47
quote:MissJodiF schreef op 17 november 2014 @ 09:58:

[...]

Ze heeft een nieuwe nick. Maar volgens mag ik daar niet naar verwijzen...Hint mag wel toch: Merisi is nu een man.
@Bloes gefeliciteerd!

@LV voor je lijstje, ik zit ergens in Scandinavie en het begint hiet om 1500 al te schemeren. Ja, ik maak wat mee
Niet dat ik het moet weten, maar is er al bekend wie jij eerder was, JodieF?
Wanneer komen jullie met zijn allen in de NRC Next?
quote:Bloes schreef op 17 november 2014 @ 09:52:

[...]

En heeft Merisi haar naam veranderd of is ze gewoon even weggeweest?

Thx! Enorm spannend ja, nu de financiering rond krijgen. Maar dat zou geen probleem moeten zijn, we hebben al een paar gesprekken gehad voordat we een bod deden.Hoi Bloes, nu ben ik Steinbeck.
quote:Steinbeck schreef op 17 november 2014 @ 12:47:

[...]

Hoi Bloes, nu ben ik Steinbeck.

*was al naarstig op zoek naar mannen*
De topics "dingetjes om te doen", "ervaring met incaso?" en "man verbrandt zijn penis na seks met lasagne" zijn verwijderd ivm troll.

Zou dat zijn omdat TO minderjarig was? Was dat niet die TO die een tussenuur had op school? Waarom staat er dan 'troll' bij?
Life is short. Eat dessert first.
Hemel, die brownbetty is echt de weg kwijt.
Je bent zelf een theepot
quote:Phoolan schreef op 17 november 2014 @ 10:34:

@Bloes gefeliciteerd!

@LV voor je lijstje, ik zit ergens in Scandinavie en het begint hiet om 1500 al te schemeren. Ja, ik maak wat mee Ideaal toch? Extra lang borreltijd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wauw. Daar heeft iemand zijn anti-psychotica niet ingenomen de laatste paar dagen, op de actueelpijler.
quote:Thordis2.0 schreef op 17 november 2014 @ 16:53:

Wauw. Daar heeft iemand zijn anti-psychotica niet ingenomen de laatste paar dagen, op de actueelpijler.Ja mooi he . Een wereldberoemd morosoof wijsgeer in ons midden, ik vind het heerlijk.
Egmond Codfried is a well known Black supremacist internet troll who resides in the Netherlands.

[edit]Online presence and trolling

Codfried has a long history of trolling history based discussion forums and posting absurd claims that virtually all notable European historical personages from classical antiquity to the 19th century were "Black" or "Negro". For example one of his most eccentric claims is that Jane Austen was a Black woman.[1] Among his other outlandish claims are that Ludwig "von Beethoven", Elizabeth I, Shakespeare, David Hume and Immanuel Kant were also all Black.[2] He further claims "white European" people are albino mutants and were once all serfs. He calls this theory "Blue Blood is Black Blood". Furthermore according to Egmond, any appearance of white shoes or clothes in old literature or paintings is evidence that the black nobles were using whites for their skins. He claims that white supremacism is a response to the fact that black nobles used to kill the whites and turn them into shoe leather.[3]

[edit]Bannings

He is known as the 'Dutch Mega Troll'[4] across the web and has been banned on over fifty webforums. Forums like historum.com have banned his ISP. A small list of his bannings can be found here: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]

[edit]Footnotes

↑ Jane Austen Black by Egmond Codfried

↑ Blue Blood is Black Blood Theory

↑ Crackpot Egmond Quote

↑ Egmond Banning Thread Dutch Mega Troll

Categories: Extreme wingnutteryInternet kooksPseudoscienceRacists
Een beroemdheid!
quote:Bloes schreef op 17 november 2014 @ 09:23:

Goedemorgen! Wij waren een heerlijk weekend weg én we hebben een huis gekocht!

Zo te zien loop ik maar 53 pagina's achter. Vindt iemand het erg als ik die niet allemaal terug ga lezen? Heb ik nog wat gemist? Ja mij
quote:Thordis2.0 schreef op 17 november 2014 @ 17:04:

Egmond Codfried is a well known Black supremacist internet troll who resides in the Netherlands.

[edit]Online presence and trolling

Codfried has a long history of trolling history based discussion forums and posting absurd claims that virtually all notable European historical personages from classical antiquity to the 19th century were "Black" or "Negro". For example one of his most eccentric claims is that Jane Austen was a Black woman.[1] Among his other outlandish claims are that Ludwig "von Beethoven", Elizabeth I, Shakespeare, David Hume and Immanuel Kant were also all Black.[2] He further claims "white European" people are albino mutants and were once all serfs. He calls this theory "Blue Blood is Black Blood". Furthermore according to Egmond, any appearance of white shoes or clothes in old literature or paintings is evidence that the black nobles were using whites for their skins. He claims that white supremacism is a response to the fact that black nobles used to kill the whites and turn them into shoe leather.[3]

[edit]Bannings

He is known as the 'Dutch Mega Troll'[4] across the web and has been banned on over fifty webforums. Forums like historum.com have banned his ISP. A small list of his bannings can be found here: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]

quote:ketller schreef op 17 november 2014 @ 17:05:

[...]

Ja mijDat sowieso.
quote:Thordis2.0 schreef op 17 november 2014 @ 17:05:

Een beroemdheid!Hij schrijft wel beroerd zeg.
Je bent zelf een theepot
Nee joh, hij is schrijver!
En museumconservator! En morosoof!
Ik wil óók Morosoof worden!
Het zal je toch gebeuren zeg. Dat je bekend staat als Morosoof en The Dutch Mega Troll. Dan heb je het echt gemaakt .
quote:Thordis2.0 schreef op 17 november 2014 @ 17:40:

Ik wil óók Morosoof worden!

Dat kun je niet worden Thordis, dat bèn je, je wordt zo geboren.

Jij denkt zeker dat het net zoiets is als al die Neegers uit weleer: likje verf over het schilderij en poef... Je bent wit.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 november 2014 @ 17:43:

Het zal je toch gebeuren zeg. Dat je bekend staat als Morosoof en The Dutch Mega Troll. Dan heb je het echt gemaakt .Daar kunnen wij, zure visgleuven, nog wat van leren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven