Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 1 juli 2018 om 22:25
15 cm

zondag 1 juli 2018 om 22:31
Hebben ze daar internet?
zondag 1 juli 2018 om 22:34
Tuurliijk. Zo erg lopen ze daar niet achter hoor, gewoon inbellen.
Vriendelijk.
zondag 1 juli 2018 om 22:36
Het is al klaar, 2 minuten na mijn post ongeveer. Gezeik om niks weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 1 juli 2018 om 22:37
Nou, dan heeft het ook weinig zin als Noes naar Kuttebrabbelveen verhuist dus.patatjedubbelmayo schreef: ↑01-07-2018 22:34Tuurliijk. Zo erg lopen ze daar niet achter hoor, gewoon inbellen.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je topic.
zondag 1 juli 2018 om 22:46
Jawel dan heeft ze geen last van Keti Koti, dat doen ze daar niet.Lady*Voldemort schreef: ↑01-07-2018 22:37Nou, dan heeft het ook weinig zin als Noes naar Kuttebrabbelveen verhuist dus.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je topic.
Ik ga even kauwen op hoe ik het insteek

Vriendelijk.

zondag 1 juli 2018 om 22:49
Daar doen ze aan schuurfeesten.patatjedubbelmayo schreef: ↑01-07-2018 22:46Jawel dan heeft ze geen last van Keti Koti, dat doen ze daar niet.
Ik ga even kauwen op hoe ik het insteek![]()
zondag 1 juli 2018 om 22:49
Ja vanmiddag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 1 juli 2018 om 23:33
Het hek staat open: eerst een mafklapper die een topic komt binnenzeilen in de veronderstelling dat de TO haar gezworen vijand is. Daarna een kind dat de broek volschijt door het drinken van alcohol en het een goede tip vindt om dan in het vervolg maar norrit, wiet, alcohol en water met elkaar te gaan afwisselen. Zonder zooi is geen optie.
Ik ga slapen, veel beter. Slaap lekker LV en de rest natuurlijk ook!
Ik ga slapen, veel beter. Slaap lekker LV en de rest natuurlijk ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.